• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі)

Державний бюджет України

Завершена

259 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 299.60 UAH
Номер: 9da78a46feaa41629579383ef3ccd929
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-10-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.04.2023 12:26 - 02.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.04.2023 № 95 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2023-02-14-007382-a 14.02.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Продцентр-плюс», ФОП Марченко Є.О., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного торговельно-економічного університету (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 14.02.2023 № 163 – Н, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Марченко Євгенія Олександровича (далі – ФОП Марченко Є.О., Учасник), приватного підприємства «Продцентр-плюс» (далі – ТОВ «Продцентр-плюс»), протокол (відхилення) Уповноваженої особи від 24.02.2023 № 176 – Н, протокол (визначення переможця) від 02.03.2023 № 184 – Н, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2023, договір про закупівлю від 09.03.2023 № 79 на суму 224 640,00 грн (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, надані 25.04.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами здійснення моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник відповідно до пункту 6.1 розділу 3 та додатку 2 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» установив вимогу до учасників процедури закупівлі щодо надання у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: - копії особистих медичних книжок водія та/або експедитора, які дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій; Учасник процедури закупівлі ФОП Марченко Є.О. у складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 6.1 розділу 3 тендерної документації надав документи, визначені тендерною документацією. Проте, Замовником відповідно до протоколу уповноваженої особи від 24.02.2023 № 176 – Н було відхилено тендерну пропозицію ФОП Марченко Є.О на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Причину відхилення мотивовано наступним. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічних вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасник у складі тендерної документації надав копії особистих медичних книжок, в яких не зазначено: - найменування суб’єкта господарювання; - посади працівників, що працюють на підприємстві; - відсутня печатка підприємства ФОП Марченко Євгеній Олександрович. Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас на порушення пункту 40 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ФОП Марченко Є.О в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. Отже Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ФОП Марченко Є.О з ціновою пропозицією 212 040,00 грн з ПДВ, яка менше на 12 600,00 грн ніж цінова пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «Продцентр-плюс» (224 640,00 грн з ПДВ)
Період усунення порушень: 03.05.2023 17:54 - 18.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.05.2023 17:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Держаудитслужби від 03.05.2023 17:54, Замовником здійснюються заходи, щодо усунення виявлених порушень, шляхом укладення Додаткової угоди на розірвання Договору № 79 від 09.03.2023.
Дата публікації звіту: 16.05.2023 15:30

Запити/Пояснення