-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Завершена
2 316 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 583.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 583.00 UAH
Номер:
f3a94091a7a14be5934377e4eabc6314
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-23-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.03.2023 00:00
Період моніторингу:
23.03.2023 11:20 - 14.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.03.2023 № 71
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
"Про початок моніторингу процедур закупівель"
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-02-13-010835-a 13.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII та частини 2 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції, вимогу про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.02.2023 № 50, тендерну пропозицію ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ», протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.02.2023 № 29, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2023, договір від 02.03.2023 № 61, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 29.03.2023 та 06.04.2023.
Моніторингом встановлено невідповідність тендерної документації Закону.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації разом з іншими, зокрема зазначаються такі відомості, як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Однак, складена Замовником тендерна документація не містить прикладів формальних помилок відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим, відповідно, не дотримано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Крім того, моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Відповідно до пункту 2.9 розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації учасник у тендерній пропозиції надає копію діючого «Атестату про акредитацію» випробувальної лабораторії або діючого договору з підрядною організацією, яка має такий атестат, для проведення вимірювання СО, СН та димності в ТЗ, з подальшим наданням відповідних документів.
На підтвердження вимоги ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» надає договір про надання послуг від 17.02.2023 № 1-60, укладений з ТОВ «ВІНЕР ТАЙМ».
Аналізом договору від 17.02.2023 № 1-60 встановлено, що предметом договору є надання послуг з випробувань та перевiрки транспортних засобiв Замовника на вiдповiднiсть СО, СН та димностi.
При цьому, у договорі відсутня будь-яка інформація з приводу наявності та/або відсутності акредитації у ТОВ «ВІНЕР ТАЙМ».
Разом з тим, учасник на підтвердження акредитації ТОВ «ВІНЕР ТАЙМ» надає атестат про акредитацію від 17.01.2023 № 201833.
В атестаті про акредитацію від 17.01.2023 № 201833 зазначено, що інформація, яка визначає сферу акредитації та є невід’ємною частиною атестата і міститься на 19 аркушах.
Однак, вищевказаний атестат надано без додатку, чим не підтверджено у підрядної організації наявність атестату для проведення вимірювання СО, СН та димності в ТЗ та не дотримано вимогу пункту 2.9 розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до частини 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до частини третьої статті 22 Закону.
Таким чином, в порушення частини 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним договір від 02.03.2023 № 61 на суму 2 211 300,00 гривень.
Період усунення порушень:
11.04.2023 09:24 - 26.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2023 09:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва», враховуючи висновок Північного офісу Держаудитслужби від 11.04.2020, повідомляє про вжиття заходів щодо розірвання договору та оприлюднює відповідну інформацію та документи. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до пункту 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості), договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей;
2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей;
3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та цих особливостей;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей;
5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Договір від 02.03.2023 № 61 украдено без допущення порушень, зазначених в пункті 21 Особливостей.
Дата публікації звіту:
18.04.2023 16:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
24.04.2023 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
054a6c93cecb4161bcc19979285cbab7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.03.2023 13:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2023 01:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d24f61ee7b0345e8b455fd8e4dc647fe
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.03.2023 15:57
Опис:
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативних та інших документів, зазначених в Додатку № 3 тендерної документації. Кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлені кількістю транспортних засобів, що перебувають на балансі підприємства та потребують постійного технічного обслуговування та ремонту. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням запасних частин та витратних матеріалів та розрахунку вартості однієї нормо-години на рівні 660 грн. при орієнтовних 1800 нормо-годин, про що зазначено в Додатку № 1 та Додатку № 4 тендерної документації.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Виходячи зі змісту частини 4 статті 10 Закону додаткове оприлюднення інформації, передбаченої частиною першою статті 10 Закону на веб-сайті замовника містить рекомендаційний характер. Разом з тим, інформація про закупівлю міститься на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/0CB48A3AFDD2C5FCC225896100460031 (код документа AUPL-CPDGXV).
Номер:
04e8e7ff86f84f2981c21c6f2158977e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.04.2023 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.04.2023 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 29.03.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 24.03.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації та документів.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4d1ede47da0145ddbf55a2d0b0bb8398
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.04.2023 16:23
Опис:
Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням методології примірної методики, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, використовуючи інформацію щодо вартості нормо-години ремонту авто на СТО міста Києва, враховуючи стан автопарку Замовника, а також моніторинг аналогічних закупівель (наприклад, закупівлі за ідентифікаторами UA-2023-02-01-014648-a, UA-2023-02-02-006071-a, UA-2023-02-06-010009-a, UA-2023-02-09-013696-a).
Також пунктом 3.3. проекту договору, наведеному в Додатку № 4 тендерної документації встановлено, що «вартість запасних частин та витратних матеріалів розраховується за цінами Виконавця, що діяли на дату оформлення наряду-замовлення, але не повинна перевищувати їх середню ринкову вартість на дату оформлення наряду-замовлення. Також запасні частини та витратні матеріали можуть надаватися Замовником.»
Номер:
87f9dc68792842e1b94620a9b298826e
Назва:
Запит за роз'ясненнями щодо висновку
Дата опублікування:
14.04.2023 13:18
Опис:
З урахуванням прав, наданих Замовнику частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), комунальне підприємтсво «Керуюча компанія з обслуговування житлоіого фонду Святошинського району міста Києва» (надалі – Замовник) звертається до Вас за роз’ясненням висновку від 11.04.2023.
У висновку зазначено, що «складена Замовником тендерна документація не містить прикладів формальних помилок відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим, відповідно, не дотримано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону».
Просимо вказати, на якій підставі Північний офіс Держаудитслужби зробив висновок про те, що Замовником не дотримано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, якщо прийняти до уваги той факт, що приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, містяться в частині першій розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (стор. 3-5) тендерної документації Замовника?
Також у висновку зазначено, що «в порушення частини 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону». Зазначаємо, що пунктом 2.9. частини 2 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії діючого «Атестату про акредитацію» випробувальної лабораторії або діючого договору з підрядною організацією, яка має такий атестат, для проведення вимірювання СО, СН та димності в ТЗ, з подальшим наданням відповідних документів. Зі змісту цього пункту випливає, що у разі, якщо учасник не має діючого Атестату про акредитацію, він повинен надати діючий договір з підрядною організацією, яка має такий атестат. Учасник ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» виконав встановлену вимогу, надавши у складі своєї тендерної пропозиції договір про надання послуг від 17.02.2023 № 1-60, укладений з ТОВ «ВІНЕР ТАЙМ». Разом з тим зазначаємо, що до підписання Договору учасник ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» надав Замовникові документальне підтвердження наявності в ТОВ «ВІНЕР ТАЙМ» відповідного Атестату про акредитацію (в додатку).
Просимо вказати, яким чином Північний офіс Держаудитслужби вбачає можливість відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника закупівлі, яка відповідає встановленим у тендерній документації вимогам, керуючись частиною 2 пункту 41 Особливостей № 1178?