• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Зупиночний павільйон з встановленням, до складу якого входить окремо розташована дошка для об’яв

Завершена

580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 800.00 UAH
Номер: 6743101f5fef4a2fbf3eafe03711b75c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-29-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.04.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.04.2023 17:38 - 28.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.04.2023 № 77 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.04.2023 № 77 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 40 UA-2023-02-10-012067-a 10.02.2023 Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради, код ЄДРПОУ 41830167 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 05) 722-22-69, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Тимчур Микола Григорович встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору від 28.02.2023 № 11 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (далі - Замовник) про закупівлю, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20 лютого 2023, тендерну пропозицію ФОП Тимчур Микола Григорович, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднено 20 лютого 2023, договір від 28.02.2023 № 11, пояснення замовника отримане 12.04.2023 та 19.04.2023 через електронну систему закупівель. Моніторингом установлено, що пунктом 1 у Додатку 3 тендерної документації Замовником самостійно визначена вимога, що у разі залучення транспортних засобів, механізмів та обладнання на правах користування (власне, орендоване, лізинг, інше) надати для власних - для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю на строк надання послуг, для транспортних засобів, що плануються залучатись - копії договорів оренди/лізингу надання послуг або інших документів, що підтверджують право користування Учасника на кожну одиницю на строк надання послуг та для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію. Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Тимчур Микола Григорович (далі Орендар) завантажено договір оренди спеціалізованого автомобільного автокрану від 04.11.2022 № 05/22-Т, укладений з ФОП Тимчур Артем Миколайович (далі Орендодавець) (файл: Договір оренди автомобільний кран,pdf ). Разом з тим, в Акті приймання-передачі до вищевказаного договору пунктом 4 зазначено що, Орендодавцем передано Орендарю свідоцтво про реєстрацію на автотранспорт. Проте. свідоцтво про реєстрацію зазначеного транспортного засобу до складу тендерної пропозиції учасником не завантажено. Отже, на порушення вимоги підпункту 2 пункт 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Тимчур Микола Григорович, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав із ним договір від 28.02.2023 № 11.
Період усунення порушень: 26.04.2023 14:46 - 11.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2023 14:46

Оскарження висновку в суді

Опис: Управління з питань благоустрою та житлової політики виконкому Центрально-Міської районної у місті ради вважає не погоджується із висновком Східного офісу Держаудитслужби та звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою про визнання протиправним та скасування висновку від 26.04.2023 «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-10-012067-a», у зв’язку із неможливістю усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків в оформленні тендерної документації у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб, а саме шляхом розірвання спірного договору.
Дата публікації: 04.05.2023 12:31
Дата відкриття провадження: 22.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 160/9557/23

Запити/Пояснення