• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Дизельне паливо( налив, талони)

Торги відмінено

1 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер: c3b92f4a9aab4e349d53c8f65c88921a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-28-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 28.02.2023 13:26 - 22.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.02.2023 № 13 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.02.2023 № 13 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-02-13-014507-a 13.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 1 пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Період усунення порушень: 10.03.2023 15:11 - 25.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.03.2023 15:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПРОТОКОЛ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 20 березня 2023 р. № 24 смт.Млинів Присутні: Уповноважена особа: Іван ЩИРБА Порядок денний: 1.Про розгляд питання щодо відміни відкритих торгів ДК 021:201509130000-9 «Нафта і дистиляти», (дизельне паливо (налив, талони) відповідно до п.п.2.П.47-Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. У ході розгляду питання 1 порядку денного: Підчас проведення розгляду тендерних пропозицій закупівлі ДК 021:201509130000-9 «Нафта і дистиляти», (дизельне паливо (налив, талони) Замовником торгів було відхилено пропозицію Учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД». ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.02.2023 № 13 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, розпочато моніторинг закупівель UA-2023-02-13-014507-a, ДК 021:201509130000-9 «Нафта і дистиляти», (дизельне паливо (налив, талони). Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-02-13-014507-a 13.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовником при розгляді пропозиції, ухвалені рішення, Учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» не було враховано положення п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду на встановлені Замовником порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи вище наведене приймаючи до уваги рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ відмінено протокольне рішення № 15 від 22 лютого 2023 року «Про розгляд тендерної пропозиції,яка визначена найбільш економічно вигідною,та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів учасника Товариства з обмеженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД»,на підставі ч.14., ст.8 Закону України « Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі підчас правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його скасування,затверджених постановою №1178 Кабінету Міністрів України(далі Особливостей), у замовника немає технічної можливості для виправлення учасником № 1 помилок допущених підчас надання тендерних пропозиції Товариству з обмеженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД»у зв’язку з тим, що електронною системою непередбачена повторна кваліфікація одного і того ж учасника. Відповідно до п.п.2 .П.47.,здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості),На виконання рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів у зв’язку з неможливості усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. ВИРІШИВ; Замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів UA-2023-02-13-014507-a 13.02.2023, ДК 021:201509130000-9 «Нафта і дистиляти», (дизельне паливо (налив, талони) відповідно до п.п.2 .П.47(Особливостей) у зв’язку з неможливістю усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель), у замовника немає технічної можливості для виправлення учасником № 1 помилок допущених підчас надання тендерних пропозиції Товариству з обмеженою відповідальністю ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД»у зв’язку з тим, що електронною системою непередбачена повторна кваліфікація одного і того ж учасника, тільки як на підставі оскарження закупівлі.
Дата публікації звіту: 20.03.2023 08:58

Запити/Пояснення