• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Двигуни та їх частини для автомобілів

Завершена

16 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 275.00 UAH
Номер: e925e71b65a447a098241e5362828d37
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-14-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.03.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 14.03.2023 13:42 - 05.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.03.2023 № 12-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 14.03.2023 № 12-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 13. UA-2023-02-09-013383-a 09.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує дотримуватися вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону та в разі поділу на лоти у річному плані зазначати відомості щодо назви предмета закупівлі стосовно кожного лота.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 березня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.02.2023 № 170, реєстр отриманих тендерних пропозицій (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4, лот 5, лот 6), протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення від 09.02.2023, відповідь на звернення від 10.02.2023, звернення від 13.02.2023, відповідь на звернення від 13.02.2023, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 21.02.2023 № 182 протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 13.03.2023 №189 (лот 1, лот 3), тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Стецуна Анатолія Вікторовича (далі – ФОП Стецун А.В.) (лот 1, лот 3), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 01.03.2023 №184 (лот 1, лот 3) про відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП Стецун А.В, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Трач Олег Володимирович (лот 1, лот 3), вимога про усунення невідповідностей (лот 1, лот 3), протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 06.03.2023 №188 (лот 1, лот 3), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Автосвіт-В» (лот 2, лот 4), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОПОЛІКОМ», тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Кожиної Яни Володимирівни, повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2023 (лот 2, лот 4, лот 5, лот 6), договір про закупівлю товарів від 01.03.2023 №32з (лот 2), договір про закупівлю товарів від 01.03.2023 №33з (лот 4), договір про закупівлю товарів від 01.03.2023 №35з (лот 5), договір про закупівлю товарів від 01.03.2023 №36з (лот 6), пояснення та документи від 21.03.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. При цьому, згідно пункту 2 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовник здійснює закупівлю з поділом на лоти. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником у річному плані закупівель не зазначено інформацію щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота, чим не дотримано вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону. Моніторингом встановлено невідповідність інформації відображеної в абзаці 5 підпункту 2 пункту 5.3.1 розділу V тендерної документації вимогам абзацу 5 підпункту другого пункту 41 Особливостей. Крім того, встановлено невідповідність реквізитів проекту договору (додаток 2 до тендерної документації) фактичним, зокрема: вказано код Замовника за ЄДРПОУ 37098303 та тел./факс. (0382) 651499, при цьому відповідно даних ЄДР Замовнику присвоєно код за ЄДРПОУ 03356565 та тел./факс. (0382) 671894.
Період усунення порушень: 23.03.2023 09:33 - 07.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 23.03.2023 09:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Задля розгляду висновку про результати моніторингу та подальшого врахування виявлених порушень під час проведення відкритих закупівель Хмельницьким комунальним підприємством "Спецкомунтранс" було проведено засідання робочої групи. Протокол засідання надається.
Дата публікації звіту: 29.03.2023 16:48

Запити/Пояснення