-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електричні проводи
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер:
0f11298fa8394a16a56bf478ace0b3a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-16-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2023 00:00
Період моніторингу:
16.05.2023 15:42 - 07.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2023 № 153
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.05.2023 № 153.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-09-016862-a, 09.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником щодо визначення визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Швидкісний трамвай» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-09-005243-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ТЕСЛА - МОНТАЖ»; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 22.02.2023; протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.02.2023 №592; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ТЕСЛА - МОНТАЖ» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 01.03.2023 №0296; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей №1178 у чинній редакції, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей №1178.
Так, у частині 3 розділу VI тендерної документації Замовника здійснено посилання на абзац 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, зокрема зазначено, що у випадку ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, тоді як підстави для відхилення тендерної пропозиції визначено у пунктах 41, 42 та 44 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
06.06.2023 16:30 - 21.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2023 16:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Начальнику
Роману КРОЛЯКУ
Першому заступнику начальника
Володимиру ВОЇНСЬКОМУ
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель
Надії ЯРЕМІ
Головному державному аудитору
Оксані ДЕМКОВИЧ
Інформація від замовника до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
від 06 червня 2023 року, за номером ID: UA-2023-02-09-016862-a, “Електричні проводи”, UA-M-2023-05-16-000044 про вжиття заходів з недопущення порушень в подальшому
Замовник - Комунальне підприємство “Швидкісний трамвай”, згідно із оприлюдненим через електронну систему закупівель висновком про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-02-09-016862-a, “Електричні проводи”, UA-M-2023-05-16-000044, надає інформацію про вжиття заходів з недопущення порушень в подальшому, а саме:
уповноважені особи замовника зобов’язуються оприлюднювати інформацію через електронну систему закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, в тому числі при підготовці та оприлюдненні тендерної документації (та додатків до неї) до процедур закупівель, тендерну документацію складати у відповідності до вимог чинного законодавства;
уповноважені особи замовника зобов’язуються у подальшому дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, зокрема в частині правильного оформлення, оприлюдення та проведення відкритих торгів (в тому числі відкритих торгів з особливостями), підготовки та оприлюдненні тендерної документації з додатками, в тому числі, але не обмежуючись, з урахуванням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” зі змінами, постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 за № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, зі змінами.
Посадових осіб замовника, відповідальних за організацію та проведення публічних закупівель, а саме фахівців відділу з публічних закупівель та матеріально-технічного постачання (уповноважених осіб), ознайомлено з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-02-09-016862-a, UA-M-2023-05-16-000044, та проведено роз’яснювальну роботу з питань дотримання вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів, а також зі вдосконалення вимог тендерних документацій та відповідних додатків, в тому числі відповідно до чинних редакцій зі змінами Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 за № 1178.
Фахівцями з публічних закупівель у процесі роботи здійснюються заходи щодо підвищення рівня знань у сфері публічних закупівель шляхом вивчення та застосування нормативно-правових актів та змін до них, приймання участі у дистанційних (онлайн) заходах з підвищення кваліфікації та навичок у сфері здійснення публічних закупівель.
Фахівці з публічних закупівель після проведеної роз’яснювальної роботи зобов’язуються в подальшому вживати усіх можливих заходів з дотримання вимог чинного законодавства, з метою недопущення порушень чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, в тому числі в частині підготовки, оприлюднення та проведення відкритих торгів (відкритих торгів з особливостями), підготовки та оприлюдненні тендерних документацій.
Поряд з цим повідомляємо Моніторингу, що у зв’язку із завершеним статусом процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-02-09-016862-a, “Електричні проводи”, UA-M-2023-05-16-000044, за результатами якої укладено Договір про закупівлю від 01.03.2023 за № 7296 з переможцем процедури закупівлі ТОВ "ТЕСЛА-МОНТАЖ" (ЄДРПОУ 35329474), документи та інформацію в електронній системі закупівель оприлюднено, тому замовник не має можливості усунути виявлені порушення Моніторингом, викладені у висновку (порушення вимог пункту 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 за № 1178).
Підсумовуючи викладене, комунальне підприємство “Швидкісний трамвай” вживатиме усіх можливих заходів для недопущення порушень вимог чинного законодавства при організації та проведенні публічних закупівель в подальшому.
Дата публікації звіту:
08.06.2023 10:01
Запити/Пояснення
Номер:
9bde576ee7aa44f08727d6f641dfe7a2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.05.2023 10:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-09-016862-a, яка проводилась комунальним підприємством «Швидкісний трамвай» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
906e58f63c7344efb46fd0ef9660fe3a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
22.05.2023 16:37
Опис:
Вих. № 522 від 22 травня 2023 року
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Начальнику
Роману КРОЛЯКУ
Першому заступнику начальника
Володимиру ВОЇНСЬКОМУ
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель
Надії ЯРЕМІ
Пояснення на запит
На Ваш запит щодо надання пояснень замовником до моніторингу процедури закупівлі за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2023-02-09-016862-a, “Електричні проводи”, UA-M-2023-05-16-000044 ● 0f11298fa8394a16a56bf478ace0b3a6 (згідно із Наказом від 16.05.2023 за № 153 “Про початок моніторингу процедур закупівель”), повідомляємо наступне.
1. Замовником - комунальним підприємством “Швидкісний трамвай” (далі - замовник, скорочено КП “Швидкісний трамвай”) визначено обґрунтування розміру бюджетного призначення (розміру витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість предмета закупівлі у процедурі закупівлі — Відкриті торги з особливостями ID: UA-2023-02-09-016862-a, “Електричні проводи”, на підставі наступного.
Встановлені Замовником вомоги до предмету закупівлі з відповідними технічними та якісними характеристиками, маркуванням тощо обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів та сумісності, що необхідно при роботах з капітального та поточного ремонту трамвайних вагонів, їх складових частин, механізмів та вузлів, а також для інших виробничих потреб та підрозділів підприємства. За технічними та експлуатаційними властивостями, наведеними спеціалістами з технічної частини замовника, матеріали мають нормативну та експлуатаційну сумісність встановленим вимогам, та задовольняють потреби замовника.
Спеціалістами виробничо-технічного відділу, служб, депо КП “Швидкісний трамвай” для проведення процедури закупівлі було надано Технічну специфікацію (Додаток 4 до тендерної документації), складену на підставі виробничих потреб та технічних особливостей експлуатації номенклатурних позицій предмета закупівлі на виробництві. Технічна специфікація містить інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі (копія додається).
Планові призначення (заплановані витрати) на придбання даного предмету закупівлі включено до “Помісячного плану використання бюджетних коштів на 2023 рік (уточнений) КП “Швидкісний трамвай”, затверджений від 01 лютого 2023 року (копії витягів додаються), за кодом економічної класифікації видатків бюджету КЕКВ: 3210 “Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, КЕКВ: 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, КПКВК 1917421 “Утримання та розвиток наземного електротранспорту”, одними з показників (інші видатки) є “Придбання запасних частин, матеріалів, обладнання та інструменту для виконання капітально-відновлювальних ремонтів трамвайних вагонів”, а також “Придбання запасних частин та матеріалів для виконання технічного обслуговування і поточного ремонту трамвайних вагонів” що включає в себе придбання зокрема предмету закупівлі “Електричні проводи”, а також інших необхідних спеціалістам замовника запасних частин та деталей для виконання капітальних та поточних ремонтів. Планові призначення (заплановані витрати) узгоджені головним розпорядником бюджетних коштів.
Очікувану вартість предмета закупівлі (3 000 000,00 грн. з ПДВ) визначено з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", в межах бюджетних призначень згідно із Помісячним планом використання бюджетних коштів підприємства на 2023 рік, за результатами аналізу та проведеного моніторингу, а також складеного розрахунку (копія додається), що є предметом закупівлі, станом на дату оприлюднення процедури закупівлі, згідно із отриманими комерційними пропозиціями (копії додаються). Також, з урахуванням наданої до відділу з публічних закупівель та матеріально-технічного постачання службової записки від 07.02.2023 р. від інженера відділу з ПЗ та МТП, погодженої заступником директора та головним інженером, на проведення процедури закупівлі “Електричні проводи”, з орієнтовною вартістю 3 000 000 грн. з ПДВ (копія додається).
2. Стосовно посилання на веб-сторінку з обґрунтуванням розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, повідомляємо, що оскільки замовник КП “Швидкісний трамвай” не має власного офіційного веб-сайту, тому згідно із пунктом 41 Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710”, замовник надає посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (офіційний веб-портал міста Кривого Рогу “Криворізький ресурсний центр” Виконавчого комітету Криворізької міської ради), на якому у встановлені строки та належним чином розміщував обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation/
Поряд з цим, звертаємо увагу Моніторингу, що у зв’язку із введенням воєнного стану та його продовженням, за розпорядженням Начальника Військової адміністрації міста Кривого Рогу, доступ до офіційного веб-порталу міста Кривого Рогу “Криворізький ресурсний центр” тимчасово обмежено, відповідне повідомлення було розміщено від 25.03.2022 року на офіційному сайті ТРК "Рудана" (файл скріншоту додається).
Додатки - скановані копії документів / інформації, що додаються замовником до цього пояснення:
1. Витяг з помісячного Плану використ.бюдж.коштів 2610.pdf (1 стор.);
2. Витяг з Плану використання бюдж.коштів 3210.pdf (1 стор.);
3. Службова записка ел.проводи.pdf (1 стор.);
4. Протокол УО.pdf (2 стор.);
5. Д 4 до ТД Тех.специфікація проводи.pdf (3 стор.);
6. Розрахунок ел.проводи.pdf (3 стор.);
7. Комерційна пропозиція ТОВ Лайт Системс.pdf (3 стор.);
8. Комерційна пропозиція ТОВ Тесла-Монтаж.pdf (2 стор.);
9. Комерційна пропозиція ТОВ ТД Ватра Дн.регіон.pdf (2 стор.);
10. Інтернет-моніторинг Енергоальянс.pdf (8 стор.);
11 Screenshot_доступ до сайту «Криворізький ресурсний центр» закрито.png (1 стор.).
З повагою, начальник відділу з публічних закупівель та матеріально-технічного постачання Дмитро КРУЦЕНКО