• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Консультаційні послуги в сфері публічних закупівель

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.

Завершена

192 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 960.00 UAH
Номер: 401f84a4bee641e78834260387fc42b8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-18-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.04.2023 12:03 - 10.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.04.2023 Одеса № 102 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.04.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.04.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.04.2023 № 102 Витяг з переліку № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 16 UA-2023-02-14-014816-a 14.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 683-68-36, dashiko91@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до ТД та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які діяли на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), надання роз’яснень до ТД та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Лиманської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.02.2023 № 05/7941, ТД (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.02.2023 № 06/7941, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.02.2023, роз’яснення щодо тендерної документації, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.02.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Подгородецького Максима Володимировича (далі – ФОП Подгородецький М. В.), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Подгородецького М. В., протокол уповноваженої особи Замовника від 28.02.2023 № 07/7941/О, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 28.02.2023 в електронній системі закупівель, договір про надання послуг від 06.03.2023 № 5 (далі - Договір), пояснення отримані 01.05.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Проте Замовником у ТД не зазначена інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі, чим не дотримано вимогу пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, яким визначено, що у тендерній документації зазначається інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. Слід зазначити, що ТД Замовника містить такі суперечливі вимоги. Відповідно до пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД гарантія надається за формою (далі – Форма), наведеною в додатку 4 до ТД з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897 (далі – Наказ № 2628) затверджено форму забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі – Форма забезпечення тендерної пропозиції). Абзацом 1 пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції встановлено «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Разом з тим, відповідно до підпункту 4 пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, зокрема, що у реквізитах гарантії строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Додаток 4 до ТД містить вимоги до оформлення забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії та інструкцію щодо заповнення гарантії, а саме: в гарантії потрібно зазначити дані в місцях з нижнім підкресленням та замінити слова курсивом на відповідні дані. Так відповідно до Форми, наведеної в додатку 4 до ТД, у абзаці 1 пункту 3 гарантії зазначається: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)» без курсиву та нижнього підкреслення. Тобто Замовником у Формі (додаток 4 до ТД) визначено строк сплати суми гарантії, а саме: 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом вимоги. Натомість у пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник зазначив, що гарантія надається за Формою (додаток 4 до ТД) з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Одночасно Замовник зазначив в цьому ж пункті, що учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Далі в додатку 4 до ТД Замовник встановлює інструкцію щодо заповнення гарантії, в якій не передбачено зміну умов пункту 3 Форми гарантії.
Період усунення порушень: 08.05.2023 10:46 - 23.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2023 10:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформуємо Вас про здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому та проведення відповідної роз’яснювальної роботи з відповідальними особами. В подальшій діяльності будуть враховані зазначені у висновку думки щодо відображення інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та щодо складання форми забезпечення тендерної пропозиції задля усунення можливих непорозумінь.
Дата публікації звіту: 08.05.2023 16:39

Запити/Пояснення