• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичні розчини, МНН: Glucose; Mannitol; Metronidazole; Sodium bicarbonate; Sodium chloride; Paracetamol; Hydroxyethylstarch; Electrolytes; Fluconazole; Ciprofloxacin; Potassium chloride; Sodium bicarbonate

Завершена

3 720 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 600.00 UAH
Номер: b087afb3e33840738d647b6361c2f91b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-20-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 20.06.2023 12:00 - 12.07.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.06.2023 №38-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 20.06.2023 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-02-10-008169-a 10.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Медичний центр "М.Т.К." встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 40 та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору та укладання додаткової угоди – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором №129/23-ЛВ від 28.02.2023 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України та здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) порушень вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік комунального підприємства "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ "Медичний центр "М.Т.К.", вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2023, договір №129/23-ЛВ від 28.02.2023 (далі – Договір), додаткова угода № 1 до Договору від 03.03.2023, повідомлення про внесення змін до Договору від 08.03.2023 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності підставам, встановленим статтею 17 Закону для об’єднання учасників. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Медичний центр "М.Т.К." в електронній системі закупівель «PROZORRO» Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначено: «в складі тендерної пропозиції даного Учасника відсутня підписана технічна специфікація згідно Додатку №2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації)», що є порушенням абзацу другого пункту 40 Постанови №1178. Відповідно до абзацу другого пункту 40 Постанови №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, не підлягає виправленню згідно з пунктом 40 Постанови №1178 випадок відсутності у тендерній пропозиції учасника інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Однак, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови 1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Медичний центр "М.Т.К." як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 23.06.2023 10:44 - 08.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2023 10:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (Медичні розчини, МНН: Glucose; Mannitol; Metronidazole; Sodium bicarbonate; Sodium chloride; Paracetamol; Hydroxyethylstarch; Electrolytes; Fluconazole; Ciprofloxacin; Potassium chloride; Sodium bicarbonate) (UA-2023-02-10-008169-a) від 23 червня 2023 року повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень, Замовником торгів прийнято рішення про розірвання Договору №129/23-ЛВ від 28 лютого 2023 року за взаємною згодою Сторін. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Постачальника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №129/23-ЛВ від 28 лютого 2023 року буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 29.06.2023 15:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником розірвано Договір №129/23-ЛВ від 28 лютого 2023 року (Додаткова угода №2 від 11.08.2023 року).
Дата публікації: 23.10.2023 10:24