• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 (CPV) 09210000-4 – Мастильні засоби

Категорія замовника: Комунальне підприємство "Черкаська служба чистоти". Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. код ЄДРПОУ 03328652. Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Чайковського, буд. 117. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага — 100 %. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідно до Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ВІДКРИТІ ТОРГИ ПРОВОДЯТЬСЯ БЕЗ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ (Розмір мінімального кроку пониження ціни не застосовується).

Завершена

3 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 600.00 UAH
Номер: 4063bcc2cc174b00a2fe2ae3a912c8ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-02-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 02.06.2023 13:28 - 24.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2023 № 52-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.06.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 02.06.2023 № 52-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 6 UA-2023-02-14-014461-a 14.02.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 225-36-47, tatyanasirotkina23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23.06.2023. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» (ID плану: UA-P-2023-02-14-005492-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Нова Формула»; протокольне рішення уповноваженої особи від 01.03.2023 № 01-03-1; повідомлення про усунення невідповідностей; обґрунтування аномально низької ціни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Нова Формула»; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 13.03.2023 № 52; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, розміщені в електронній системі закупівель 08.06.2023 та 12.06.2023.
Період усунення порушень: 23.06.2023 13:13 - 29.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2023 13:13

Запити/Пояснення