• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт об'єкту нерухомого майна комунальної власності Тячівської міської ради - Тячівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки по вул. Незалежності, 49 в м. Тячів Закарпатської області»

Завершена

9 388 842.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 93 888.42 UAH
Номер: f011caafd28d47fd9d4949f05a5cc984
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-15-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.05.2023 15:49 - 06.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.05.2023 Одеса № 129 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.05.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.05.2023 № 129 Витяг з переліку № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 9 UA-2023-02-14-014840-a 14.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 683-68-36, dashiko91@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень до ТД та внесення змін до неї, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які діяли на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), надання роз’яснень до ТД та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тячівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.02.2023 № 23, ТД (зі змінами) затверджену протоколом уповноваженої особи від 15.02.2023 № 24, ТД (зі змінами) затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.02.2023 № 26, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.02.2023 та 17.02.2023, роз’яснення щодо тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.02.2023, 16.02.2023 та 17.02.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бердара Юрія Юрійовича (далі – ФОП Бердар Ю. Ю.), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Бердар Ю. Ю., протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2023 № 28, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 24.02.2023 в електронній системі закупівель, договір від 02.03.2023 № 40 (далі - Договір), пояснення отримані 02.06.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 розділу 1 додатку 1 до ТД Замовником зазначено, що учасник для підтвердження наявності робітників основних будівельних професій повинен надати скановану копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису за останній звітній період, з наказами або витягами з наказів про прийняття на роботу, що стосується учасника. Учасником ФОП Бердар Ю. Ю. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення від 24.02.2023 № 12-03-02/23-К, а також накази про прийняття працівників від 01.07.2022 № 1-к, від 01.07.2022 № 2-к, від 01.07.2022 № 3-к, від 01.07.2022 № 4-к, від 01.07.2022 № 5-к, від 31.10.2022 № 6-к, від 31.10.2022 № 7-к, від 14.11.2022 № 8-к в яких зазначено: «встановити посадовий оклад згідно штатного розпису». На запит Південного офісу Держаудитслужби від 30.05.2023 щодо ненадання учасником ФОП Бердар Ю. Ю. у складі тендерної пропозиції сканованої копії оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису за останній звітній період, Замовник 02.06.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що чинним законодавством про працю не передбачено обов’язковість фізичної особи-підприємця мати штатний розпис, а також разом із поясненням надано штатний розпис ФОП Бердар Ю. Ю. на 01 жовтня 2022 р. Проте учасником ФОП Бердар Ю. Ю. у складі тендерної пропозиції не надано ані сканованої копії оригіналу штатного розпису ані витягу зі штатного розпису за останній звітній період, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 1 додатку 1 до ТД. Відповідно до частини 3.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник у тендерній пропозиції обов’язково зазначає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або надає лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 30.05.2023 щодо ненадання учасником ФОП Бердар Ю. Ю. у складі тендерної пропозиції вищезазначеної інформації або листа-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця Замовник 02.06.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що у складі тендерної пропозиції ФОП Бердар Ю. Ю. наявна інформація про відсутність залучення субпідрядника/співвиконавця, що міститься в електронних документах «10. Довідка про наявність обладнання (таблиця А).pdf», «Уточнена довідка про працівників.pdf». Проте учасником ФОП Бердар Ю. Ю. у складі тендерної пропозиції не надано ані інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю ані листа-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця, чим не дотримано вимоги частини 3.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Однак на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бердар Ю. Ю. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до розділу 2 додатку 1 до ТД Замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: гарантійний лист/довідку у довільній формі, та/або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі; витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі; інформацію про відсутність підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону, яку можна надати у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою. Слід зазначити, що відповідно до листа Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – Національне агентство) від 31.05.2022 № 23-06/12865-22 у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану з 24.02.2022, функції з перегляду відомостей стосовно фізичних та юридичних осіб, аналітичний блок Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі – Реєстр), а також формування та перевірка сформованих інформаційних довідок з Реєстру наразі тимчасово обмежена з метою забезпечення захисту інформації (пп. 4 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану»). Разом з тим, наразі Національне агентство відновило тимчасово обмежену функцію з формування інформаційних довідок з Реєстру в онлайн режимі стосовно фізичних та юридичних осіб за допомогою їх кваліфікаційних електронних підписів та електронних печаток. Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Так переможцем на п’ятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення датою формування витягу 06.02.2023, що є раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі (14.02.2023); витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо Бердар Ю.Ю.; довідку про відсутність підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 30.05.2023 щодо ненадання переможцем ФОП Бердар Ю. Ю. вищезазначених документів у спосіб встановлений у розділі 2 додатку 1 до ТД, Замовник 02.06.2023 надав пояснення, в якому зазначив, що ним не відхилено тендерну пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Бердар Ю. Ю. через те, що останній через технічні обмеження надав документи переможця у спосіб, не передбачений вимогами ТД. Проте переможець процедури закупівлі ФОП Бердар Ю. Ю. не надав Замовнику у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у спосіб, зазначений в тендерній документації, чим не дотримано вимоги розділу 2 додатку 1 до ТД. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бердар Ю. Ю., у зв’язку з тим, що він як переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 05.06.2023 17:09 - 20.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.06.2023 17:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник погоджується з висновком та усунув зазначені в ньому порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором
Дата публікації звіту: 12.06.2023 11:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 14.06.2023 09:02

Запити/Пояснення