Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Строк надання послуг: до 31 грудня 2023 року (включно), впродовж дії Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») зі змінами від 30 грудня 2022 р. № 1495. Місце доставки за адресою: Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, 45601, вул. Теремнівська, буд. 100. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Ціна в річному плані зазначається без врахування ПДВ. При складанні меню лікувального харчування Виконавець враховує наступне: приготування їжі тільки з високоякісних свіжих продуктів; хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);калорійність раціону в цілому – не нижче 2400 кКал;відповідність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування; різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки; сезонність продуктів. Ціна тендерної пропозиції визначається (розраховується) учасником самостійно відповідно до чинного законодавства про ціни та ціноутворення, спеціального законодавства, яке регулює діяльність, пов’язану з предметом закупівлі з урахуванням вимог тендерної документації - без врахування ПДВ. Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому потрібно встановити будь-який крок в діапазоні від 0,5 до 3% (встановлено крок 0,5).
Завершена
3 020 220.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 101.10 UAH
Період моніторингу:31.05.2023 09:57 - 22.06.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2023 № 43
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.05.2023 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-02-09-009511-a 09.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Луцька центральна районна лікарня" Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-02-09-000992-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № 992-с від 08.02.2023 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 20.02.2023 про визначення переможця та про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2023, Договір № 511-А-23 від 06.03.2023 року, Додаткову угоду № 1 від 06.03.2023.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» (далі – ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» укладено Договір № 511-А-23 від 06.03.2023 року на суму 3020220,00 грн. з ПДВ.
Період усунення порушень:16.06.2023 14:16 - 22.06.2023 00:00