• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95, Дизельне паливо

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "Технічна специфікація". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

905 255.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 526.27 UAH
Номер: f505d7d075ff40cdb5b39453b1f57078
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.03.2023 12:41 - 05.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.03.2023 №23-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.03.2023 №23-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15.UA-2023-02-10-013072-a 10.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент проведення закупівлі, далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу освіти, культури, спорту та туризму Вендичанської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10 лютого 2023 року (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», рішення уповноваженої особи від 24 лютого 2023 року (протокол №4), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» до 24 лютого 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 10 березня 2023 року №24 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, додаткову угоду від 21 березня 2023 року №1 та пояснення від 22 березня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, згідно із тендерною документацією та оголошенням про проведення відкритих торгів, предметом закупівлі є бензин та дизельне паливо. При цьому, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме дизельного палива, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить код вказаного товару, зокрема 09134200-9 «Дизельне паливо».
Період усунення порушень: 04.04.2023 15:12 - 19.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.04.2023 15:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти, культури, спорту та туризму Вендичанської селищної ради ознайомившись з висновком моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-10-013072-a, повідомляє щодо установленого порушення вимог пункту 14 Порядку №1082. Пунктом 14 Наказу № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (Далі - Порядок) передбачено: 14. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Пункт 12 Порядку: 12. Під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи); коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. абзац другий-четвертий пункту 13 Порядку: 13. Крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо: міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН), у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу; коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу; коду за показниками третьої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надається за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-02-10-013072-a, містить інформацію, яка вимагається в п. 14 Порядку. Абзацом третім п. 14 Порядку вимагається зазначати код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Згідно даної закупівлі, товар який закупляється - бензин А-95 та дизельне паливо. Код та назва номенклатурних позицій предмета закупівлі: Бензин А-95 - (Код ДК 021:2015 - 09132100-4 Неетильований бензин); Дизельне паливо - (Код ДК 021:2015 - 09134200-9 Дизельне паливо). Оголошення містить дану інформацію, яка зазначена в полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі». Однак під час оприлюднення інформації в даному полі, було допущено технічну помилку, а саме: для товару Дизельне паливо помилково було заначено код за показником п’ятої цифри для Бензину А-95 – «ДК 021:2015:09132100-4 — Неетильований бензин». Також повідомляю, що інформація яка вимагається в п. 14 Порядку також зазначена в полі «Опис» умов оплати «Бензин А-95 - (Код ДК 021:2015 - 09132100-4 Неетильований бензин); Дизельне паливо - (Код ДК 021:2015 - 09134200-9 Дизельне паливо)». В Порядку не зазначено назви поля в якому має міститися інформація, що передбачена п. 14 Порядку, а вимагається зазначення в окремих електронних полях, та не містить конкретну назву поля, в яке має містити дану інформацію, тому Замовником дотримано вимог п. 14 Порядку під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями. На підставі вищенаведеного повідомляю, що Замовником дотримано усіх вимог законодавства під час проведення процедури закупівлі. Також повідомляю, що зобов’язуюся в подальшому не допускати подібних випадків, для уникнення порушення під час проведення процедур закупівель.
Дата публікації звіту: 10.04.2023 17:12

Запити/Пояснення