• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)

(Нормотрофічне (дорослі) 2200-2400 ккал (сніданок, обід, вечеря) - 24000 комплектів, Нормотрофічне (ендокринологічні пацієнти) (дорослі) 2200-2400 ккал (сніданок, обід, вечеря) - 3600 комплектів, Нормотрофічне (дорослі) (Додаток до вечері) - 1440 комплектів)

Завершена

3 430 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 154.00 UAH
Номер: 6756e419e99c4aad9d67736654da2352
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-06-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 06.06.2023 16:54 - 28.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.06.2023 №53-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 06.06.2023 №53-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3.UA-2023-02-10-007685-a 10.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного медичного підприємства "Кременчуцька міська лікарня планового лікування" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 10 лютого 2023 року №16, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ПОНТЕМ.УА", протокол розгляду тендерної пропозиції від 19 лютого 2023 року №6, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг від 25 лютого 2023 року №65 та пояснення від 14 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПОНТЕМ.УА", якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Зокрема, відповідно до пункту 22 додатку 4 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання сканованого оригіналу атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документ повинен бути наданий в повному обсязі. На виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ "ПОНТЕМ.УА" надано атестат про акредитацію Національного агентства з акредитації України, який засвідчує компетентність випробувальної лабораторії Оболонського міжрайонного відділу Державної установи «Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України», відповідно до якого сфера акредитації визначена додатком, який є невід’ємною частиною до атестату і складається з 14 аркушів. При цьому, додаток який є невід’ємною частиною до атестату про акредитацію відсутній у складі тендерної пропозиції вказаного учасника, чим порушено вимоги пункту 22 додатку 4 тендерної документації Замовником. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПОНТЕМ.УА", а уклав з ним договір про закупівлю послуг від 25 лютого 2023 року №65 на суму 3 430 800,00 грн.
Період усунення порушень: 22.06.2023 16:26 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2023 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: №01-14/1585 від 27.06.2023 на висновок від 22.06.2023 Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Ользі ВАХНОВСЬКІЙ Про заходи щодо усунення виявленого порушення За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2023-02-10-007685-a Північного офісу Держаудитслужби, замовником вжиті заходи щодо усунення виявленого порушення, а саме прийнято рішення про припинення дії Договору про закупівлю №65 від 25.02.2023 за предметом закупівлі «Послуги з організації харчування» за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги шляхом укладення додаткової угоди, а саме: сторони дійшли згоди зменшити суму договору про закупівлю на суму 1 549 677,0 грн. після чого ціна цього Договору становить 1 881 123,0 грн. без ПДВ. Сторони припиняють дію Договору про закупівлю №65 від 25.02.2023 з 27.06.2023 року. При цьому з метою недопущення порушення режиму харчування пацієнтів закладу охорони здоров’я, сторони Договору про закупівлю №65 від 25.02.2023 припиняють дію договору в частині надання послуг до 20 липня 2023 року з урахуванням часу до дати укладення договору по результатах нової оголошеної закупівлі (ID: UA-2023-06-23-010883-a), а в частині виконання зобов’язань та погашення заборгованості за надані послуги - до повного виконання Замовником своїх зобов’язань. 27.06.2023 року додаткову угоду №1 від 27.06.2023 року про зменшення суми договору та умов припинення дії договору №65 від 25.02.2023 розміщено в електронній системі закупівель по закупівлі ID:UA-2023-02-10-007685-a. Відповідно до пп.12) п.1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року№ 922-VIII замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. У зв’язку з цим повідомляємо, що звіт про виконання договору про закупівлю по закупівлі ID:UA-2023-02-10-007685-a буде оприлюднено в електронній системі закупівель у терміни передбачені пп.12) п.1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» після повного виконання зобов’язань та погашення заборгованості за надані послуги по договору №65 від 25.02.2023 року з урахуванням додаткової угоди №1 від 27.06.2023 року. З повагою, Уповноважена особа Світлана Редченко
Дата публікації звіту: 27.06.2023 11:29

Запити/Пояснення