-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Цибуля ріпчаста, морква, буряк, капуста свіжа
Завершена
1 855 619.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 278.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 278.10 UAH
Номер:
717bb21fb3a3425cb1338bcf30442600
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-09-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2023 00:00
Період моніторингу:
09.03.2023 14:17 - 31.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2023 № 62
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-02-13-014122-a 13.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 та підпункту 1 пункту 48 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції
переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.01.2023 № 15-П (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей ФОП Гостило Віктору Григоровичу від 24.02.2023, тендерну пропозицію ФОП Гостило Віктор Григоворич (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 27.02.2023, договір від 06.03.2023 № 26/23-Т, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 13.03.2023.
Моніторингом інформації та документів, які містяться у складі пропозиції ФОП Гостило Віктора Григоровича встановлено наступне.
Відповідно до Додатку 1 ТД учасник на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію у формі довідки за встановленою формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
На підтвердження інформації, що викладена в довідці учасники повинен надати скановані копії оригіналів правовстановлюючих документів (дійсних на дату подання), підтверджуючих наявність у учасника власних та/або орендованих виробничих, складських приміщень, призначених для виробництва та зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі (обов’язково наявність земельних ресурсів для вирощування овочів, овочесховища/складські приміщення, транспортні засоби з наданням документів), а також надати підтверджувальні документи на право власності або договорів оренди, або інших документів, що підтверджують право на використання земельної ділянки, овочесховища, приміщень, зі всіма додатками (дійсних на дату розкриття тендерних пропозицій). В разі оренди надаються: документи власника та копія договору з власником.
На підтвердження вищезазначеної вимоги учасник надав довідку від 23.02.2023 №1, в якій зазначив про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Однак, на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надано лише довідку від 02.02.2023 № 29, видану Бишівською сільською радою та довідку про реєстрацію потужності від 17.04.2018 №1.1.1-10/120.
Документів, які б підтверджували право власності чи використання овочесховища/складського приміщення Учасником не надано.
Разом з цим, відповідно до Додатку 3 до ТД учасник повинен надати:
• сертифікати відповідності, в яких обов’язково зазначені відомості про те, що товар не містить генетично модифіковані організми (ГМО) (для продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації);
• посвідчення або декларацію про відповідність/якість предмету закупівлі;
• копію акта перевірки, стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин від 18.05.2017 № 2042- VIII;
• Скановані копії оригіналів санітарних паспортів на автомобілі на право перевезення харчових продуктів (чинні на момент усього періоду при постачанні товару);
• Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника;
• Висновок санітарно-епідеміологічної станції на складські приміщення.
На виконання вищезазначених вимог учасником не надано підтверджуючих документів, чим не виконано вимоги Додатку 3 до ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, Замовником в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Гостило Віктора Григоровича, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей, а уклав з ним договір від 06.03.2023 № 62/23-Т на суму 1 850 670,00 гривень.
Крім того, вищевказане призвело до порушення підпункту 1 пункту 48 Особливостей № 1178, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень:
29.03.2023 11:25 - 13.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2023 11:25
Запити/Пояснення
Номер:
00fee52d26eb475782ff5c71d2b89d4e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.03.2023 09:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Цибуля ріпчаста, морква, буряк, капуста свіжа», за кодом ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи ( інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-13-014122-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
22612caf70e34c07949b79627c850f8f
Назва:
Цибуля ріпчаста, морква, буряк, капуста свіжа
Дата опублікування:
13.03.2023 09:39
Опис:
Відповідь на запит Держаудитслужби України –10.03.2023 09:03 про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Цибуля ріпчаста, морква, буряк, капуста свіжа», за кодом ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-13-014122-a), у відповідності до Вашої потреби надаємо пояснення (інформації, документів).
На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 року № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики», де зазначено тип закладу: психоневрологічні інтернати, а також в межах затвердженого кошторису витрат на 2023 рік по Святошинському психоневрологічному інтернату від 13.01.2023 року для харчування 700 осіб інвалідів з психічними вадами, які постійно проживають в інтернаті та потребують повного забезпечення продуктами харчування, обґрунтовано обсяги закупівлі.
До початку проведення закупівлі Святошинським психологічним інтернатом на підставі «Порядку проведення моніторингу цін для здійснення закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти», затвердженого Наказом Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.01.2022 №14, згідно зазначеної методики був проведений моніторинг цін у торгівельних мережах м. Києва (не менше трьох). - закупівля товару здійснюється на підставі розрахунку за добовими нормами споживання; - було розраховано очікувану вартість закупівлі, а саме – 1 855 619,10 грн. (Один мільйон вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч шістсот дев’ятнадцять грн. 10 коп.),що підтверджено чеками на товари в торгівельних мережах м. Києва не менше трьох та Довідкою про результати підсумкового моніторингу цін від 30 січня 2023р. На виконання вимог Розпорядження Київради (КМДА) №1036 (зі змінами) «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р.» та Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів» п.1 ч.4 «органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;», всі вище зазначені ціни, найменування та кількість товару були описані в обґрунтуванні доцільності закупівлі та тендерній документації і опубліковані 30 січня 2023 року на офіційному сайті Київаудит з дотриманням процедури та термінів опублікування. Тобто вимоги Розпорядження № 1036 виконано, а саме з моменту оприлюднення всієї інформації про закупівлю на офіційному сайті Київаудит минуло 10 робочих днів. За цей період зауважень стосовно закупівлі на офіційну поштову скриньку Святошинського ПНІ не надходило: https://kyivaudit.gov.ua/mail/03188777.nsf . Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/9CFA212E70A37802C22589470033A213.