-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
Завершена
196 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 982.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 982.00 UAH
Номер:
8e43f9cc11814f458b331a4cb877b5b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-02-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2023 00:00
Період моніторингу:
02.05.2023 16:35 - 24.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.05.2023 №38-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.05.2023 №38-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-02-14-002063-a 14.02.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питань щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішень колегії АМКУ - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент проведення закупівлі, далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішень Антимонопольного комітету України.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу освіти Чернівецької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 13 лютого 2023 року (далі – тендерна документація), звернення до Замовника з вимогами щодо усунення порушення (UA-2023-02-14-002063-a.с3), роз’яснення Замовника на звернення з вимогами щодо усунення порушення під час проведення тендеру, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 14 березня 2023 року №3136-р/пк-пз, від 15 березня 2023 року №3208-р/пк-пз, від 03 квітня 2023 року №4066-р/пк-пз, від 22 травня 2023 року №6991-р/пк-пз, від 12 червня 2023 року №8443-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Промтопресурс», ТОВ «Праймсвелл», ТОВ «Торговий дім «Облпаливо», рішення уповноваженої особи від 27 лютого 2023 року (протокол №13), від 22 березня 2023 року (протоколи №22, 23, 24), від 12 квітня 2023 року (протокол №29), від 04 травня 2023 року (протокол №31), від 25 травня 2023 року (протокол №40), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Промтопресурс» до 08 квітня 2023 року до 10:00, повідомлення про намір укласти договір від 26 травня 2023 року (протокол №41) та пояснення від 29 травня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівель з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Пунктом 24 Постанови №1178 визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки. Торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 (далі – Порядок №1082), оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація щодо коду товару чи послуг, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної пропозиції предмета закупівлі.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару чи послуг, визначеного згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3: «Тверде паливо», тоді як Єдиний закупівельний словник містить код товару, який найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 09111100-0 «Вугілля».
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
При цьому моніторингом установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів. розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
Проте, з урахуванням наданого під час моніторингу пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Замовником (головним розпорядником бюджетних коштів) на офіційному вебсайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі твердого палива, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі 26 травня 2023 року, тобто у термін, який перевищує п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 4-1 Постанови №710.
Також моніторингом установлено невідповідність інформації про закупівлю, яка оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів, тендерній документації.
Так, в тендерній документації зазначена наступна інформація: місцезнаходження замовника – 24100, Вінницька область, Могилів-Подільський район, смт Чернівці, вул. Вінницька, 3 (пункт 2.2 розділу 1); місце поставки – заклади освіти Чернівецької селищної ради (пункт 4.3 розділу І); період оплати – розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару (пункт 4.1 розділу IV додатку 4 до тендерної документації), тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником оприлюднено відмінну від вищевказаної інформацію щодо місцезнаходження замовника – 24100, Вінницька область, Чернівецький район, вул. Вінницька, 3; місце поставки - 24100, Вінницька область, смт Чернівці, вул. Вінницька, 3; період оплати – 10 днів.
Період усунення порушень:
15.06.2023 16:31 - 30.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2023 16:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області прийнятого під час проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-002063-a) повідомляємо наступне.
З метою упередження та недопущення в подальшому порушень на всіх стадіях здійснення закупівель, уповноваженою особою прийняті міри щодо особливого вивчення нормативних документів, які стосуються оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом та іншими нормативними документами, зокрема: Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами та Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082.
Дата публікації звіту:
20.06.2023 09:46
Запити/Пояснення
Номер:
5b478bf1e4254e5abf6980b4556b7b3b
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
10.05.2023 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.05.2023 №41-з
Вінниця
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2023-02-14-002063-a.c5 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-02-14-002063-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 02 травня 2023 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02 травня 2023 року №38-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Номер:
ee88a77435944c3ea3426cb5226d3b22
Назва:
для врахування в роботі
Дата опублікування:
30.05.2023 09:27
Опис:
для врахування в роботі
Номер:
6b8e7f1730c149c68ae70f199619f640
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.05.2023 08:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-002063-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-002063-a не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, тоді як зазначення даної інформації передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082?
3. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-002063-a, оприлюдненому в електронній системі закупівель, інформація щодо місцезнаходження замовника (24100, Вінницька область, Чернівецький район, вул. Вінницька, 3), місця поставки (24100, Вінницька область, смт.Чернівці, вул. Вінницька, 3), періоду оплати (10 днів) відрізняється від інформації, зазначеної Замовником в тендерній документації, а саме стосовно місцезнаходження замовника: 24100, Вінницька область, Могилів-Подільський район, смт. Чернівці, вул. Вінницька, 3; місця поставки: заклади освіти Чернівецької селищної ради; періоду оплати: «Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару» (додаток 4 до тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
931ff4fdccd848ccbe76150fc03da0fd
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
29.05.2023 15:41
Опис:
На Ваш запит щодо проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-14-002063-a) повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710 зі змінами, з метою ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 р. № 275, Замовник може обрати один із варіантів:
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін:
здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою);
Таким чином, Замовником було здійснено запит цінових пропозицій до постачальників вугілля та отримано пропозиції відповідно до яких, середньоарифметичне значення вартості 1 тонни вугілля кам’яного марки Г(Г2) 25-200 склала 10 000,00 грн. з ПДВ та доставкою (обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування вартості предмета закупівлі твердого палива додається).
В зв’язку з тим, що у Замовника не було можливості вчасно розмістити обґрунтування через перебої електроенергії, та інтернет зв’язку, обгрунтування було оприлюднено 26.05.2023 року на сайті: https://chernivci-osvita.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-zakupivel-09-33-10-29-05-2023/
Крім того, Закон України «Про публічні закупівлі» не покладає обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі, а Постанова Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710 зі змінами, рекомендує Замовнику забезпечити оприлюднення.
Вважаємо, що Замовником виконано вимоги Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710 та Замовником здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування вартості предмета закупівлі твердого палива щодо закупівлі UA-2023-02-14-002063-a.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-002063-a не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, тоді як зазначення даної інформації передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082?
На виконання даної вимоги, Замовником під час внесення інформації в окремих електронних полях зазначено назву товару - Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200 та коду 09110000-3 — Тверде паливо відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
В даному випадку, назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 25-200 співпадає з назвою, що встановлена для коду товару 09111100-1 - «Вугілля», що, на нашу думку, не є порушенням Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082.
В іншому разі, якби Замовником закуповувалося Брикетоване вугілля, Викопне паливо, Деревне паливо, Буре вугілля і торф, Буре вугілля, Торф, Кокс, Паливо на вугільній основі, і при цьому Замовник зазначив код 09110000-3 — Тверде паливо, погоджуємося що Замовник повинен був вказати саме такий код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Повідомляємо, що Уповноваженою особою було прийнято та оформлено рішення про віднесення до технічних помилок інформацію зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне) (UA-2023-02-14-002063-a).
3. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-14-002063-a, оприлюдненому в електронній системі закупівель, інформація щодо місцезнаходження замовника (24100, Вінницька область, Чернівецький район, вул. Вінницька, 3), місця поставки (24100, Вінницька область, смт. Чернівці, вул. Вінницька, 3), періоду оплати (10 днів) відрізняється від інформації, зазначеної Замовником в тендерній документації, а саме стосовно місцезнаходження замовника: 24100, Вінницька область, Могилів-Подільський район, смт. Чернівці, вул. Вінницька, 3; місця поставки: заклади освіти Чернівецької селищної ради; періоду оплати: «Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару» (додаток 4 до тендерної документації)?
1. Щодо розбіжності в місцезнаходженні Замовника в оголошенні та тендерній документації.
Повідомляємо, що в зв”язку з об’єднанням районів Вінницької області, з 28.01.2022 року змінилась адреса Замовника:
Було: Україна, 24100, Вінницька обл., Чернівецький р-н, селище міського типу Чернівці(з), вул. Вінницька, будинок 3
Стало: Україна, 24100, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, селище міського типу Чернівці, вул. Вінницька, будинок 3.
В зв’язку з тим, що Замовником не було виправлено дану інформацію на момент проведення торгів, автоматично в оголошенні про проведення відкритих торгів підтягнулася стара адреса.
Станом на 26.05.2023 року в електронній системі закупівель «PROZORRO» місцезнаходження Замовника змінено на: Україна, 24100, Вінницька обл., Могилів-Подільський р-н, селище міського типу Чернівці, вул. Вінницька, будинок 3.
2. Щодо розбіжності місця поставки в оголошенні та тендерній документації.
Погоджуємося, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів було автоматично вибрано та зазначено місцезнаходження Замовника замість - заклади дошкільної освіти Відділу освіти Чернівецької селищної ради.
Разом з тим, відповідно до проекту договору, що передбачений Додатком 4 до тендерної документації, в Пункті 5.2. зазначено Місце поставки (передачі) товару: заклади дошкільної освіти Відділу освіти Чернівецької селищної ради;
Крім того, в специфікації, що міститься в Додатку 1 до Договору, також зазначено що Місцем поставки товару є Місце поставки товару: заклади дошкільної освіти відділу освіти Чернівецької селищної ради.
Перелік та адреси закладів дошкільної освіти Чернівецької селищної ради.
№ з/п Назви закладів
Адреси закладів
1. Березівський ЗДО с.Березівка, вул. Перемоги ,44
2. Борівський ЗДО с. Борівка, вул. Незалежності,1/7
3. Білянський ЗДО с.Біляни, вул. Незалежності, 22
4. Чернівецький ЗДО смт. Чернівці, вул. Святомиколаївська ,208
5. Мазурівський ЗДО с. Мазурівка, вул. Незалежності ,13
Відповідно, п.6 Додатку 3 до тендерної документації передбачено: Місце поставки (передачі) товару: заклади дошкільної освіти Чернівецької селищної ради.
Та найголовніше, шо в період уточнень жодним із Учасників не було поставлено питання чи уточнення щодо місця поставки, а тому надаючи свої пропозиції Учасники розуміли зміст тендерної документації та погодилися, що місцем поставки є заклади дошкільної освіти Чернівецької селищної ради.
Повідомляємо, що Уповноваженою особою було прийнято та оформлено рішення про віднесення до технічних помилок інформацію зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне) (UA-2023-02-14-002063-a).
3. Щодо розбіжності періоду оплати в оголошенні та тендерній документації.
Повідомляємо, що Замовником в Проекті договору , в п.4.1. було визначено:
Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару.
Тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів - Розрахунки за товар здійснюються на умовах оплати 10 робочих днів після поставки товару.
Таким чином, 10 робочих днів знаходяться в періоді зазначеному в проекті Договору - протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару.
Крім того, відповідно до п.4.1. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації, встановлені Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю:
Предмет договору
Кількість
Ціна Договору
Строк (термін) поставки (передачі) товару
Місце поставки (передачі) товару
Строк дії договору
Зважаючи на те, що порядок розрахунків не відноситься до Істотних умов договору про закупівлю, які не можуть змінюватися після його підписання, Замовник під час укладення договору або шляхом підписання додаткової угоди, може змінити період оплати на той, який зазначений в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Повідомляємо, що Уповноваженою особою було прийнято та оформлено рішення про віднесення до технічних помилок інформацію зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлі код ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне) (UA-2023-02-14-002063-a).
З метою упередження та недопущення в подальшому порушень на всіх стадіях здійснення закупівель, уповноваженою особою прийняті міри щодо вивчення нормативних документів які стосуються оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом та іншими нормативними документами.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас, Олена Василівна, не встановлювати порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами моніторингу щодо закупівлі UA-2023-02-14-002063-a.
Номер:
60a88d65ab2a4d058db9334335243881
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
02.06.2023 14:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2023 00:00
Опис:
НАКАЗ
02.06.2023 №51-з
Вінниця
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2023-02-14-002063-a.a6 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-02-14-002063-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 02 травня 2023 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02 травня 2023 року №38-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Номер:
a77cd174f6b345d28b8536e39b418adc
Назва:
для врахуванні в роботі
Дата опублікування:
02.06.2023 14:41
Опис:
дане повідомленя взято для врахуванні в роботі.