• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів пільгових категорій по коду ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень

Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність»

Завершена

5 637 060.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 185.30 UAH
Номер: 9b399faeb40b4c5fbc28d42a268ffeb8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-05-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 05.06.2023 16:47 - 27.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.06.2023 №19-з Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 05.06.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 05.06.2023 №19-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-15-004534-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей. За результатом аналізу питання дотримання порядку внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей. За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою № 710, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролюючого органу порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації та внесенні до неї змін, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу:16.06.2023 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 03.01.2023 (далі – Особливості); дотримання порядку внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Миронівської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; сайт Замовника (https://myronivka-osvita.gov.ua/); тендерну документацію із змінами, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 15.02.2023 №13; роз’яснення на звернення щодо тендерної документації від 17.02.2023; пропозицію учасника ТОВ Миронівське громадське харчування; протокольне рішення Уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій від 23.02.2023 №20; повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2023; договір про закупівлю від 01.03.2023 №67; пояснення Замовника, надані 15.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За наслідками проведеного моніторингу установлено, що Замовником не дотримано вимоги Особливостей при внесенні змін до Тендерної документації. Так, відповідно до абзацу четвертого пункту 51 Особливостей встановлено обов’язок оприлюднити разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться. В порушення абзацу четвертого пункту 51 Особливостей Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації в редакції, оприлюднення якої проведено 17.02.2023. Крім того, за результатом дослідження питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, пунктом 41 Особливостей встановлено випадки, за якими Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника. При цьому, відповідно до абзацу другого підпункту 1 пункту 3 розділу V тендерної документації встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо він зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, що суперечить вимогам абзацу другому підпункту 1 пункту 41 Особливостей. Також, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 3 розділу V тендерної документації встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо він не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону, що суперечить вимогам абзацу п'ятому підпункту 1 пункту 41 Особливостей. Крім того, відповідно до абзацу шостого підпункту 1 пункту 3 розділу V тендерної документації встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо він визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону, що суперечить вимогам абзацу шостому підпункту 1 пункту 41 Особливостей. Також, відповідно до абзацу шостого підпункту 3 пункту 3 розділу V тендерної документації встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця, якщо він надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, що суперечить вимогам абзацу шостому підпункту 3 пункту 41 Особливостей. Таким чином, при формуванні пункту 3 розділу V тендерної документації Замовником не враховано вимоги пункту 41 Особливостей, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей. За наслідками проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ Миронівське громадське харчування установлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Так, відповідно до вимог підпункту 2.2 пункту 2 розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено обов’язок, що зміст наданої учасником банківської гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (далі – Форма гарантії). Відповідно до пункту 3 затверджена Форма гарантії має зміст: «За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару...» Натомість, зміст пункту 3 Електронної банківської гарантії №31307 від 21.02.2023, яка надана у складі пропозиції ТОВ Миронівське громадське харчування, має зміст відмінний від затвердженої Форми гарантії, а саме: «За цією Гарантією Гарант безумовно зобов’язаний сплатити Замовнику (Бенефіціару) …». Пояснення Замовника, які надані з цього питання 15.06.2023 не підтверджують, що зміст наданої ТОВ Миронівське громадське харчування Електронної банківської гарантії №31307 від 21.02.2023 відповідає змісту Форми гарантії. Навпаки, пояснення Замовника від 15.06.2023 підтверджують факт наявності змісту про безумовні зобов’язання Гаранта в Електронній банківській гарантії від 21.02.2023 №31307 а не безвідкличні, як це потребує затверджена Форма гарантії. Таким чином, зміст Електронної банківської гарантії від 21.02.2023 №31307 у складі пропозиції ТОВ Миронівське громадське харчування не відповідає змісту затвердженої Формі Гарантії, що порушує вимоги підпункту 2.2 пункту 2 розділу 3 Тендерної документації. Відповідно до абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника у випадку її невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ Миронівське громадське харчування, як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації, визнав її переможцем та уклав з ним договір від 01.03.2023 №67, ціна якого складає 5 386 524,00 гривен.
Період усунення порушень: 16.06.2023 15:35 - 01.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2023 15:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішення органу державного фінансового контролю,щодо усунення порушень виконано шляхом припинення зобов’язань по договору №67 від 01.03.2023року. Відповідальних осіб,якими допущено порушення,попереджено в усній формі про недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 19.06.2023 11:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Усунуто шляхом припинення зобов’язань по договору №67 від 01.03.2023 та вжиття заходів щодо недопущення відповідних порушень у подальшому
Дата публікації: 19.06.2023 14:06

Запити/Пояснення