-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (Філе куряче охолоджене, курячі четвертинки охолоджені)»
Завершена
7 638 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 18 450.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 18 450.00 UAH
Номер:
c66d067c4949487fac38be37d3f6abbb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-17-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2023 00:00
Період моніторингу:
17.05.2023 17:08 - 08.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.05.2023
№ 32-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.05.2023 № 32-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2023-02-13-014230-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасника ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ», своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах 1-2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів по лотах 1-2 умовам тендерних пропозицій переможця по лотах 1-2, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лотах 1-2, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах 1-2 та їх оприлюднення, відповідність умов договорів по лотах 1-2 умовам тендерних пропозицій переможців по лотах 1-2.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.02.2023 № 17, тендерні пропозиції переможця по лотах 1-2 ТОВ «ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою по лоту 1 від 24.02.2023 № 45/Вт, по лоту 2 від 24.02.2023 № 46/Вт, повідомлення про намір укласти договір по лотах 1-2 від 24.02.2023, договір про закупівлю по лоту 1 від 02.03.2023 № 25/2023, договір про закупівлю по лоту 2 від 02.03.2023 № 22/2023, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 19.05.2023.
Період усунення порушень:
05.06.2023 17:07 - 09.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2023 17:07
Запити/Пояснення
Номер:
457260e42df64b1abc03585ae573e95a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.05.2023 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «М'ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-13-014230-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fd2f626df5cd4707ac4f8988d27d8194
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.05.2023 14:56
Опис:
У відповідь на Ваш запит Замовнику від 17.05.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (Філе куряче охолоджене, курячі четвертинки охолоджені)» інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-13-014230-a повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення по даній закупівлі:
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (Філе куряче охолоджене, курячі четвертинки охолоджені)».
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями, UA-2023-02-13-014230-a.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 638 000,00 грн. з ПДВ. Предмет закупівлі розділено на два лоти з врахуванням місця поставки товару.
Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (Філе куряче охолоджене, курячі четвертинки охолоджені)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова, очікувана вартість – 3 948 000, 00 грн. з ПДВ.
Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (Філе куряче охолоджене, курячі четвертинки охолоджені)». Поставка в заклади дошкільної освіти Залізничного району м. Львова, очікувана вартість – 3 690 000,00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, що встановлені у державних стандартах України. Кількісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. Для розрахунку потреби кількості продукту харчування, що став предметом даної закупівлі, за основу взято декілька факторів в сукупності, а саме, фактичну кількість дітей у закладах дошкільної освіти Шевченківського та Залізничного районів м.Львова в розрізі вікових груп, кількість днів відвідування дітьми дошкільних установ та кількість продукту з розрахунку на одну дитину для кожної окремо вікової групи згідно норм харчування, що встановлені постановою КМУ №305 від 24.03.2021р. та впроваджені в сезонне чотиритижневе меню. Окрім того, при плануванні закупівель замовником враховано також заплановані відкриття нових груп у вже функціонуючих дошкільних установах та відкриття нових закладів дошкільної освіти. При визначенні цін на філе куряче охолоджене та курячі четвертинки охолоджені замовником бралась до уваги інформаційна довідка Львівської торгово-промислової палати № 19-09/37 від 19.01.2023р. (додається).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
2. На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті: https://www.osvita1.lviv.ua/публічні закупівлі.
Виконавець: уповноважена особа, юрисконсульт Гнат І.В.