• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги

Строк надання послуг: до 31 грудня 2023 року (включно), впродовж дії Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») зі змінами від 30 грудня 2022 р. № 1495. Місце доставки за адресою: Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, 45601, вул. Теремнівська, буд. 100. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Ціна в річному плані зазначається без врахування ПДВ. При складанні меню лікувального харчування Виконавець враховує наступне: приготування їжі тільки з високоякісних свіжих продуктів; хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);калорійність раціону в цілому – не нижче 2400 кКал;відповідність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування; різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки; сезонність продуктів. Ціна тендерної пропозиції визначається (розраховується) учасником самостійно відповідно до чинного законодавства про ціни та ціноутворення, спеціального законодавства, яке регулює діяльність, пов’язану з предметом закупівлі з урахуванням вимог тендерної документації - без врахування ПДВ. Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому потрібно встановити будь-який крок в діапазоні від 0,5 до 3% (встановлено крок 0,5).

Завершена

3 020 220.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 101.10 UAH
Номер: 17d818b94750492ab869c4d25a603992
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-30-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 31.05.2023 09:57 - 22.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.05.2023 № 43 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.05.2023 № 43 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-02-09-009511-a 09.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-02-09-000992-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № 992-с від 08.02.2023 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 20.02.2023 про визначення переможця та про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2023, Договір № 511-А-23 від 06.03.2023 року, Додаткову угоду № 1 від 06.03.2023. Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» (далі – ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» та прийнято рішення про намір укласти договір з ним. Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» укладено Договір № 511-А-23 від 06.03.2023 року на суму 3020220,00 грн. з ПДВ.
Період усунення порушень: 16.06.2023 14:16 - 22.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2023 14:16