-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Алюмінієві конструкції» (Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини)
Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська.
Завершена
19 755 144.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 775.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 98 775.72 UAH
Номер:
6b12495e29f4443385ef3092e3987080
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-10-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.03.2023 00:00
Період моніторингу:
10.03.2023 12:23 - 01.04.2023 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-02-10-012963-a 10.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з врахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.02.2023 б/№, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Вельт Капітал» протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02.03.2023 № 113 на суму 17 890 000,00 грн, пояснення на запити Держаудитслужби отримані 16.03.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
04.04.2023 22:00 - 08.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2023 22:00
Запити/Пояснення
Номер:
234ff301dc9b4f09a80085d9796a47c8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.03.2023 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Алюмінієві конструкції» (Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-10-012963-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
af1755f067f94c17959e1d66a1b90f1a
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
16.03.2023 16:24
Опис:
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик закупівлі «Алюмінієві конструкції» (Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-10-012963-a), то закупівля здійснювалась з урахуванням фактичної потреби підприємства, оптимального співвідношення ціни та якості відповідно до фінансового плану на 2023 рік.
Щодо очікуваної вартості, то чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Отже, очікувану вартість при проведенні закупівлі алюмінієвих конструкцій визначено шляхом проведення моніторингу цін а також запиті комерційних пропозицій. (Копії комерційних пропозицій додаються).