• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів

Завершена

2 316 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 583.00 UAH
Номер: f3a94091a7a14be5934377e4eabc6314
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-23-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.03.2023 11:20 - 14.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.03.2023 № 71 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби "Про початок моніторингу процедур закупівель" Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 25 UA-2023-02-13-010835-a 13.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 187-40-99, ele.ele@ex.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII та частини 2 пункту 41 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції, вимогу про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.02.2023 № 50, тендерну пропозицію ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ», протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.02.2023 № 29, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2023, договір від 02.03.2023 № 61, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 29.03.2023 та 06.04.2023. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної документації Закону. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації разом з іншими, зокрема зазначаються такі відомості, як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Однак, складена Замовником тендерна документація не містить прикладів формальних помилок відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим, відповідно, не дотримано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. Крім того, моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до пункту 2.9 розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації учасник у тендерній пропозиції надає копію діючого «Атестату про акредитацію» випробувальної лабораторії або діючого договору з підрядною організацією, яка має такий атестат, для проведення вимірювання СО, СН та димності в ТЗ, з подальшим наданням відповідних документів. На підтвердження вимоги ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» надає договір про надання послуг від 17.02.2023 № 1-60, укладений з ТОВ «ВІНЕР ТАЙМ». Аналізом договору від 17.02.2023 № 1-60 встановлено, що предметом договору є надання послуг з випробувань та перевiрки транспортних засобiв Замовника на вiдповiднiсть СО, СН та димностi. При цьому, у договорі відсутня будь-яка інформація з приводу наявності та/або відсутності акредитації у ТОВ «ВІНЕР ТАЙМ». Разом з тим, учасник на підтвердження акредитації ТОВ «ВІНЕР ТАЙМ» надає атестат про акредитацію від 17.01.2023 № 201833. В атестаті про акредитацію від 17.01.2023 № 201833 зазначено, що інформація, яка визначає сферу акредитації та є невід’ємною частиною атестата і міститься на 19 аркушах. Однак, вищевказаний атестат надано без додатку, чим не підтверджено у підрядної організації наявність атестату для проведення вимірювання СО, СН та димності в ТЗ та не дотримано вимогу пункту 2.9 розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до частини 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, в порушення частини 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним договір від 02.03.2023 № 61 на суму 2 211 300,00 гривень.
Період усунення порушень: 11.04.2023 09:24 - 26.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2023 09:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва», враховуючи висновок Північного офісу Держаудитслужби від 11.04.2020, повідомляє про вжиття заходів щодо розірвання договору та оприлюднює відповідну інформацію та документи. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до пункту 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості), договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей; 2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей; 3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та цих особливостей; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей; 5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Договір від 02.03.2023 № 61 украдено без допущення порушень, зазначених в пункті 21 Особливостей.
Дата публікації звіту: 18.04.2023 16:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 24.04.2023 16:59

Запити/Пояснення