-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології (ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 62783 Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв)
Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Завершена
43 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 217 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 217 500.00 UAH
Номер:
568c229e81be4ccf89dee2b11cb895ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-01-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
01.03.2023 11:03 - 23.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-02-09-016896-a 09.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Техмедконтракт» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.02.2023, вимоги щодо усунення порушення від 10.02.2023, 13.02.2023 та відповіді на них від 13.02.2023, 15.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Техмедконтракт» (далі – ТОВ «Техмедконтракт»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.02.2023, договір від 02.03.2023 № 111, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.03.2023.
За результатами проведення моніторингу встановлено.
Відповідно до частини першої розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема шляхом завантаження інформації та документів щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації), згідно з умовами та вимогами тендерної документації.
Згідно із пунктом 1 додатку 3 до тендерної документації Замовника товар, запропонований учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим у даному додатку до документації.
Відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару повинна бути обов’язково підтверджена шляхом надання заповненої таблиці, наведеної нижче, з посиланням на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших технічних документів) в якому міститься ця інформація, разом з додаванням оригіналів таких документів (або витягів з документів), або їх завірених копій.
Згідно із рядками таблиці «Медико-технічні вимоги» додатку 3 до тендерної документації Замовника встановлено вимоги щодо відповідності системи хірургічної навігаційної для спинальної та краніальної хірургії в одному комплекті таким характеристикам, зокрема щодо наявності:
- не менше 40 штук одноразових кліпсів для дистанційного контролю або еквівалент
- не менше 270 штук одноразових відображаючих маркерних сфер.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Техмедконтракт» у склад тендерної пропозиції надав заповнену форму «Тендерна пропозиція», що передбачена у додатку 5 до тендерної документації Замовника, стосовно товару – медичного виробу «1770 система хірургічна навігаційна Curve Navigation Station» в одному комплекті, технічний опис «Навігаційна система Curve» медичного виробу «1770 система хірургічна навігаційна Curve» та заповнену таблицю «Медико-технічні вимоги».
Так, у колонці «відповідність (так/ні) з посиланням на сторінку технічного документу» за відповідними рядками таблиці «Медико-технічні вимоги» вказаний учасник з посиланням на сторінку 27 технічного опису «Навігаційна система Curve» підтвердив характеристики приладу «1770 система хірургічна навігаційна Curve» щодо наявності не менше 40 штук одноразових кліпсів для дистанційного контролю або еквівалент та не менше 270 штук одноразових відображаючих маркерних сфер.
Поряд з тим, на сторінці 27 технічного опису «Навігаційна система Curve» медичного виробу «1770 система хірургічна навігаційна Curve» зазначені характеристики щодо наявності
одноразового пристрою дистанційного керування, що прикріплюється, у кількості 20 штук, та
одноразової відображаючої маркерної сфери у кількості 90 штук, що є меншою кількістю ніж та, що зазначена учасником процедури закупівлі ТОВ «Техмедконтракт» у заповненій таблиці «Медико-технічні вимоги», а саме, відповідно 40 та 270 штук.
Отже, учасник процедури закупівлі ТОВ «Техмедконтракт» у складі тендерної пропозиції не підтвердив технічні характеристики запропонованого медичного виробу «1770 система хірургічна навігаційна Curve Navigation Station» в одному комплекті щодо наявності не менше 40 штук одноразових кліпсів для дистанційного контролю або еквівалент та не менше 270 штук одноразових відображаючих маркерних сфер, чим не дотримався вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Замовника.
Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Техмедконтракт» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
25.03.2023 05:21 - 08.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2023 05:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством
Дата публікації:
07.04.2023 14:53
Дата відкриття провадження:
17.04.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
380/7292/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-09-016896-a, розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до Висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених нібито порушень.
Дата публікації звіту:
31.03.2023 14:26
Запити/Пояснення
Номер:
c0645d946c924fde8c8fe388a236c9ef
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2023 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплект обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології (ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 62783 Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-09-016896-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Номер:
d83a00b1ac364a66b9dada9a9dc4611b
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
20.03.2023 09:29
Опис:
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик закупівлі «Комплект обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології (ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 62783 Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-09-016896-a), то закупівля здійснювалась за кошти отримані від господарської діяльності підприємства з урахуванням фактичної потреби, оптимального співвідношення ціни та якості відповідно до фінансового плану на 2023 рік.
Щодо очікуваної вартості, то чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Отже, очікувану вартість при проведенні закупівлі комплекту обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології визначено шляхом проведення моніторингу цін, аналізі цінової інформації з реального ринку товару, а також запиті комерційних пропозицій (копії комерційних пропозицій додаються).