ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень (укриття) ЗЗСО №80 за адресою: м. Київ, бул. Дружби Народів, 12-Б)
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень (укриття) ЗЗСО №80 за адресою: м. Київ, бул. Дружби Народів, 12-Б) згідно документації.
Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
• Розрахунок договірної ціни здійснюється з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», інших чинних актів законодавства, з наданням підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни:
-локальний кошторис;
-зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою);
-розрахунок вартості матеріальних ресурсів;
-дефектний акт.
Завершена
2 800 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період моніторингу:28.02.2023 16:55 - 22.03.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2023 № 56
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2023 № 56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-02-11-000505-a 11.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 10.02.2023 року №ВТО/29, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну ФОП «ЗАТУЛЬСЬКА КАТЕРИНА ГРИГОРІВНА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
від 22.02.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2023, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 06.03.2023, від 14.03.2023 та від 15.03.2023.
Період усунення порушень:23.03.2023 12:25 - 29.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:23.03.2023 12:25
Запити/Пояснення
64516
Номер:16b2f058af5d4995aed44af874b373c7
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:01.03.2023 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:07.03.2023 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 93) 548-46-23 dkfc1817@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
64817
Номер:a7874974289f4f748e9a4049c4b192de
Назва:Пояснення на Запит
Дата опублікування:06.03.2023 16:38
Автор:Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
×
Код ЄДРПОУ:
39833860
Контактна особа:
Філіц Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net
Адреса:
01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі — Управління) в рамках здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ), опрацьовано опрацьовано запит про надання пояснення та/або документів в рамках здійснення моніторингу у розрізі стадій проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень (укриття) ЗЗСО №80 за адресою: м. Київ, бул. Дружби Народів, 12-Б)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-11-000505-a. За результатами опрацювання надаємо пояснення.
Керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, та / або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301.
Згідно з пунктом 6.1 цих норм поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проєктно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акта або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Управлінням відповідно до вимог вищезгаданих нормативно-правових актів проведено аналіз ринку аналогічних послуг та на підставі інформації, розміщеної в електронній системі закупівель «Prozorro», мережі Інтернет щодо ціни на відповідні послуги, даних власних угод (аналогічних за предметом закупівлі), та розмір доведеного обсягу бюджетних призначень відповідно до кошторису на 2023 рік 4511021 “Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти” по КЕКВ 2240 (копія додається), з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано на підставі вимог щодо утримання та експлуатації споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів з урахуванням загальних вимог до утримання та експлуатації фонду захисних споруд, наведених у розділі ІІ Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.07.2018 № 579 та рекомендаційного листа Державної служби з України з надзвичайних ситуацій від 14.06.2022 № 03-1870/162-2 щодо організації укриття в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту персоналу та дітей (учнів, студентів), рішення, прийнятого Київською міською радою ІХ скликання 23 червня 2022 року, щодо обладнання у закладах дошкільної, загальної середньої та професійно-технічної освіти найпростіших укриттів з метою підвищення рівня безпеки дітей та педагогів, організації безперебійної роботи закладу освіти в очній формі навчання (з обов’язковим виконанням для цього заходів для приведення укриття до належного стану, що дозволить здійснювати захист учасників освітнього процесу) та створення належних умов для функціонування ЗЗСО № 80 за адресою: м. Київ, бул. Дружби Народів, 12-Б.
Відповідно до вимог частини 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами, (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на офіційному сайті Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням https://sites.google.com/view/pechosvita/.
Усі закупівлі Управлінням здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:15.03.2023 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 93) 548-46-23 dkfc1817@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Виходячи з наданих Замовником пояснень від 06.03.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 01.03.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема дефектний акт, експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
65383
Номер:aac24de4d1364853916281a4d89df082
Назва:Пояснення на Запит
Дата опублікування:14.03.2023 15:30
Автор:Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
×
Код ЄДРПОУ:
39833860
Контактна особа:
Філіц Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net
Адреса:
01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі — Управління) в рамках здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ), опрацьовано інформацію про результати моніторингу у розрізі стадій проведення процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень (укриття) ЗЗСО №80 за адресою: м. Київ, бул. Дружби Народів, 12-Б)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-11-000505-a. За результатами опрацювання надаємо документальне підтвердження визначення очікуваної вартості згідно додатків.
Додатки: на 102 арк. в 1 прим.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:21.03.2023 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 93) 548-46-23 dkfc1817@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Просимо пояснити за якої обґрунтованої необхідності Замовником не укладено договір в 15-ти денний термін з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
p7s
sign.p7s
65519
Номер:e3acc1b202bc4daca9793e62a2b29b61
Назва:Пояснення на Запит
Дата опублікування:15.03.2023 15:31
Автор:Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
×
Код ЄДРПОУ:
39833860
Контактна особа:
Філіц Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net
Адреса:
01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:У зв’язку, з початком здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України. Наказ від 27.02.2023 № 56 “Про початок моніторингу процедур закупівель”, Замовником прийнято рішення для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем до 60 днів.
06.03.2023 о 14:30:18 Замовником в Електронній системі закупівель опубліковано відповідне рішення (додається). Після закінчення моніторингу буде укладено договір.