-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Дизельне паливо( налив, талони)
Торги відмінено
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер:
c3b92f4a9aab4e349d53c8f65c88921a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-28-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
28.02.2023 13:26 - 22.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023 № 13
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.02.2023 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-02-13-014507-a 13.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 1 пункту 40 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Період усунення порушень:
10.03.2023 15:11 - 25.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2023 15:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ПРОТОКОЛ
ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
20 березня 2023 р. № 24 смт.Млинів
Присутні:
Уповноважена особа: Іван ЩИРБА
Порядок денний:
1.Про розгляд питання щодо відміни відкритих торгів ДК 021:201509130000-9 «Нафта і дистиляти», (дизельне паливо (налив, талони) відповідно до п.п.2.П.47-Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
У ході розгляду питання 1 порядку денного: Підчас проведення розгляду тендерних пропозицій закупівлі ДК 021:201509130000-9 «Нафта і дистиляти», (дизельне паливо (налив, талони) Замовником торгів було відхилено пропозицію Учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД». ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.02.2023 № 13 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, розпочато моніторинг закупівель UA-2023-02-13-014507-a, ДК 021:201509130000-9 «Нафта і дистиляти», (дизельне паливо (налив, талони). Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-02-13-014507-a 13.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Замовником при розгляді пропозиції, ухвалені рішення, Учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» не було враховано положення п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду на встановлені Замовником порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Враховуючи вище наведене приймаючи до уваги рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ відмінено протокольне рішення № 15 від 22 лютого 2023 року «Про розгляд тендерної пропозиції,яка визначена найбільш економічно вигідною,та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів учасника Товариства з обмеженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД»,на підставі ч.14., ст.8 Закону України « Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі підчас правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його скасування,затверджених постановою №1178 Кабінету Міністрів України(далі Особливостей), у замовника немає технічної можливості для виправлення учасником № 1 помилок допущених підчас надання тендерних пропозиції Товариству з обмеженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД»у зв’язку з тим, що електронною системою непередбачена повторна кваліфікація одного і того ж учасника. Відповідно до п.п.2 .П.47.,здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості),На виконання рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів у зв’язку з неможливості усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
ВИРІШИВ; Замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів UA-2023-02-13-014507-a 13.02.2023, ДК 021:201509130000-9 «Нафта і дистиляти», (дизельне паливо (налив, талони) відповідно до п.п.2 .П.47(Особливостей) у зв’язку з неможливістю усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель), у замовника немає технічної можливості для виправлення учасником № 1 помилок допущених підчас надання тендерних пропозиції Товариству з обмеженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД»у зв’язку з тим, що електронною системою непередбачена повторна кваліфікація одного і того ж учасника, тільки як на підставі оскарження закупівлі.
Дата публікації звіту:
20.03.2023 08:58
Запити/Пояснення
Номер:
3e193cb35fdd4e4688eb051cd6ee6336
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.02.2023 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дизельне паливо( налив, талони)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-13-014507-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно протоколу Уповноваженої особи Замовника від 22.11.2022, Вами відхилено пропозицію ТОВ «Торговий дім «Евередж Трейд» з наступних причин:
- Учасник складі тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом;
-Відповідно до вимог п.3.3 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про наявність можливості забезпечення транспортування товару до місця поставки, та документальне підтвердження вказаної в цій довідці інформації (документи підтверджуючі право власності/оренди/користування/тощо).
Разом з тим відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Поясніть чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «Евередж Трейд» Вами не надано можливості виправити дану невідповідність в пропозиції учасника вимогам тендерної документації та відхилено даного учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
c0e1bddf26594214a9c0ddd30331100e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
02.03.2023 15:14
Опис:
ЗАМОВНИК:
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж, в особі керівництва коледжу розглянув Вашу вимогу про надання пояснень стосовно порушень допущених уповноваженою особою при прийняті рішення щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ«ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» на суму -1 417 600,00 грн. Враховуючи те, що уповноважена особа самостійно приймає рішення щодо проведення закупівлі, керівництво коледжу про прийняте рішення стосовно відхилення пропозиції учасника торгів №1 ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» проінформовано не було, однак із пояснень І. Щирби - уповноваженого на проведення закупівель (в подальшому Замовник), встановлено:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Млинівського технолого-економічного фахового коледжу від 22 лютого 2023 № 15 підставою відхилення Пропозиції було наступне: В результаті проведення відкритих торгів з особливостями 21.02 2023 року (без проведення аукціону) за предметом «ДК 021:2015 ДК 021:2015 «09130000-9 Нафта і дистиляти» (Дизельне паливо (налив, талони)) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA) (далі — ID). UA-2023-02-13-014507-a., за результатами аукціону пропозиції учасників становлять:
1.Товариства з обмеженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» -1 417 600,00 грн.
2.Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОВ «ЕНЕРДЖІ ГАЗ»-1 440 000,00 грн.
3.Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕНТАЙМ ГРУП» - 1 482 240,00 грн
4.Дочірне підприємство «АВІКОМ РІВНЕ»-1 535680 грн.
За результатами оцінки найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» - на суму 1 417 600,00 грн. Однак при розгляді документів які згідно тендерній документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати, довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом.
У Додатку №1 до тендерної документації «ДОВІДКИ/ІНФОРМАЦІЯ/ДОВІДКА ЛИСТ,ТОЩО, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ У ЦІЙ ТЕНДЕРНФЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ (тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через систему закупівель шляхом заповнення електронних форм і окремими полями,де зазначається інформація про ціну ,інші критерії оцінки( уразі їх встановлення замовником у тендерній документації),п. 1.6 Додаток 1 до тендерної документації: у Учасника який подав свої пропозиції (Довідка в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців), не знаходиться на тимчасово окупованій території.
У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації). така довідка відсутня.
У п. 3.3 Додаток 1 Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про наявність можливості забезпечення транспортування товару до місця поставки, та документальне підтвердження вказаної в цій довідці інформації (документи підтверджуючі право власності/оренди/користування/тощо) - правові підстави відпуску пального - мається на увазі договір співпраці (договір з постачальником палива), оренда АГЗС, штат підприємства - 2 людини згідно звіту.
У разі неподання учасником інформації або у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до п. 39 Особливостей, ст. 29 Закону та ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі, зокрема не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
На думку Замовника, відсутність у інформації викладеної вище (Неподання документів які вимагалися тендерною документацією), є достатньою підставою для відхилення Пропозиції як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі згідно з абзацом першим частини другої пункту 41 Особливостей.
Враховуючи викладене та приймаючи до уваги абзац 6 підпункт 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону., прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ,,ТОРГОВИЙ ДІМ’’.
Враховуючи наведене вище, керуючись п.2, ч.2, ст. 16, абз 1, ч.1, ст. 31, ст. 29 Закону, абз. 1, ч.2, п. 41 Особливостей Замовник дійшов висновку, що пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель та несе загрозу невиконання умов договору і несуть небезпеку своєчасного постачання товару, що являється дуже важливою складовою своєчасного проведення сільськогосподарських робіт. Замовник вважає, що запитань щодо незастосування ним пункту 40 Особливостей (ненадання учаснику періоду для усунення невідповідностей) відсутність інформації визначеної у Додатку №1 п.п., 3.2.,3.3 до тендерної документації, підпадає під виключення з пункту 40 Особливостей, а саме - відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. При відхиленні Пропозиції Замовник керувався абзацом першим частини другої пункту 41 Особливостей. Замовник зазначає, що даний пункт не передбачає надання учаснику строку на усунення невідповідностей.
Враховуючи вище викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На основі вищезазначеного, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, керуючись, абз. 1, ч.2, п. 41 Особливостей Замовник дійшов висновку, що пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню у зв’язку з тим, що документи які недодані учасником — це не кваліфікаційні документи, і не документи, які підтверджують право підпису. Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму военного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що замовник має надавати «24 години» на виправлення невідповідностей у документах та інформації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, окрім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації та / або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що,пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах,які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Просимо Вас у разі встановлення ,порушення неправомірності, «що замовник має надавати «24 години» на виправлення невідповідностей у документах та інформації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, окрім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації та / або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що, пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.», яким чином усунути виявлені порушення, без відміни тендерної процедури і повторно надати можливість перегляду тендерних пропозицій та встановлення переможця торгів, що дасть можливість забезпечення паливом, для своєчасного проведення весняно-польових робіт. Щодо уповноваженої особи коледжу відповідальної за проведення закупівель, з цілю недопущення порушень Законодавства пов’язаного із закупівлями в подальшому, попереджено про дотримання принципів здійснення закупівель та недопущення можливостей корупційних дій та зловживань.
Директор коледжу В’ячеслав ЯЦКЕВИЧ