-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по 2-му пров. Леонтовича (від вул. Грушевського до вул. Леонтовича) в с. Вінницькі Хутори Вінницької міської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Капітальний ремонт дорожнього покриття по 2-му пров. Леонтовича (від вул. Грушевського до вул. Леонтовича) в с. Вінницькі Хутори Вінницької міської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Завершена
1 957 125.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 785.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 785.62 UAH
Номер:
34583b609010426fb3b175fbe8a6d05b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-04-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2023 00:00
Період моніторингу:
04.04.2023 15:15 - 26.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.04.2023 №28-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.04.2023 №28-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2023-02-09-007196-a 09.02.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 08 лютого 2023 року №29), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Виробничо-комерційної фірми "Урарту" та ТОВ "АГРОШЛЯХБУД", вимоги про усунення порушення UA-2023-02-09-007196-a.c1, UA-2023-02-09-007196-a.b2, рішення Замовника від 21 лютого 2023 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17, 21 лютого 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01 березня 2023 року №92 та пояснення від 14 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178.
Відповідно до пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із пунктом 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Замовник у підпункті 4.1. пункту 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. Однак у тендерній документації відсутня інформація щодо строку дії тендерної пропозиції, чим не
дотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
25.04.2023 15:21 - 10.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2023 15:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальнику управління
Північного офісу
Держаудитслужби
у Вінницькій області
ВАХНОВСЬКІЙ Олені
Відповідь департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по 2-му пров. Леонтовича (від вул. Грушевського до вул. Леонтовича) в с. Вінницькі Хутори Вінницької міської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-02-09-007196-a.
Відповідно до наказу від 04.04.2023 № 28-а Держаудистлужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по 2-му пров. Леонтовича (від вул. Грушевського до вул. Леонтовича) в с. Вінницькі Хутори Вінницької міської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-02-09-007196-a.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2023-04-04-000059 від 25.04.2023. Керуючись вимогами абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає відповідь до висновку про результати моніторингу Держаудистлужби у Вінницькій області.
У констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зазначено: за результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
З метою виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2023-04-04-000059 від 25.04.2023 по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по 2-му пров. Леонтовича (від вул. Грушевського до вул. Леонтовича) в с. Вінницькі Хутори Вінницької міської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-02-09-007196-a. Замовник буде враховувати зауваження Держаудитслужби у Вінницькій області в подальшому щодо недопущення виявлених порушень.
Додатково зазначаємо що жодним нормативним актом не визначено ані переліку, ані рекомендацій, ані вимог щодо виконання заходів зазначених у висновку Держаудитслужби, а також переліку та документів, що підтверджують їх виконання.
У висновку від 25.04.2023, у якому вказано порушення вимог п.11 частини другої статті 22 Закону, абз.1 п.28 Постанови №1178, абз.5 п.44 Постанови №1178 не призводить до жодних негативних наслідків, містить опис похибок, які насправді не суперечать жодній нормі чинного законодавства. Недоліки тендерної документації не вплинули на проведення процедури торгів в цілому та не призвели до негативних наслідків.
За таких обставин, Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради вважає, що підстав для притягнення до відповідальності службових осіб Департаменту не вбачається.
Дата публікації звіту:
28.04.2023 10:17
Запити/Пояснення
Номер:
c49ebc69702d4806917ed118d4eb8fa7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.04.2023 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по 2-му пров. Леонтовича (від вул. Грушевського до вул. Леонтовича) в с. Вінницькі Хутори Вінницької міської територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-09-007196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому у тендерній документації не зазначено відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними?
3. Яким чином учасником ТОВ «Агрошляхбуд», якого було обрано переможцем закупівлі, виконано вимоги замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції письмової згоди, що замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі (додаток 2 «Технічне завдання» тендерної документації)?
4. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Агрошляхбуд» умов підпункту 6.1 пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання банківської гарантії у розмірі 3% (три відсотки) від вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
77d9ff17a3084a2a9baec0d5f55a29a8
Назва:
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2023-04-04-000059
Дата опублікування:
14.04.2023 13:51
Опис:
Начальнику управління
Північного офісу
Держаудитслужби
у Вінницькій області
ВАХНОВСЬКІЙ Олені
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2023-04-04-000059 із закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по 2-му пров. Леонтовича (від вул. Грушевського до вул. Леонтовича) в с. Вінницькі Хутори Вінницької міської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 11.04.2023 року.
Відповідно до наказу від 04.04.2023 № 28-з Держаудистлужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття по 2-му пров. Леонтовича (від вул. Грушевського до вул. Леонтовича) в с. Вінницькі Хутори Вінницької міської територіальної громади (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-02-09-007196-a.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 11.04.2023: «У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по 2-му пров. Леонтовича (від вул. Грушевського до вул. Леонтовича) в с. Вінницькі Хутори Вінницької міської територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-09-007196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому у тендерній документації не зазначено відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними?
3. Яким чином учасником ТОВ «Агрошляхбуд», якого було обрано переможцем закупівлі, виконано вимоги замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції письмової згоди, що замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі (додаток 2 «Технічне завдання» тендерної документації)?
4. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Агрошляхбуд» умов підпункту 6.1 пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання банківської гарантії у розмірі 3% (три відсотки) від вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області.
Щодо питання першого.
Розмір бюджетного призначення (розміру витрат) Департаментом не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по 2-му пров. Леонтовича (від вул. Грушевського до вул. Леонтовича) в с. Вінницькі Хутори Вінницької міської територіальної громади визначались відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт № #PD01:2405-6651-8520, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Інженерно – будівельне бюро» від 07.02.2023 № 05-0062 (додається).
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначені очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зауважуємо наступне.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Дана постанова прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч. 5 ст. 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як приписи постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.vmr.gov.ua/departament-komunalnoho-hospodarstva-ta-blahoustroiu#parentHorizontalTab6.
Розробниками та відповідальними за роботу вищезазначеного сайту є Департамент інформаційних технологій міської ради м. Вінниця, тому будь які зауваження щодо роботи даного сайту та відображення інформації в період війни адресувати саме відповідальному Департаменту. Департамент комунального господарства та благоустрою не несе відповідальності за координацію діяльності та висвітлення інформації на веб-сайті міської ради м. Вінниця та його технічного супроводження.
Щодо питання другого.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Виконання вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в тендерній документації розміщено в пункті 4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Щодо питання третього.
В додатку 2 до тендерної документації зазначено «Примітка. Усі посилання у даному Додатку на виробника, торговельну марку, патент щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів, тощо, вживаються у значенні «або еквівалент». Учасник може застосувати еквівалент, так як закупівлі робіт здійснюється відповідно до діючих стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проектним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації, то учасник під еквівалентом повинен запропонувати обладнання, устаткування, інвентар, матеріали, тощо, які по технічним характеристикам дозволять учаснику виконати проектні рішення у повному комплексі згідно з діючими нормами в будівництві. Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. Замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, про що учасник надає відповідну письмову згоду. Для підтвердження виконання робіт згідно даного технічного завдання учасник надає технічне завдання та відповідний лист-згоду у складі своєї тендерної пропозиції».
На дану вимогу у складі пропозиції ТОВ «Агрошляхбуд» було оприлюднено: гарантійний лист №18/20.4 від 09.02.2023, гарантійний лист про технічні, якісні, та кількісні характеристики №18/23 від 09.02.2023, лист-згоду №18/22 від 09.02.2023, лист-згоду №18/24 від 09.02.2023.
Щодо питання четвертого.
Умовами тендерної документації передбачено пунктом 6.1. Розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Пункт 6.4. передбачає, що банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком.
На виконання даних вимог Учасником ТОВ «Агрошляхбуд» було надано банківську гарантію №31406 від 24.02.2023 та інші супроводжуючі документи що додаються.