• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

придбання дорожнього обладнання

Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Вид та умови забезпечення тендерної пропозиції згідно Додатку 7 тендерної документації. Номенклатурні позиції: 1. барєрний захист зі світловідбиваючими смугами - ДК 2015 (34928100-9) -барєрні огорожі. 2. опора для барєрного захисту - ДК 2015 (34928120-5) - частини барєрів. 3. віха пласткикова - ДК 2015 (34928220-6) - частини огорожі. 4. підставка для віхи - ДК 2015 (34928220-6) - частини огорожі. 5. конус дорожній світловідбиваючий еластичний - ДК 2015 (34928460-0) - дорожні конуси.

Завершена

6 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 68 500.00 UAH
Номер: be08bb1a340c42e1ad94a6f8b091eb85
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-30-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 31.05.2023 10:22 - 22.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.05.2023 № 15-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 30.05.2023 № 15-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-02-14-004854-а 14.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 282-30-15, nakorenok1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів, що оприлюднюються відповідно до Закону в сфері публічних закупівель установлено порушення вимог пункту 5 частини четвертої статті 28 Закону № 922, пункту 36 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922 та пункту 48 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон № 922), вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляд тендерної пропозиції, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 21.02.2023 № 4/4) (зі змінами); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Центральний склад» (далі – ТОВ «Центральний склад»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.03.2023 № 4/7 щодо визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2023; договір про закупівлю товарів від 17.03.2023 № 68 (далі – Договір). За результатами проведених торгів було визначено ТОВ «Центральний склад» переможцем з остаточною ціновою пропозицією в сумі 6 555 480,00 гривень. Моніторингом відповідності повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель установлено, що протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції, що суперечить вимогам пункту 5 частини четвертої статті 28 Закону № 922 та вимог пункту 36 Особливостей № 1178. За результатом моніторингу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Центральний склад» вимогам тендерної документації Замовника установлено, що згідно із вимогами пункту 2 розділу V «Вимоги, установлені статтею 17 Закону та інші вимоги» та розділу І Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам тендерної документації учаснику необхідно надати інформацію про конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів: документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларацію про відповідність та/або інші документи) встановлені діючим законодавством та зокрема, але не виключно ДСТУ 8751:2017 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги» та ДСТУ 7168:2010 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні тимчасові. Загальні технічні умови» (далі – ДСТУ 7168). Згідно підпункту 5.5.2 пункту 5.5 «Конструктивні вимоги» розділу 5 «Загальні технічні вимоги» ДСТУ 7168 огороджувальний бар’єр повинен мати довжину - (1450 ± 50) мм, висоту - (1025 ± 50) мм. За результатами моніторингу встановлено, що за технічним завданням Замовника (розділ І Додаток 2) до тендерної документації вказано бар'єр дорожній огороджувальний ДБ02, який повинен мати висоту: від 1000 мм до 1110 мм, ширину: від 2000 мм до 2150 мм, що суперечить вимогам ДСТУ 7168, чим порушено вимоги абзацу 1 частин третьої статті 22 Закону № 922. Крім того моніторингом питання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Центральний склад» вимогам тендерної документації Замовника встановлено, що згідно з технічними вимогами Замовника бар'єр дорожній огороджувальний ДБ02 повинен мати світлоповертаючі елементи, а саме 4 смужки з однієї сторони. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Центральний склад» надано Довідку про характеристики товару № 2402/19 від 24.02.2023 та Паспорт на бар'єр дорожній огороджувальний ДБ02, де вказано світлоповертаючі елементи виконані зі світлоповертаючої плівки, що не відповідає технічним вимогам Замовника визначеним у розділу І Додатку 2 до тендерної документації. На порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Центральний склад», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем торгів та уклав із ним Договір. Крім того, відповідно до пункту 48 Особливостей № 1178 тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 10.06.2023 01:08 - 24.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2023 01:08

Оскарження висновку в суді

Опис: Керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначаємо, що 23.06.2023 року висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-14-004854-a від 10.06.2023 року оскаржено до Миколаївського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 26.06.2023 10:40
Дата відкриття провадження: 10.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 400/8138/23

Запити/Пояснення