-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Товар – код CPV 09210000-4 по ДК 021:2015 – Мастильні засоби (Олива).(РПЗ-9.237)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: інженер УВТК Лупан Олексій Анатолійович, т. 05136–4-41-30, електронна пошта: a_lupan@sunpp.atom.gov.ua.
Завершена
5 965 500.01
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
Номер:
98845723e376475f8c2c395691c09fbe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-29-000123
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2023 00:00
Період моніторингу:
30.05.2023 09:20 - 21.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.05.2023 № 23-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 29 травня 2023 року № 23-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2023-02-13-014151-a від 13.02.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1495), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого підрозділу «Південноукраїнська атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-12-001650-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 13.02.2023 № 310 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.02.2023; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПЛЕКТ АВТОМАТИКА»; протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника № 48; повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2023; договір на постачання товару від 15.03.2023 № 53-123-01-23-08074 (далі – Договір); Додаткова угода від 30.03.2023 № 1 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 30.03.2023; пояснення Замовника разом з документами, надані 09.06.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.06.2023 11:29 - 16.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2023 11:29
Запити/Пояснення
Номер:
a964aabff75041c8a99b8f2e893ddb8a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.06.2023 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Товар – код CPV 09210000-4 по ДК 021:2015 – Мастильні засоби (Олива).(РПЗ-9.237)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-13-014151-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4decb5797665418e89695e31ec10b642
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
09.06.2023 16:46
Опис:
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення від 07.06.2023
Розмір витрат визначено відповідно до реальної потреби у постачанні продукції підрозділів ДП «НАЕК «Енергоатом» ВП ПАЕС (ВП «Южно-Українська АЕС» (ВП ЮУАЕС) перейменовано на ВП «Південноукраїнська АЕС» (ВП ПАЕС) згідно наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.04.2022 №01-228-н) та річного плану закупівель 2023 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до технічної специфікації на продукцію, що опубліковані на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-13-014151-a (файл «Додаток 2 - ТСдоПЗ(т).23.0009.0136-2021.pdf»).
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 12.01.2023. Код CPV 09210000-4 по ДК 021:2015 – Мастильні засоби (олива), п. 9.237».
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (дотримання норм пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266)):
https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023paes.html
Додатки:
1. Копія Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 12.01.2023. Код CPV 09210000-4 по ДК 021:2015 – Мастильні засоби (олива),
п. 9.237 на двох арк.
2. «Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті ДП «НАЕК «Енергоатом») на одному арк.