• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Завершена

4 240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 200.00 UAH
Номер: acfdfba2192b49788eb515a2d08be75e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-15-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.05.2023 15:51 - 06.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.05.2023 Одеса № 129 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.05.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.05.2023 № 129 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 4 UA-2023-02-10-005113-a 10.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до ТД та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які діяли на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Особливості), надання роз’яснень до ТД та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Андрушівської міської ради «Комсервіс» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.02.2023 № 10, ТД (зі змінами), затверджені рішеннями уповноваженої особи від 16.02.2023 № 12, від 17.02.2023 № 13, роз’яснення до ТД від 16.02.2023, від 18.02.2023, від 20.02.2023, вимогу про усунення порушення від 13.02.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Автомобільна компанія «Інтер Авто-Трейдинг», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2023 № 16, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 27.02.2023 в електронній системі закупівель, договір від 06.03.2023 № 46. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. У пункті 1.1 частини 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.02.2023 до 00:00. Натомість в електронній системі закупівель кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.02.2023 00:00. Отже, на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником у ТД не вірно зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 26.05.2023 15:26 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженій особі відповідальній за організацію та проведення процедур закупівель винесено попередження про недопущення в подальшому помилок в складанні тендерної документації та при оголошенні закупівель на електронному майданчику.
Дата публікації звіту: 01.06.2023 16:02