• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021 : 2015 : 33600000-6 – Фармацевтична продукція (CPV) ЛОТ №1 – МНН : Xylometazoline, Heparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Phenylephrine, Barium sulfate without suspending agents, Verapamil , Iohexol, Dexamethasone, Elektrolytes, Dobutamine, Dexketoprofen, Eptifibatide . ЛОТ №2 – МНН : Multienzymes ( lipase, protease etc. ) ; Metoclopramide; Prednisolone; Omeprazole; Omeprazole; Amiodarone; Epinephrine; Chlorpromazine; Allopurinol; Amiodarone; Dopamine; Protamine; Loperamide; Carbamazepine; Isosorbide dinitrate; Lidocaine; Drotaverine; Immunoglobulins, normal human( for intravascular adm.); Glucose; Chlorhexidine; Diclofenac.

Завершена

6 460 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 11 300.00 UAH
Номер: bab5c15adf0745e3b59d3707ee06cfa5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-05-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 05.06.2023 16:24 - 27.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 05.06.2023 № 44-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 05.06.2023 № 44-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 8. UA-2023-02-10-003575-a, яку проведено Комунальним некомерційним підприємством "Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: В ході моніторингу встановлено порушення пункту 40 Особливостей, в частині відсутності вимоги про усунення невідповідностей в документі, що подано учасником процедури закупівлі ТОВ «Дойч-Фарм» за лотом № 1, а саме – у Гарантійному листі виробника ТОВ «Исток-Плюс» від 16.12.2022 № 906/22 стосовно поставки товару, який є предметом цієї закупівлі. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому (в майбутньому при розгляді тендерних пропозицій учасників торгів ретельно перевіряти їх на відповідність умовам тендерної документації), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 14 » червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.02.2023 № 15; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дойч-Фарм» та Приватного підприємства «Сана Ко» (далі – ТОВ «Дойч-Фарм» та ПП «Сана Ко» відповідно); вимоги про усунення невідповідностей до ТОВ «Дойч-Фарм» та ПП «Сана Ко»; протоколи уповноваженої особи від 24.02.2023 №№ 22, 23 щодо визначення переможцями ТОВ «Дойч-Фарм» за лотом № 1 та ПП «Сана Ко» за лотом № 2; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднені в електронній системі закупівель 24 лютого 2023 року; договори про закупівлю від 02.03.2023 №№ 124 та 125. Під час дослідження тендерної пропозиції ТОВ «Дойч-Фарм» встановлено невідповідність в документах, що подані даним учасником. Так, технічною специфікацією (Додаток 2 до ТД) встановлено вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника або заявника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником або заявником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника вчиняти дії стосовно видачі гарантійних листів. Гарантійний лист повинен включати: назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість та повинен адресуватися Замовнику торгів. На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником торгів ТОВ «Дойч-Фарм» в складі своєї тендерної пропозиції надано Гарантійний лист виробника ТОВ «Исток-Плюс» від 16.12.2022 № 906/22 стосовно поставки товару, який є предметом цієї закупівлі, а саме: барію сульфат для рентгеноскопії. Порошок для приготування суспензії по 80 г у контейнерах (позиція № 8 технічної специфікації за лотом № 1) у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Проте, даний Гарантійний лист виробника ТОВ «Исток-Плюс» видано 16.12.2022, в той час як Замовником оголошено дану закупівлю ліків 10.02.2023, що є невідповідністю, оскільки вказані дати не узгоджуються між собою, та виробник ТОВ «Исток-Плюс» вочевидь не міг гарантувати поставку товару у грудні 2022 року на торги, оголошені у лютому 2023 року. Пунктом 40 Особливостей передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «Дойч-Фарм», розміщене Замовником в електронній системі закупівель, не містить вимоги щодо усунення даної невідповідності в документах учасника, чим не дотримано вимоги пункту 40 Особливостей.
Період усунення порушень: 14.06.2023 14:44 - 29.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.06.2023 14:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Ваш висновок по моніторингу UA-M-2023-06-05-000048 на закупівлю ДК 021 : 2015 : 33600000-6 – Фармацевтична продукція (CPV) ЛОТ №1 – МНН : Xylometazoline, Heparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Phenylephrine, Barium sulfate without suspending agents, Verapamil , Iohexol, Dexamethasone, Elektrolytes, Dobutamine, Dexketoprofen, Eptifibatide . ЛОТ №2 – МНН : Multienzymes ( lipase, protease etc. ) ; Metoclopramide; Prednisolone; Omeprazole; Omeprazole; Amiodarone; Epinephrine; Chlorpromazine; Allopurinol; Amiodarone; Dopamine; Protamine; Loperamide; Carbamazepine; Isosorbide dinitrate; Lidocaine; Drotaverine; Immunoglobulins, normal human( for intravascular adm.); Glucose; Chlorhexidine; Diclofenac, повідомляємо наступне: Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До опису формальних помилок належить Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Відтак, помилку, допущену учасником процедури закупівлі ТОВ «Дойч-Фарм» за лотом № 1, а саме – у Гарантійному листі виробника ТОВ «Исток-Плюс» від 16.12.2022 № 906/22 – слід вважати формальною, та такою, що не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі та не впливають на зміст тендерної пропозиції. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Уповноваженою особою детально проаналізовано висновок моніторингу проведеного Східним офісом Державної аудиторської служби та взято до уваги зауваження викладені у висновку , вжито заходів щодо недопущення таких помилок ( в майбутньому при розгляді тендерних пропозицій учасників торгів ретельно перевіряти їх на відповідність умовам тендерної документації ), а також наголошено на додатковому вивченні та опрацюванні Закону України « Про публічні закупівлі », Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 20.06.2023 15:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому
Дата публікації: 07.07.2023 11:08