Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "Технічна специфікація". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
905 255.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 526.27 UAH
Період моніторингу:14.03.2023 12:41 - 05.04.2023 01:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2023 №23-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.03.2023 №23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15.UA-2023-02-10-013072-a 10.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент проведення закупівлі, далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу освіти, культури, спорту та туризму Вендичанської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10 лютого 2023 року (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», рішення уповноваженої особи від 24 лютого 2023 року (протокол №4), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» до 24 лютого 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 10 березня 2023 року №24 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, додаткову угоду від 21 березня 2023 року №1 та пояснення від 22 березня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, згідно із тендерною документацією та оголошенням про проведення відкритих торгів, предметом закупівлі є бензин та дизельне паливо.
При цьому, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме дизельного палива, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить код вказаного товару, зокрема 09134200-9 «Дизельне паливо».
Період усунення порушень:04.04.2023 15:12 - 19.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:04.04.2023 15:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Відділ освіти, культури, спорту та туризму Вендичанської селищної ради ознайомившись з висновком моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-10-013072-a, повідомляє щодо установленого порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
Пунктом 14 Наказу № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (Далі - Порядок) передбачено:
14. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Пункт 12 Порядку:
12. Під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо:
назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи);
коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.
абзац другий-четвертий пункту 13 Порядку:
13. Крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо:
міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН), у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу;
коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу;
коду за показниками третьої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надається за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття;
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-02-10-013072-a, містить інформацію, яка вимагається в п. 14 Порядку. Абзацом третім п. 14 Порядку вимагається зазначати код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Згідно даної закупівлі, товар який закупляється - бензин А-95 та дизельне паливо. Код та назва номенклатурних позицій предмета закупівлі: Бензин А-95 - (Код ДК 021:2015 - 09132100-4 Неетильований бензин); Дизельне паливо - (Код ДК 021:2015 - 09134200-9 Дизельне паливо). Оголошення містить дану інформацію, яка зазначена в полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі». Однак під час оприлюднення інформації в даному полі, було допущено технічну помилку, а саме: для товару Дизельне паливо помилково було заначено код за показником п’ятої цифри для Бензину А-95 – «ДК 021:2015:09132100-4 — Неетильований бензин». Також повідомляю, що інформація яка вимагається в п. 14 Порядку також зазначена в полі «Опис» умов оплати «Бензин А-95 - (Код ДК 021:2015 - 09132100-4 Неетильований бензин); Дизельне паливо - (Код ДК 021:2015 - 09134200-9 Дизельне паливо)». В Порядку не зазначено назви поля в якому має міститися інформація, що передбачена п. 14 Порядку, а вимагається зазначення в окремих електронних полях, та не містить конкретну назву поля, в яке має містити дану інформацію, тому Замовником дотримано вимог п. 14 Порядку під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
На підставі вищенаведеного повідомляю, що Замовником дотримано усіх вимог законодавства під час проведення процедури закупівлі.
Також повідомляю, що зобов’язуюся в подальшому не допускати подібних випадків, для уникнення порушення під час проведення процедур закупівель.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:23.03.2023 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 43) 266-13-92 02sosliuk@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95, дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-10-013072-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 10 лютого 2023 року (далі – тендерна документація), містить вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції, у разі відсутності відповідного поля в електронній системі закупівель для підтвердження учасником при поданні тендерної пропозиції відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини 2 статті 17 Закону (або будь-якої іншої з підстав), довідки (або зведеної довідки, інформації у складі інших документів, що надаються у складі тендерної пропозиції, тощо) про відсутність вказаних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (пункт 5.4 розділу ІІІ), тоді як абзацом 5 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 визначено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у вказаному пункті (крім абзацу 14 пункту 44).
3. Яким чином учасником ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», якого обрано переможцем процедури закупівлі, виконано вимоги підпункту 1.7.3 пункту 1.7 додатку 1 до тендерної документації щодо надання гарантійного листа від власника (орендаря) АЗС, визначеної переліком згідно підпункту 1.7.1. додатку №1, про можливість відпуску палива протягом 2023 року на умовах, передбачених пунктом 1.6. вказаного додатку, на користь Замовника та із зазначенням його найменування, оскільки тендерна пропозиція містить лист-гарантію (файл «Технічна характеристика»), в якому відсутня інформація, визначена в пункті 1.6 додатку №1 тендерної документації, а саме: щодо відпуску пального на АЗС, що знаходяться в межах м. Могилів-Подільського та району, але не далі ніж 45 км від місця знаходження замовника, а також щодо терміну дії талонів не менше 1 року від дати отримання?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
66073
Номер:ec1a7457ae6a42beaa30264f4055ae98
Назва:Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:22.03.2023 16:55
Автор:ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВЕНДИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
Код ЄДРПОУ:
44067111
Контактна особа:
Олена Юркова 380971919726 osvitavend@gmail.com
Адреса:
24032, Україна, Вінницька область, селище міського типу Вендичани, вул.Соборна, будинок 55
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Відділ освіти, культури, спорту та туризму Вендичанської селищної ради ознайомившись з повідомленням про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі, надає пояснення щодо поставлених запитань.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до ДСТУ. Зокрема бензин має відповідати ДСТУ 7687:2015 (або еквівалент), а дизельне паливо має відповідати ДСТУ 7688:2015 (або еквівалент).Технічному регламенту, затвердженому постановою КМУ від 01.08.2013р.№927 та іншими нормативними документами, що визначають вимоги до маркування, пакування, транспортування, зберігання нафтопродуктів. Бензин та дизельне паливо відпускається цілодобово на підставі пред’явлення: скретч-карток (талонів – дозволів) на отримання палива на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів або на АЗС партнерів учасника-переможця торгів в межах м. Могилів-Подільський та Могилів-Подільського району Вінницької області, але не далі ніж 45 км. від місця знаходження Замовника, термін дії талонів (скретч-карток) повинен бути не менше ніж 1 рік від дати отримання. Обов’язково скретч-картки (талони) повинні містити голограмний знак. Поставка скретч-карток повинна здійснюватись партіями відповідно до заявок Замовника
Розмір бюджетного призначення передбачено рішенням №1801 від 23.12.2022року 28 сесії 8 скликання Вендичанської селищної ради "Про селищний бюджет на 2023 рік" та зміни до нього.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено за посиланням https://vend.osv.org.ua/prozoristzakupivli-18-32-26-26-05-2022/
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 10 лютого 2023 року (далі – тендерна документація), містить вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції, у разі відсутності відповідного поля в електронній системі закупівель для підтвердження учасником при поданні тендерної пропозиції відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини 2 статті 17 Закону (або будь-якої іншої з підстав), довідки (або зведеної довідки, інформації у складі інших документів, що надаються у складі тендерної пропозиції, тощо) про відсутність вказаних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (пункт 5.4 розділу ІІІ), тоді як абзацом 5 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 визначено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у вказаному пункті (крім абзацу 14 пункту 44).
Тендерна документація на закупівлю Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти) була розроблена та затверджена 10 лютого 2023 року. Станом на 10 лютого 2023 року п. 44 Постанови кабінету міністріву україниу №1178 від 19.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) був у такій редакції:
44. Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
В даному запиті ДАСУ, аудитор говорить про порушення вимог абзацу 5 пункту 44 Особливостей, який має наступне визначення: замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у вказаному пункті (крім абзацу 14 пункту 44) (згідно запиту ДАСУ). Але слід зауважити, що така норма Особливостей, з’явилася вже після внесення змін до особливостей Постановою КМ № 157 від 17.02.2023. Абзац 5 пункту 44 Особливостей станом на дату оголошення даної закупівлі, був в такій редакції:
«Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.»
Абзац 1 пункту 44 Особливостей станом на дату оголошення даної закупівлі, був в такій редакції:
«Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону)».
Також слід зауважити, що електронна система закупівель не приведена у відповідність до вимог чинного законодавства, а саме: згідно вимог п. 44 Особливостей, учасник має декларувати відсутність підстав для відмови в участі у закупівлі згідно ст. 17 Закону (тобто згідно ч. 1 та ч. 2 ст. 17), але можливість самостійного декларування згідно ч. 17 ст .17 Закону відсутня, тому тендерна документація містить вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції, у разі відсутності відповідного поля в електронній системі закупівель для підтвердження учасником при поданні тендерної пропозиції відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини 2 статті 17 Закону (або будь-якої іншої з підстав), довідки (або зведеної довідки, інформації у складі інших документів, що надаються у складі тендерної пропозиції, тощо) про відсутність вказаних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (пункт 5.4 розділу ІІІ).
Отже, дане запитання не є коректним, оскільки виходячи з питання, замовник недотримав вимог абзацу 5 пункту 44 Особливостей, але дана вимога з’явилася після оголошення про проведення процедури закупівлі, тож Замовником дотримано усіх вимог законодавства , які були чинні станом на дату подання оголошення та затвердження тендерної документації (10 лютого 2023 року).
3. Яким чином учасником ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», якого обрано переможцем процедури закупівлі, виконано вимоги підпункту 1.7.3 пункту 1.7 додатку 1 до тендерної документації щодо надання гарантійного листа від власника (орендаря) АЗС, визначеної переліком згідно підпункту 1.7.1. додатку №1, про можливість відпуску палива протягом 2023 року на умовах, передбачених пунктом 1.6. вказаного додатку, на користь Замовника та із зазначенням його найменування, оскільки тендерна пропозиція містить лист-гарантію (файл «Технічна характеристика»), в якому відсутня інформація, визначена в пункті 1.6 додатку №1 тендерної документації, а саме: щодо відпуску пального на АЗС, що знаходяться в межах м. Могилів-Подільського та району, але не далі ніж 45 км від місця знаходження замовника, а також щодо терміну дії талонів не менше 1 року від дати отримання?
На вимогу підпункту 1.7.3 пункту 1.7 додатку 1 до тендерної документації, учасник ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» надав гарантійний лист (назва файлу - гарантійні листи_Драйв.pdf) Вих.№15 від 15.02.2023 р., наданий власником АЗС (ТОВ «ОККО-Драйв)» в якому зазначає, що гарантує факт безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску палива по талонам та карткам запропонованого учасником ТОВ «ОККО Постач» зразка. Даний гарантійний лист містить перелік АЗС, на яких Замовник може отримати товар, що закупляється згідно закупівлі, в тому числі АЗС за адресою: Вiнницька обл., м. Могилів-подільський, проспект Незалежності, 147 (№42 в переліку АЗС) та Вiнницька обл., Могилiв-подiльський район, с. Немія, вулиця Лісова, 41 (№44 в переліку АЗС). Зазначені АЗС відповідають відстані , що зазначена в п. 1.7.1, не далі ніж 45 км. від місця знаходження Замовника. Відстань до АЗС під № 42 (згідно https://www.google.com.ua/maps/dir/проспект+Незалежності,+147,+Могилів-Подільський,+Вінницька+область,+24001/Пам'ятник+Поплавському+Станіславу+Гиляровичу,+Т0220,+Вендичани,+Вінницька+область,+24032/@48.467207,27.71248,14365m/data=!3m1!1e3!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x47332e556968316b:0xf394c6efabe91c6a!2m2!1d27.8155252!2d48.4353597!1m5!1m1!1s0x4732d92a80e09737:0x1c63fcdbee8a6629!2m2!1d27.7943051!2d48.6153211) становить 24 км, відстань до АЗС під № 44 (згідно https://www.google.com.ua/maps/dir/вулиця+Лісова,+41,+Немія,+Вінницька+область,+23000/Пам'ятник+Поплавському+Станіславу+Гиляровичу,+Т0220,+Вендичани,+Вінницька+область,+24032/@48.5463913,27.7014308,16731m/data=!3m2!1e3!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x473325f1cbdbf26f:0xd53aefc112502c61!2m2!1d27.770495!2d48.4775039!1m5!1m1!1s0x4732d92a80e09737:0x1c63fcdbee8a6629!2m2!1d27.7943051!2d48.6153211) становить 18 км. В даному гарантійному лист і міститься зразок талонів учасника, на яких міститься голограмний знак, а також міститься напис «Дійсний до:». Учасник не зазначив конкретну дату дії талону, (не менше 1 року від дати отримання), так як дата отримання талонів невідома, та передача талонів буде здійснена тільки після підписання договору.
Також даний лист містить замовника торгів ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВЕНДИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Отже, на підставі вище наведеного повідомляю, що учасник виконав усі вимоги підпункту 1.7.3 пункту 1.7 додатку 1 до тендерної документації щодо надання гарантійного листа від власника (орендаря) АЗС.