-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2023 рік: Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на м. Курськ), Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка – Ічня – Тростянець – Сокиринці – /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ – Дмитрівка – Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна – Ічня – Прилуки (окремими ділянками), Т-25-26 Ніжин – Бобровиця – Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця – Свидовець – Новий Биків – Ічня (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець – Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки – Варва – Срібне – Обухове, Т-25-38 /Р-67/ – Макіївка – Журавка, Т-25-41 Новий Биків – Згурівка – Яготин, Т-25-45 Ічня – Буди, Т-25-46 Варва – Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ – Густиня)
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою.
Завершена
485 084 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 850 846.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 850 846.00 UAH
Номер:
0160bf92f6a741f5a32612da59b89d9c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-19-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2023 00:00
Період моніторингу:
19.05.2023 13:38 - 10.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
23 UA-2023-02-14-006721-a 14.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної документації, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 46 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону та Особливостям, стану виконання рішень Колегії АМКУ, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи щодо усунення установленого порушення шляхом приведення у відповідність умов укладеного Договору (одиниці виміру Договірної ціни) до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції учасника-переможця та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної документації, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Чернігівській області (Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.02.2023 № 83 (зі змінами від 14.02.2023 № 85 та від 15.02.2023 № 89), запитання до процедури від 17.02.2023, відповідь Замовника від 20.02.2023, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» (далі – ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП») та товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», учасник-переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.02.2023, рішення Колегії АМКУ від 22.03.2023 № 3584-р/пк-пз, вимога про усунення невідповідностей, оприлюднена в електронній системі закупівель 27.03.2023, протокольні рішення уповноваженої особи від 28.02.2023 № 104, від 07.03.2023 № 110, від 27.03.2023 № 126, від 28.03.2023 № 130, повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2023, договір від 03.04.2023 № 23077 на суму
460 610 000,00 грн (далі – Договір), додаткові угода до Договору від 12.05.2023 № 1, від 24.04.2023 №2, від 08.05.2023 № 3.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що положеннями частини першої розділу 5 тендерної документації Замовник зобов’язав учасників розраховувати ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) з використанням укрупнених показників вартості робіт, згідно наказу Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» від 02.05.2022 № 273 та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (далі – Методика).
Форма складання договірної ціни визначена пунктом 6.6 розділу VI Методики (Додаток 29 Методики). Зокрема в Додатку 29 «Форма договірної ціни за укрупненими показниками вартості» передбачено, що одиницею виміру вартісних показників (колонки 5 «Ціна одиниці, тис. грн» та 6 «Загальна вартість, тис. грн» Додатку 29) є «тисячі гривень».
Частиною першою розділу 5 тендерної документації Замовник передбачив, що «Договірна ціна Учасника – Переможця є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується під час проведення взаєморозрахунків. Договірна ціна є кошторисом вартості дорожніх робіт та послуг, форму якого наведено у додатку 29 до МЕТОДИКИ».
Таким чином, Договірна ціна, що є Додатком 1 до укладеного Договору є узгодженою між ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» та Замовником.
Проте, одиниці виміру, зазначені в Додатку 1 до укладеного Договору не відповідають одиницям виміру вартісних показників Додатку 29 Методики та відповідно вимогам частини першої розділу 5 тендерної документації, що в свою чергу призвело до невідповідності між загальною сумою Договору та загальною сумою Договірної ціни, визначеною в Додатку 1 до Договору.
Отже, в порушення вимог абзацу четвертого пункту 46 Особливостей, Замовник уклав договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі в редакції (одиниці виміру Договірної ціни), що не відповідає умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
13.06.2023 18:58 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2023 18:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівель від 13.06.2023 року, повідомляємо про вжиті заходи щодо усунення установленого порушення, а саме : Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКОНІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», як Сторони , підписали Додаткову угоду №5 до Договору №23077 для приведення у відповідність умов укладеного Договору (одиниці виміру Договірної ціни) до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції учасника-переможця, про що оприлюднена інформація через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту:
19.06.2023 10:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
Опис:
Додаткова угода від 19.06.2023 № 5 до Договору від 03.04.2023 № 23077
Дата публікації:
11.07.2023 12:41
Запити/Пояснення
Номер:
22bc5933763b499081083a240a871b26
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2023 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2023 рік: Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на м. Курськ), Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка – Ічня – Тростянець – Сокиринці – /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ – Дмитрівка – Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна – Ічня – Прилуки (окремими ділянками), Т-25-26 Ніжин – Бобровиця – Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця – Свидовець – Новий Биків – Ічня (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець – Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки – Варва – Срібне – Обухове, Т-25-38 /Р-67/ – Макіївка – Журавка, Т-25-41 Новий Биків – Згурівка – Яготин, Т-25-45 Ічня – Буди, Т-25-46 Варва – Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ – Густиня) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-006721-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердним документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов абзаців 6-9 частини третьої розділу 5 тендерної документації, щодо договорів (договору) про надання послуг з поводженням з побутовими відходами та підтвердження наявності техніки, обладнаної GPS-трекерами.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пунктів 1 та 2 частини третьої розділу 6 тендерної документації, в частині підтвердження права підписання договору про закупівлю та наявності у переможця закупівлі документів дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки, що містяться в додатку 4.1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
473292b33035463fb8630154aa8bf69b
Назва:
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2023-02-14-006721-a
Дата опублікування:
25.05.2023 15:08
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі «ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2023 рік: Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на м. Курськ), Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин (окремими ділянками), Р-68 Талалаївка – Ічня – Тростянець – Сокиринці – /Н-07/ (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ – Дмитрівка – Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна – Ічня – Прилуки (окремими ділянками), Т-25-26 Ніжин – Бобровиця – Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця – Свидовець – Новий Биків – Ічня (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець – Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-30 Прилуки – Варва – Срібне – Обухове, Т-25-38 /Р-67/ – Макіївка – Журавка, Т-25-41 Новий Биків – Згурівка – Яготин, Т-25-45 Ічня – Буди, Т-25-46 Варва – Гнідинці, Т-25-56 /Н-07/ – Густиня)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-14-006721-a, очікуваною вартістю
485 084 600,00грн, надає наступну інформацію по заданих питань:
1. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області повідомляє, що технічне завдання стосовно надання послуг з експлуатаційного утримання включає в себе весь перелік послуг та видів робіт за потребою поточного року, а саме: обстеження (огляди) автомобільної дороги та смуги відведення для своєчасного виявлення та усунення пошкоджень, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587:2022 “Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану”, зимове утримання згідно з П Г.1-218-118:2005 “Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг”, роботи з інженерно-технічного забезпечення та аварійні роботи. У технічному завданні передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, які складено у відповідності до інвесторської кошторисної документації, кошторисна частина якої, розроблена і затверджена в установленому порядку. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкту експлуатаційного утримання, складеного у відповідності до «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», яка затверджена Наказом Міністерства інфраструктури України за №753 від 07.10.2022 року та носить обов'язковий характер при визначенні вартості робіт, що фінансуються за державні кошти.
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік прийнято у відповідності до Плану використання бюджетних коштів на 2023 рік, затверджений 05.01.2023 року, Плану експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Чернігівської області на 2023 рік від 05.01.2023 року, Виписки з плану експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Чернігівської області на 2023 рік від 15.03.2023 року, Довідки про зміни до Плану використання бюджетних коштів на 2023 рік №1 від 12.04.2023 року, Скорегованого Плану експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Чернігівської області на 2023 рік від 26.04.2023 року, Виписки з плану експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Чернігівської області на 2023 рік від 26.04.2023 року.
2. Стосовно інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов абзаців 6-9 частини третьої розділу 5 тендерної документації, щодо договорів (договору) про надання послуг з поводженням з побутовими відходами та підтвердження наявності техніки, обладнаної GPS-трекерами, повідомляємо, що переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», раніше дати підписання Договору , був наданий Гарантійний лист про встановлення GPS-трекерів від 31.03.2023 року за №23 (Додаток 8) та копія Договору №21/02-23 від 21.02.2023 року щодо надання послуг з поводження з побутовими відходами, укладений між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» та КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «РЕДЬКІВСЬКЕ» НОВОБІЛОУСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, чим виконав вимоги тендерної документації. Станом на час проведення моніторингу, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» листом №592 від 24.05.2023 року підтверджує обладнання транспортних засобів GPS-трекерами ( лист додається).
3. На виконання умов пунктів 1 та 2 частини третьої розділу 6 тендерної документації, в частині підтвердження права підписання договору про закупівлю та наявності у переможця закупівлі документів дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки, що містяться в додатку 4.1 до тендерної документації, вимог частини другої статті 41 Закону, Переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», надано лист №24 від 31.03 2023 року «Інформація про наявність чинної ліцензії» (з додатком) та лист №25 від 31.03.2023 року «Інформація про право підписання договору про закупівлю» (з додатками), які містить підтверджуючі документи, чим виконані зазначені вимоги.