-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
шини до автотранспорту
шини до автотранспорту
Завершена
3 748 509.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 742.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 742.55 UAH
Номер:
9d16dfec2e8449c083767290790c4b31
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-02-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2023 00:00
Період моніторингу:
02.06.2023 13:26 - 24.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2023 № 52-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.06.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 02.06.2023 № 52-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2023-02-13-011525-a 13.02.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про публічні закупівлі в електронній системі закупівлі встановлено порушення пункту 15 Порядку 1082.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРТЕХПРОМ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВІА-ШИНА», укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення наслідків виявленого порушення шляхом розміщення в електронній системі закупівель Договору поставки у форматі Portable Document Format (PDF), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2023-02-13-003230-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 13.02.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРТЕХПРОМ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВІА-ШИНА»; повідомлення про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 15.03.2023 №№ 1503202319350360; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 29.03.2023 № ПР/НХ – 23 156 /НЮ (далі – Договір поставки); пояснення, надані Замовником 06.06.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), Замовник розмістив в електронній системі закупівель Договір поставки у форматі, відмінному від Portable Document Format (PDF).
Період усунення порушень:
13.06.2023 09:48 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2023 09:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
АКЦІОНЕРНЕТОВАРИСТВО
«УКРАїНСЬКАЗАЛІЗНИЦЯ»
АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»
uz.gov.ua
СЛУЖБА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ
просп. Дмитра Яворницького, 108, м. Дніпро, 49038, тел. (+380 56) 79309 20
тел./факс (+380 56) 7930015, p.nh.secretar@dp.uz.gov.ua
14.06.2023 № УО-1/27
ПІВДЕННИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
За підсумками Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-13-011525-a ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини до автотранспорту)( далі – закупівля) від 13.06.2023 повідомляю про здійснення заходів щодо усунення наслідків виявленого порушення шляхом розміщення в електронній системі закупівель Договору поставки у форматі Portable Document Format (PDF).
Додатково повідомляю, що з метою недопущення будь-яких порушень у сфері закупівель, прийнято рішення провести в підрозділах замовника позачергові технічні навчання серед відповідальних працівників за темою: «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі».
Додаток : договір поставки від 29.03.2023 № ПР/НХ-23156/НЮ у форматі PDF.
Уповноважена особа регіональної
філії «Придніпровська залізниця»
АТ «Укрзалізниця Вікторія ГУБАРЕНКО
Дата публікації звіту:
14.06.2023 09:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
16.06.2023 10:55
Запити/Пояснення
Номер:
21637af82ef94e3583f09bc5603b9b2d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.06.2023 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b79d1b067d754b70b7d5678d0b05d2c4
Назва:
«ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»
Дата опублікування:
06.06.2023 15:01
Опис:
АКЦІОНЕРНЕТОВАРИСТВО
«УКРАїНСЬКАЗАЛІЗНИЦЯ»
АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»
uz.gov.ua
СЛУЖБА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ
просп. Дмитра Яворницького, 108, м. Дніпро, 49038, тел. (+380 56) 79309 20
тел./факс (+380 56) 7930015, p.nh.secretar@dp.uz.gov.ua
06.06.2023 № УО-1/26
ПІВДЕННИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Стосовно процедури закупівлі UA-2023-02-13-011525-a ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини до автотранспорту)( далі – закупівля) повідомляю таке.
На виконання вимоги пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» в річному плані міститься інформація про очікувану вартість закупівлі. Очікувана вартість визначена за ціною останньої закупівлі даного товару по АТ "Укрзалізниця» та з урахуванням вимог наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 « Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій, згідно з маркетинговим дослідженням, принагідно отриманих комерційних пропозицій, від ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ НОРТЕК» (№2301 від 23.01.2023), ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АВІАШИНА» (№ 1901-1 від 19.01.2023) . Скановані копії комерційних пропозицій додаються.
Технічні та якісні характеристики визначені згідно з нормативними документами, відповідно до яких виготовляється продукція: ТУ У 6-30253385-004-99; ТУ У 25.1-30253385-019-2009; ТУ У 25.1-30253385-023:2007 ; ТУ У 25.1-30253385-029-2011; Правила ЕЄК ООН №54-00 (копії зазначених документів є у складі пропозицій учасників).
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak_2022.
Уповноважена особа регіональної
філії «Придніпровська залізниця»
АТ «Укрзалізниця Вікторія ГУБАРЕНКО