• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Піщано-щебенева суміш (фр. 0-70) з доставкою

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 400.00 UAH
Номер: 638fb43d2c504a21a3fb94aaaafff498
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-23-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.08.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 23.08.2023 16:05 - 14.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.08.2023 № 58-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 23.08.2023 № 58-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-09-009493-a 09.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В. о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, підпункту 2 пункту 41 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Злинської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол уповноваженої особи від 22.02.2023 № 22/02), роз’яснення від 25.02.2023 на вимогу про усунення порушення від 23.02.2023, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «НОКСЕН» (далі – ТОВ «НОКСЕН»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2023 № 22/02, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.02.2023, договір купівлі – продажу від 28.02.2023 № 23 на суму 519 960,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «НОКСЕН», пояснення надані 24.08.2023 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НОКСЕН» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема - проекту договору про закупівлю згідно Додатку № 4 до цієї тендерної документації, інших документів та/або інформації визначені тендерною документацією та додатками. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОКСЕН» не надано проект договору про закупівлю згідно Додатку 4 до тендерної документації, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної пропозиції. Крім того, відповідно до вимог пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної пропозиції, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОКСЕН» не надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3, пункту 2 розділу 5 тендерної документації. Крім того, встановлено, що на порушення вимог пункту 3 Особливостей та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НОКСЕН», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Так, згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема – інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам, встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації. Згідно з пунктом 1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», способом підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та копії(ю) документів(у) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці. На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОКСЕН» надано копію аналогічного Договору про закупівлю товарів від 29.04.2021 № 22/27-04/21, укладеного між ТОВ «НОКСЕН» та комунальним підприємством «Мала Виска - МКП» (далі – Договір № 22/27-04/21). Згідно з пунктом 14.1 розділу 14 «Додатки до Договору» Договору № 22/27-04/21, невід’ємними частинами цього договору є: додаток № 1 «Специфікація», додаток № 2 «Заявка на поставку товару». Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОКСЕН» не надано додаток № 2 «Заявка на поставку товару» до Договору № 22/27-04/21. З урахуванням вищезазначеного, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОКСЕН» надано копію аналогічного Договору № 22/27-04/21 не у повному обсязі – без додатку № 2 ««Заявка на поставку товару» до даного договору, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, пункту 1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору № 22/27-04/21, ціна цього договору становить 474 166,67 грн (з ПДВ). Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОКСЕН» надано видаткову накладну про постачання товару згідно з умовами Договору № 22/27-04/21 на загальну суму 29 369,02 грн (з ПДВ), що не підтверджує виконання умов Договору № 22/27-04/21, та не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, пункту 1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації.
Період усунення порушень: 25.08.2023 17:06 - 09.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.08.2023 17:06

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 04-11/67/2023пр
Дата відкриття провадження: 24.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 3/392/867/23

Запити/Пояснення