-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пелети паливні з хвойних порід дерева
Інформація про необхідні технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі зазначена в додатку № 1 до тендерної документації
Завершена
825 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 250.00 UAH
Номер:
09ed9004c229466db83a44f31b1dffbd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-14-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.03.2023 00:00
Період моніторингу:
14.03.2023 13:45 - 05.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.03.2023 № 12-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 14.03.2023 № 12-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
20 UA-2023-02-10-000478-a 10.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує усунути порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу з гуманітарних питань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.02.2023 № 69, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Жаріков Антон Юрійович» (далі – ФОП Жаріков), протокол уповноваженої особи Замовника від 20.02.2023 № 76, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.02.2023, договір про закупівлю від 27.02.2023 № 44 (далі – Договір), додаткова угода від 28.02.2023 №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 28.02.2023, пояснення від 23.03.2023, отримане від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Отже, тендерна документація до вищезазначеної процедури закупівлі містить імперативну умову, що на виконання Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію.
Законом України «Про електронні довірчі послуги», який визначає правові та організаційні засади надання електронних довірчих послуг, у тому числі транскордонних, права та обов’язки суб’єктів правових відносин у сфері електронних довірчих послуг, порядок здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації, визначено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (пункт 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»). Відповідно до пункту 44 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
За результатами перевірки електронного підпису учасника ФОП Жаріков на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Тобто тендерна пропозиція учасника ФОП Жаріков містить накладений електронний підпис Жарікова Антона Юрійовича, який не може вважатися кваліфікованими електронним підписом згідно законодавства у сфері електронних довірчих послуг, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
При цьому, відповідно до вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Жаріков як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та згідно протоколу уповноваженої особи Замовника від 20.02.2023 № 76 визначив ФОП Жаріков переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
28.03.2023 11:26 - 12.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.03.2023 11:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В зв’язку з проведеним моніторингом закупівлі «Пелети паливні з хвойних порід дерева» (код ДК 021:2015 - 09110000-3: Тверде паливо) від 28.03.2023 року за ідентифікатором в системі UA-2023-02-10-000478-a, встановленими «Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області», було виявлено порушення.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо про те, що буде розірвано укладений Договір № 44 про закупівлю від «27» лютого 2023 року між відділом з гуманітарних питань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради та ФОП ЖАРІКОВ АНТОН ЮРІЙОВИЧ.
Одночасно повідомляємо, що підписано Додаткову угоду № 2 від 31.03.2023 р. щодо розірвання Договору № 44 про закупівлю від «27» лютого 2023 р., буде опубліковано у строк відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей).
Дата публікації звіту:
31.03.2023 11:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником прийнято рішення щодо розірвання Договору № 44 про закупівлю від «27» лютого 2023 р. Підписано Додаткову угоду № 2 від 31.03.2023 р. щодо розірвання Договору № 44 про закупівлю від «27» лютого 2023 р.
Дата публікації:
03.04.2023 13:28
Запити/Пояснення
Номер:
968b9c99597a4107a976fb8dea4b9ad0
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
21.03.2023 13:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-10-000478-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Згідно Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасника зобов’язано надати свідоцтво, видане Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України про належність палива до альтернативного, яке має бути чинним на момент подачі пропозиції.
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП ЖАРІКОВ АНТОН ЮРІЙОВИЧ відсутній зазначений документ.
- Яким чином учасником процедури закупівлі ФОП ЖАРІКОВ АНТОН ЮРІЙОВИЧ підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
01a046dcc3de45e8b4d5ed2e0670e4ab
Назва:
про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
22.03.2023 15:09
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-10-000478-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Згідно Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасника зобов’язано надати свідоцтво, видане Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України про належність палива до альтернативного, яке має бути чинним на момент подачі пропозиції.
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП ЖАРІКОВ АНТОН ЮРІЙОВИЧ відсутній зазначений документ.
- Яким чином учасником процедури закупівлі ФОП ЖАРІКОВ АНТОН ЮРІЙОВИЧ підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
1. Щодо здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється в межах виділених коштів місцевого бюджету в кінці 2022 року відповідно до затвердженого рішення виконавчого комітету Улашанівської сільської ради VIII скликання від 19.12.2022 року №336/2022 «Про схвалення проекту рішення сільської ради «Про сільський бюджет на 2023 рік» були виділені кошти місцевого бюджету на потребу освітнього закладу відділу з гуманітарних питань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради (Цвітоський ліцей Улашанівської сільської ради) на видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв в розмірі 825 000 грн. 00 коп. (Вісімсот двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 825 000 грн. 00 коп. з ПДВ.
Щодо інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі то вони визначені у додатку № 1 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 69 від 10.02.2023 р) та оприлюднені на сторінці закупівлі.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: На виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 1266 від 16.12.2020 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», з метою ефективного та раціонального використання коштів для оприлюднення та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, рішенням виконавчого комітету Улашанівської сільської ради VIII скликання від 19.12.2022 року №336/2022 «Про схвалення проекту рішення сільської ради «Про сільський бюджет на 2023 рік» були виділені кошти місцевого бюджету на потребу освітнього закладу відділу з гуманітарних питань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради (Цвітоський ліцей Улашанівської сільської ради) на видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв в розмірі 825 000 грн. 00 коп. (Вісімсот двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок).
Також для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі замовником відділу з гуманітарних питань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради використовується Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", а саме:
1. Проаналізовано вартість пелетів паливних з хвойних порід дерева у пропозиціях постачальників в закупівлях на Prozorro та в електронному каталозі Prozorro Market (в запитах ціни пропозицій)
2. Використання мережі Інтернет для розрахунку середньої вартості предмета закупівлі.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України.
Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Обов’язку документувати факт здійснення моніторингу чинним законодавством для замовника не встановлено.
Кількісні характеристики предметів закупівлі визначені з розрахунку необхідності забезпечення належного функціонування освітнього закладу відділу з гуманітарних питань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради відповідно до санітарного регламенту.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
Вся публічна інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена за розділом веб-сайту відділу з гуманітарних питань (за посиланням: http://ulosvita.gov.ua/): «Доступ до публічної інформації», є перехід на сторінку прозоро за посиланням (http://ulosvita.gov.ua/info/page/2755) де публікуються вся публічна інформація про публічні закупівлі замовника.
Такаж у відповідності до підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовникам, які належать до органів місцевого самоврядування рекомендовано оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
2. Щодо підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасником процедури закупівлі ФОП ЖАРІКОВ АНТОН ЮРІЙОВИЧ:
У додатку № 1 до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 69 від 10.02.2023 р.), зазначено, що:
«При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару його обсяг має відповідати обсягу, який зазначений у супровідних документах. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється представником Замовника.
Якість товару запропонованого Учасником, повинна відповідати технічним вимогам, вказаним у специфікації, вимогам чинних нормативно-технічних документів, нормам санітарного законодавства та іншим нормам безпеки, що діють на території України.
Якість, безпечність та походження товарів, підтверджуються документами, виданими акредитованим органом по сертифікації на спеціальному бланку та/або уповноваженою організацією, установою здійснювати випробовування відповідної продукції: сертифікат або протокол сертифікаційних випробувань, сертифікат якості з зазначенням фактичних технічних характеристик та свідоцтво, видане Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України про належність палива до альтернативного, яке має бути чинним на момент подачі пропозиції».
Станом на сьогодні (на 22.03.2023 р.), учасником-переможцем ФОП ЖАРІКОВ АНТОН ЮРІЙОВИЧ ще не було здійснено поставку товару, яка в свою чергу має супроводжуватися вище названими супровідними документами.
Щодо підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, учасником процедури закупівлі ФОП ЖАРІКОВ АНТОН ЮРІЙОВИЧ в складі тендерної пропозиції було надано:
інформацію про необхідні технічні, яісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно додатку № 1 до тендерної документації (затвердженим протокольним прішенням уповноваженої особи № 69 від 10.02.2023 р.) та містило напис «З умовами технічного завдання ознайомлені, з вимогами погоджуємось» за підписом та печаткою учасника ФОП ЖАРІКОВ АНТОН ЮРІЙОВИЧ (копію долучаємо).
протокол 06-12/2022 випробувальної лабораторії ТОВ «ЛІГНОТЕСТ», де було визначено: довжину, діаметр, вміст вологи і золи, механічної міцності, насипної щільності, дріб’язку у пелетах на об’єкт випробовування «Пелети паливні», яке відповідає діючим нормативним документам на метод випробовувань, а саме: ДСТУ ISO/IEC 17025:2017, ISO 17829:2015, ДСТУ EN 14774-2:2013, ISO 18122:2015, ДСТУ EN 15210-1:2013 та ДСТУ EN 15103:2013 (копію долучаємо).
В свою чергу, оцінка тендерної пропозиції проводилася електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна / приведена ціна якої є найнижчою.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів замовником встановлена ціна (питома вага критерію – 100%). Замовник зацікавлений в максимальній економії, ефективністю та пропорційністю здійснення публічних закупівель відповідно до принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Сканована копія погодження з умовами технічного завдання: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» згідно додатку № 1 до тендерної документації за підписом та печаткою учасника ФОП ЖАРІКОВ АНТОН ЮРІЙОВИЧ;
2. Сканована копія протоколу 06-12/2022 випробувальної лабораторії ТОВ «ЛІГНОТЕСТ» на об’єкт випробовування «Пелети паливні».