-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 110 ліжок (ДК 021-2015: 55510000-8 «Послуги їдалень»)
Тендерна пропозиція складається українською мовою
Завершена
3 280 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 32 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 32 800.00 UAH
Номер:
162287efa2bf45ea8638b54431f0e992
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2023 00:00
Період моніторингу:
08.05.2023 16:46 - 30.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023 № 33-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 08.05.2023 № 33-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-02-09-010181-a 09.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.02.2023 № 22, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПУС КОНСАЛТ», товариства з обмеженою відповідальністю «КОНКРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – ТОВ «КОНКРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2023 № 36, від 01.03.2023 № 39, 08.03.2023 № 41, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.03.2023, договір про надання послуг з дієтичного харчування від 23.03.2023 № 60/03-23 на суму 3 124 285,81 грн, укладений між Замовником та ТОВ «КОНКРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткова угода від 23.03.2023 № 1 до Договору, пояснення надане 22.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.05.2023 14:30 - 31.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.05.2023 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
7b05b04fd2ad4e67867217611d8a37de
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.05.2023 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 110 ліжок (ДК 021-2015: 55510000-8 «Послуги їдалень»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-09-010181-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2262c04c49f5435dab39f84e3b6bdce0
Назва:
Відповідь КП "Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня" на запит від 18.05.2023 року.
Дата опублікування:
22.05.2023 16:47
Опис:
КП «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на Ваш запит від 18.05.2023 р. по закупівлі: Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 110 ліжок (ДК 021-2015: 55510000-8 «Послуги їдалень»), Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-09-010181-a, повідомляє наступне. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі були зазначені виходячи з потреби Замовника з урахуванням рекомендацій щодо безпечності та якості харчових продуктів, відповідно до нормативних документів затверджених у встановленому законодавством України порядку, а саме: з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР, Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України № 931 від 29.10.2013. При складанні тендерної документації були залучені сестри медичні з дієтичного харчування, якими були розроблені картки-розкладки, відповідно до вимог чинного законодавства, з урахуванням рекомендацій зазначених в Довіднику з дієтології під редакцією А.А. Покровського, М.А. Самсонової, Збірника рецептур блюд для харчування школярів, Збірника рецептур блюд та кулінарних виробів для підприємств громадського харчування.
Очікувана вартість предмету закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за результатами попередніх ринкових консультацій та на підставі отриманих комерційних пропозицій учасників ринку, шляхом порівняння ринкових цін та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі як середньоарифметичного значення масиву отриманих даних.
Комерційні пропозиції ФОП Солодєєв В.І., ТОВ «Контракт Продрезерв 5», ТОВ «Сервіс Кейтерінг» додаються.