-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: (CPV) Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (15610000-7) (Гречана крупа, геркулес (пластівці вівсяні), перлова крупа, пшенична крупа, пшоно, рис оброблений, ячмінна крупа, кукурудзяна крупа, булгур, борошно пшеничне в/г)»
Завершена
3 124 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 6 543.10 UAH
мін. крок: 0.2% або 6 543.10 UAH
Номер:
0a0677633e1041e69ee505d540f84ca2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-04-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2023 00:00
Період моніторингу:
04.07.2023 14:59 - 26.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2023 № 202
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.07.2023 № 202.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-13-015355-a, 13.02.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства про публічні закупівлі щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення; відповідності умов укладених договорів вимогам тендерної документації та тендерним пропозиціям переможця тендеру– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення; відповідності умов укладених договорів вимогам тендерної документації та тендерним пропозиціям переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-13-004869-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстри отриманих тендерних пропозицій (Лоти 1 та 2); протоколи розкриття тендерних пропозицій (Лоти 1 та 2); тендерні пропозиції ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ» (Лоти 1 та 2); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 23.02.2023 №39/Вт та №40/Вт (Лоти 1 та 2); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Лоти 1 та 2); опубліковані переможцем тендеру за Лотами 1 та 2 документи після опублікування повідомлень про намір укласти договір; договори про закупівлю від 02.03.2023 №24/2023 (Лот 1) та від 02.03.2023 №21/2023 (Лот 2); опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
18.07.2023 16:16 - 22.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2023 16:16
Запити/Пояснення
Номер:
f7d26b4b40c946d3a2606b00d1758a94
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.07.2023 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-13-015355-a, яка проводилась відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
5e1d8b0377374174b3f71c735858cf2e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.07.2023 13:49
Опис:
У відповідь на Ваш запит Замовнику від 05.07.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (CPV) Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (15610000-7) (Гречана крупа, геркулес (пластівці вівсяні), перлова крупа, пшенична крупа, пшоно, рис оброблений, ячмінна крупа, кукурудзяна крупа, булгур, борошно пшеничне в/г)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-13-015355-a повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення по даній закупівлі:
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015: (CPV) Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (15610000-7) (Гречана крупа, геркулес (пластівці вівсяні), перлова крупа, пшенична крупа, пшоно, рис оброблений, ячмінна крупа, кукурудзяна крупа, булгур, борошно пшеничне в/г)».
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями, UA-2023-02-13-015355-a.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 124 020,00 грн. з ПДВ. Предмет закупівлі розділено на два лоти з врахуванням місця поставки товару.
Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (15610000-7) (Гречана крупа, геркулес (пластівці вівсяні), перлова крупа, пшенична крупа, пшоно, рис оброблений, ячмінна крупа, кукурудзяна крупа, булгур, борошно пшеничне в/г)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова, очікувана вартість – 1 815 400, 00 грн. з ПДВ.
Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (15610000-7) (Гречана крупа, геркулес (пластівці вівсяні), перлова крупа, пшенична крупа, пшоно, рис оброблений, ячмінна крупа, кукурудзяна крупа, булгур, борошно пшеничне в/г)». Поставка в заклади дошкільної освіти Залізничного району м. Львова, очікувана вартість – 1 308 620,00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, що встановлені у державних стандартах України. Кількісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. Для розрахунку потреби кількості продукту харчування, що став предметом даної закупівлі, за основу взято декілька факторів в сукупності, а саме, фактичну кількість дітей у закладах дошкільної освіти Шевченківського та Залізничного районів м.Львова в розрізі вікових груп, середню кількість днів відвідування дітьми дошкільних установ та кількість продукту з розрахунку на одну дитину для кожної окремо вікової групи згідно норм харчування, що встановлені постановою КМУ №305 від 24.03.2021р. та впроваджені в сезонне чотиритижневе меню. Окрім того, при плануванні закупівель замовником враховано також заплановані відкриття нових груп у вже функціонуючих дошкільних установах та відкриття нових закладів дошкільної освіти. При визначенні цін на продукцію борошномельно-круп’яної промисловості для формування очікуваної вартості закупівлі замовником бралась до уваги інформаційна довідка Львівської торгово-промислової палати № 19-09/42 від 23.01.2023р. (додається).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
2. На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті: https://www.osvita1.lviv.ua/публічні закупівлі.
Виконавець: уповноважена особа, юрисконсульт Гнат І.В.