-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з благоустрою в смт. Любеч Чернігівський район Чернігівська область)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер:
72d919ba2ba8491480f5dcbc9f405fcc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-21-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.04.2023 00:00
Період моніторингу:
21.04.2023 13:56 - 13.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.04.2023 № 22
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-02-13-002517-a 13.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Любецької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи згідно з протоколом без дати та номера (далі – тендерна документація), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2023 № 25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунальне підприємство «Любецьке» Любецької селищної ради (далі – КП «Любецьке» Любецької селищної ради), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2023 № 27, про визначення переможцем КП «Любецьке» Любецької селищної ради, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.02.2023, договір від 02.03.2023 № 1, укладений між Замовником та КП «Любецьке» Любецької селищної ради (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору від 07.03.2023 та 13.03.2023, додаткові угоди від 07.03.2023 № 1 та від 13.03.2023 № 2 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02.03.2023, пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.04.2023 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління).
Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що у підпункті 4.1. пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 60 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимогу пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Відповідно до вимог абзацу третього пункту 44 Особливостей та пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, переможцем КП «Любецьке» Любецької селищної ради, документи, зазначені в пункті 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника у спосіб, визначений законодавством, надано не було.
Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей.
Проте, тендерну пропозицію КП «Любецьке» Любецької селищної ради Замовником не відхилено, чим порушено вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей, натомість 02.03.2023 укладено Договір.
Період усунення порушень:
10.05.2023 15:14 - 25.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2023 15:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторингу від 10.05.2023р. замовником були усунуті порушення шляхом припинення зобовязання за договором.
Дата публікації звіту:
16.05.2023 09:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом припинення зобовязань за договором.
Дата публікації:
23.05.2023 15:04
Запити/Пояснення
Номер:
f9cc8730f7f745d19d5ccca88fa06a22
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2023 09:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями «90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з благоустрою в смт. Любеч Чернігівський район Чернігівська область)», ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць, очікуваною вартістю 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-13-002517-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем – КП «Любецьке» Любецької селищної ради вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1ba70560579a40c299ebd0e53def47d1
Назва:
Пояснення в межах проведення закупівлі
Дата опублікування:
27.04.2023 11:24
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 "Про ефективне використання державних коштів"(зі змінами) опубліковано на власному веб-сайті Любецької селищної ради за посиланням: https://liubech-gromada.gov.ua/docs/1393104/
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких послуг Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про благоустрій населених пунктів», Нормами часу на роботи з прибирання об´єктів благоустрою населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 р. №72.
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до рішень сесії селищної ради від 21 грудня 2022 року «Про cелищний бюджет Любецької територіальної громади на 2023 рік» , та від 21 грудня 2022 року «Про затвердження Програми благоустрою населених пунктів Любецької селищної ради на 2023 рік», та становить 400 000,00 з ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх періодів, а саме: був проведений аналіз закупівель алогічних послуг за минулі роки.
Переможцем було надано копію розпорядження №168-к/тр «Про призначення Бялого А.В. на посаду начальника комунального підприємства «Любецьке» Любецької селищної ради, та копію Статуту підприємства.
Відповідно п. 7.1. Статуту безпосереднє керівництво підприємством здійснює начальник підприємства, який призначається на посаду розпорядженням голови Любецької селищної ради.
Відповідно до Тендерної документації надання копії відповідної ліцензії або документа дозвільного характеру не передбачалось.