• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (оплата комунальних послуг зі збирання, вивезення та захоронення побутових відходів з вулиць та кладовищ м.Берегове)

Згідно Рішення сесії міської ради №1731 від 14.12.2022

Завершена

3 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Номер: ffcbd8b20ddd454f856789b8fbc6b28a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-25-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 25.04.2023 18:11 - 17.05.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.04.2023 № 111 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.04.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2023 № 111 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 25. UA-2023-02-14-010649-a 14.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанови №1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БІО-БЕРЕГ»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-02-14-010649-a, тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.02.2023 №16, протокол розкриття від 02.03.2023 №24, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «БІО-БЕРЕГ» ( далі – ТОВ «БІО-БЕРЕГ», учасник-переможець, переможець), повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 02.03.2023 №24, договір про закупівлю від 13.03.2023 №19Б/2023 на загальну суму 3 400 000,00 грн, додаткова угода від 13.03.2023 №1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 26.04.2023 (далі - Пояснення).
Період усунення порушень: 16.05.2023 21:15 - 20.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2023 21:15

Запити/Пояснення