• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Морожена риба в асортименті

скумбрія, хек, мінтай, зубатка, аргентіна

Завершена

890 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 450.00 UAH
Номер: 43e0ecb2743247a5825c6f768d91ec75
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-18-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 18.04.2023 15:09 - 10.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.04.2023 № 27-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 18.04.2023 № 27-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-14-011076-a 14.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22, пункту 37 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону, пункту 35 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41, підпункту 1 пункту 48 Особливостей. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог підпункту 2 пункту 41, підпункту 1 пункту 48 Особливостей шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору. Також, необхідно здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 8 частини 2 статті 22, пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 35 Особливостей, пункту 4-1 Постанови № 710, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Знам’янського психоневрологічного інтернату на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 13.02.2023 № 6), тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТТОРГ-К», фізичної особи – підприємця Шаповалов Микола Олександрович (далі – ФОП Шаповалов М.О.), відповідь Замовника від 01.03.2023 на вимогу ТОВ «ОПТОРГ-К» від 27.02.2023 щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2023 № 18, від 01.03.2023 № 24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.03.2023, договір від 08.03.2023 № 40-т на суму 886 500,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Шаповалов М.О. (далі – Договір), додаткова угода від 08.03.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані 21.04.2023 та 26.04.2023 Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей, установлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію 14.02.2023, однак, в пункті 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону, чим порушено вимоги пункту 35 Особливостей, згідно з яким з 03.01.2023 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Крім того, установлено, що у пункті 10.2 розділу 10 «Інші умови» проекту Договору Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що «істотні умови Договору можуть бути змінені шляхом укладення Додаткової угоди до даного Договору лише у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Отже, без урахування вимог Особливостей, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 та пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Шаповалов М.О. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, та автоматично не відмінено торги електронною системою закупівель, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей. Так, згідно із пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. В пункті 2.9 розділу «Інші документи» додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» (далі – Додаток № 3 до тендерної документації) зазначено, що в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Експлуатаційний дозвіл, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Крім того, згідно з підпунктом 2 пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз`яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. Також, в примітці до Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Шаповалов М.О. надано Експлуатаційний дозвіл Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області від 01.02.2022 № 35-04-05, виданий ФОП Шаповалов М.О. на діяльність зі зберігання харчових продуктів тваринного походження (потужність загального призначення – холодильний склад» інші харчові продукти тваринного походження – потужність зі зберігання, потужність з реалізації). Вищевказаний Експлуатаційний дозвіл не містить дозволу оператору ринку займатися виробництвом, що не відповідає вимогам пункту 2.9 розділу додатку 3 до тендерної документації. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Шаповалов М.О. не надано лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою в якому зазначено законодавчі підстави ненадання Експлуатаційного дозволу, що дозволяє оператору ринку займатися, зокрема, виробництвом предмету закупівлі, чим недотримано вимоги підпункту 2 пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, примітки до Додатку 3 до тендерної документації. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, встановлено, що на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 02.03.2023 щодо, зокрема, посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 21.04.2023 повідомив про не оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 26.04.2023 16:40 - 11.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2023 16:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Договір було розірвано, шляхом укладення Додаткової угоди № 2 від 01 травня 2023р. Уповноважена особа отримала зауваження та попередження про недопущення у подальшому встановлених порушень.
Дата публікації звіту: 02.05.2023 15:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 02.02.2024 12:45

Запити/Пояснення