-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі)
Державний бюджет України
Завершена
259 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 299.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 299.60 UAH
Номер:
9da78a46feaa41629579383ef3ccd929
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-10-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2023 00:00
Період моніторингу:
10.04.2023 12:26 - 02.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-02-14-007382-a 14.02.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Продцентр-плюс», ФОП Марченко Є.О., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного торговельно-економічного університету (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 14.02.2023 № 163 – Н, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Марченко Євгенія Олександровича (далі – ФОП Марченко Є.О., Учасник), приватного підприємства «Продцентр-плюс» (далі – ТОВ «Продцентр-плюс»), протокол (відхилення) Уповноваженої особи від 24.02.2023 № 176 – Н, протокол (визначення переможця) від 02.03.2023 № 184 – Н, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2023, договір про закупівлю від 09.03.2023 № 79 на суму 224 640,00 грн (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, надані 25.04.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами здійснення моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник відповідно до пункту 6.1 розділу 3 та додатку 2 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» установив вимогу до учасників процедури закупівлі щодо надання у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
- копії особистих медичних книжок водія та/або експедитора, які дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій;
Учасник процедури закупівлі ФОП Марченко Є.О. у складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 6.1 розділу 3 тендерної документації надав документи, визначені тендерною документацією.
Проте, Замовником відповідно до протоколу уповноваженої особи
від 24.02.2023 № 176 – Н було відхилено тендерну пропозицію ФОП Марченко Є.О на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Причину відхилення мотивовано наступним.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічних вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасник у складі тендерної документації надав копії особистих медичних книжок, в яких не зазначено:
- найменування суб’єкта господарювання;
- посади працівників, що працюють на підприємстві;
- відсутня печатка підприємства ФОП Марченко Євгеній Олександрович.
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Водночас на порушення пункту 40 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ФОП Марченко Є.О в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Отже Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ФОП Марченко Є.О з ціновою пропозицією
212 040,00 грн з ПДВ, яка менше на 12 600,00 грн ніж цінова пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «Продцентр-плюс» (224 640,00 грн з ПДВ)
Період усунення порушень:
03.05.2023 17:54 - 18.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2023 17:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Держаудитслужби від 03.05.2023 17:54, Замовником здійснюються заходи, щодо усунення виявлених порушень, шляхом укладення Додаткової угоди на розірвання Договору № 79 від 09.03.2023.
Дата публікації звіту:
16.05.2023 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
bde7ea3ccfe34a56ac0600f671f19c9e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2023 07:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі яєць курячих
(ДК 021:2015: 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2023-02-14-007382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-02-14-007382-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c8a780b38e4246658f51ddaa6c96875e
Назва:
Надання пояснення на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
25.04.2023 09:49
Опис:
1. Замовником на підтвердження обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі надається «Заявка на проведення процедури закупівлі товарів за державні кошти від 10.02.2023».
2. На підтвердження розміру бюджетних призначень надається «План використання бюджетних коштів на 2023 рік від 10.01.2023» та посилання на «План придбання товарів, надання послуг та виконання робіт ДТЕУ на 2023 рік» (https://knute.edu.ua/file/MjkwMjQ=/5db1ea58bc9d12be03ac7f42ef9c69bb.pdf).
3. На підтвердження та очікуваної вартості предмета закупівлі надається «Звіт про проведений моніторинг станом на 08.02.2023».
4. Щодо оприлюднення інформації «обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі» на сторінці офіційного веб-сайту надається посилання - https://knute.edu.ua/file/MjkwMjQ=/87e784c4b8796d1d7a78b8da09c03938.pdf.
Номер:
c9ec72a566e14183917bc7e55d3787c2
Назва:
Роз'яснення щодо Висновоку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 03.05.2023 17:54
Дата опублікування:
04.05.2023 16:15
Опис:
Замовнику, за результатами проведеного моніторингу Держаудитслужбою України, був оприлюднений висновок від 03.05.2023 17:54, щодо процедури закупівлі UA-2023-02-14-007382-a, яєць курячих (ДК 021:2015: 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція).
Повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», Замовником було укладено договір про закупівлю № 79 від 09.03.2023 з Учасником (ПП "Продцентр-плюс"), якого визнано переможцем торгів, зауваження щодо виконання договору відсутні. Замовник вважає обґрунтованим відхилення пропозиції Учасника ФОП Марченко Євгеній Олександрович.
Тому Замовник, у встановлені строки, звертається за роз’ясненням, щодо подальших його дій стосовно висновку Держаудитслужби України.
Номер:
1fe0d59883a54293a664a8df4af1ef66
Назва:
Про надання роз’яснень щодо висновку
Дата опублікування:
11.05.2023 16:51
Опис:
Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснила моніторинг процедури закупівлі яєць курячих, очікуваною вартістю 259 920,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-007382-a), проведеної Державним торговельно-економічним університетом (далі – Замовник).
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 40 Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ФОП Марченко Є.О в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Отже Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ФОП Марченко Є.О з ціновою пропозицією 212 040,00 грн з ПДВ, яка менше на 12 600,00 грн ніж цінова пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «Продцентр-плюс» (224 640,00 грн з ПДВ).
Держаудитслужба за результатами здійсненного моніторингу процедури закупівлі зобов’язала Замовника здійснити заходи, направлені на усунення виявленого порушення та запропонувала один із можливих шляхів усунення цих порушень, а саме: шляхом розірвання договору.
Тому, встановлення у Висновку зобов’язання стосовно усунення Замовником порушення шляхом розірвання договору (який у разі дотримання Замовником Закону та Особливостей і не повинен був бути укладеним) є повністю співмірним і пропорційним наслідкам виявленого порушення, а також повністю співмірним і пропорційним дотриманню справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, що брали участь у тендері та публічними інтересами.
Тобто вимоги Держаудитслужби, зазначені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, шляхом розірвання договору, підлягають виконанню.