-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ШГВ23Т-037 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматура фонтанна 3000 psi)
Завершена
3 770 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 37 700.00 UAH
Номер:
05bc6cfa26c84b1e8f142d0573335661
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-17-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2023 00:00
Період моніторингу:
17.05.2023 17:08 - 08.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.05.2023
№ 32-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.05.2023 № 32-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-02-10-005370-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНВЕСТ ФАРТ», відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» в особі філії «Шебелинкагазвидобування» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2023 № ШГВ23Т-037, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ІНВЕСТ ФАРТ», вимога про усунення невідповідностей від 10.03.2023 року, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 02.03.2023 № ШГВ23Т-037 та від 14.03.2023 № ШГВ23Т-037, повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2023, договір про закупівлю від 23.03.2023 № 23-037, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 23.05.2023 рік.
Період усунення порушень:
26.05.2023 15:24 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
4725b6ef1af444f79f808d30a872ab99
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.05.2023 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматура фонтанна 3000 psi)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-10-005370-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ffbe05b1fb2e4f609b8c315fcf94d492
Назва:
Відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 18.05.2023р.
Дата опублікування:
23.05.2023 17:13
Опис:
Відповідно до проведеного моніторингу було отримано 3 комерційні пропозиції. Очікувана вартість була розрахована як мінімальне значення ДЦ1 серед отриманих пропозицій.
Комерційні/цінові пропозиції та розрахунок, де до розгляду приймались комерційні/цінові пропозиції додаються.
Очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) склала - 3 770 000,00 UAH.
Параметри закупівлі визначені відповідно до потреб, визначених Замовником (Відділ головного механіка ГПУ «Шебелинкагазвидобування».)
Обрані технічні та якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам та стандартам до фонтанної арматури яка експлуатується на підприємстві
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з врахуванням наявної потреби та діючого фонду свердловин на яких встановлені фонтанні арматури, саме з такими технічними та якісними характеристиками, та потребує заміни після проведення робіт по капітальному підземному ремонту свердловини.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства з урахуванням діючого законодавства. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.