• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення (код за ЄЗС ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали )

Завершена

3 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 500.00 UAH
Номер: a5a78960daeb4d15813a1b348fce7981
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-08-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.05.2023 16:02 - 30.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2023 №39-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.05.2023 №39-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12. UA-2023-02-14-014467-a 14.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Пологовий будинок» Чернігівської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14 лютого 2023 року №88, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПВКП «Промімпекс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 лютого 2023 року №100, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02 березня 2023 року №58 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03 березня 2023 року, додаткову угоду від 15 травня 2023 №1, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення від 15 травня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 3 додатку 3 «Медико-технічні вимоги» тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Лист повинен включати в себе: назву учасника, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі . При цьому, учасником ПВКП «Промімпекс» в складі тендерної пропозиції не надано оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника– якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника, чим порушено вимоги пункту 3 додатку 3 «Медико-технічні вимоги» тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПВКП «Промімпекс», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним Договір на суму 3 682 393,15 грн. В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником на підставі додаткової угоди від 15 травня 2023 року №1 Договір розірвано.
Період усунення порушень: 16.05.2023 16:32 - 31.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2023 16:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КНП "Пологовий будинок" ЧМР, враховуючи вимоги висновку моніторінгу, яким виявлені порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178, повідомляє про розірвання договору з ПВКП «Промімпекс». В подальшому зобов'язуємося ще більш ретельно вивчати документацію учасників та законодавство у сфері закупівель для недопущення порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 19.05.2023 09:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 02.03.2023 №58 додатковою угодою від 15.05.2023 №1.
Дата публікації: 19.05.2023 10:24

Запити/Пояснення