• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

фармацевтична продукція (amiodarone, amiodarone, atropine, amlodipine, bisoprolol, bupivacaine, combinations, verapamil, verapamil, heparin, dexamethasone, diclofenac, dopamine, drotaverine, enalapril, isosorbide dinitrate, insulin (human), insulin (humean), carvedilol, calcium gluconate, acetylsalicylic acid, clopidogrel, ketorolac, lactulose, lidocaine, loperamide, loratadine, magnesium sulfate, methyldopa, metoclopramide, metamizole sodium,potassium aspartate, nifedipine, nifedepine, ondasetron, theophylline, tranexamic acid, oseltamivir, omeprazol, prednizolone, multienzymes (lipase, protease etc), salbutamol, spironotactone, fluconazol, fluconazol, chlorhexidine, cyanocobalamin)

Завершена

3 236 579.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 182.90 UAH
Номер: 988ce31c41714bd59f19cb73c5c7da6f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-23-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 23.05.2023 10:13 - 14.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.05.2023 № 28-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 23.05.2023 № 28-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-09-011176-a, 09.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gusachenko0@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пунктів 28, 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.02.2023; запитання до процедури закупівлі та надання роз’яснення на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «САНА КО» (далі – ПП «САНА КО»); протокольне рішення уповноваженої особи від 20.02.2023 № 2; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з ПП «САНА КО» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 26.05.2023 в електронній системі закупівель; договір від 27.02.2023 № 48/ВТ з додатком; додаткову угоду від 12.05.2023 № 1 до договору про закупівлю; додаткову угоду від 19.05.2023 № 2 до договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на порушення пункту 28 Особливостей тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.02.2023, складена не у відповідності із вимогами закону та Особливостей. Зокрема, в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що спосіб підтвердження відповідності учасників викладений у додатку № 1. Так, у додатку 1 «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що переможець процедури закупівлі повинен підтвердити відсутність підстави, зокрема, передбаченої пунктом 13 частини першої статті 17 Закону у вигляді довідки, що видана, Державною фіскальною службою України про відсутність (наявність) заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, дійсну станом на дату подання. Однак, відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Абзацом другим пункту 44 передбачено, що Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. На порушення абзацу другого пункту 44 Особливостей тендерна документація містить вимогу щодо підтвердження відсутності підстави переможця процедури закупівлі, визначених у пункті 13 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 01.06.2023 10:58 - 16.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.06.2023 10:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень щодо моніторингу стосовно закупівлі UA-2023-02-09-011176-a
Дата публікації звіту: 06.06.2023 15:06

Запити/Пояснення