• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 44160000-9 - МАГІСТРАЛІ, ТРУБОПРОВОДИ, ТРУБИ, ОБСАДНІ ТРУБИ, ТЮБІНГИ ТА СУПУТНІ ВИРОБИ (З’ЄДНУВАЛЬНІ МУФТИ ТРУБОПРОВОДІВ В АСОРТИМЕНТІ)

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

6 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 500.00 UAH
Номер: d99b309117ea4b5ea1f95294607b8710
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-21-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.04.2023 10:56 - 13.05.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2023 № 109 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2023-02-14-008314-a 14.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Кузора В.Є., своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом від 14.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи — підприємця Кузора Віктор Євгенович (далі – ФОП Кузора В.Є.), протокольне рішення уповноваженої особи від 01.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2023, договір від 14.03.2023 № 130Т на суму 5 972 800,80 грн, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 28.04.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. При цьому абзацом четвертим пункту 28 Особливостей визначено, що у разі якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу тринадцятого пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу тендерної документації установлено, що у пункті 8 розділу 1 тендерної документації Замовник зазначив, що не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Також у пункті 1 розділу 5 тендерної документації Замовник зазначив: «Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків i зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разi, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ a6o предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозицій вказується, а у подальшому i оцінюється без ПДВ). Питома вага критерію «Ціна» - 100%.» Установлено, що відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-008314-a Замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі в розмірі 6 100 000,00 грн з ПДВ. Тобто вартість товарів – 5 083 333,33 грн та 1 016 666,67 грн – сума ПДВ. Участь у торгах взяв один учасник ФОП Кузора В.Є., який у своїй тендерній пропозиції від 23.02.2023 № 23-02-2023/1 (файл «1.Тендерна пропозиція.pdf») зазначив суму 5 972 800,80 грн без ПДВ.
Період усунення порушень: 10.05.2023 16:41 - 16.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2023 16:41

Запити/Пояснення