-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Завершення будівництва Ташлицької ГАЕС. Введення гідроагрегатів №№3-6. Натурні контрольні спостереження за станом гідротехнічних споруд об'єктів будівництва Ташлицької ГАЕС у 2023 році
Завершена
5 916 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 580.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 580.00 UAH
Номер:
ab98b48693e04453a8a56c521dfa1f58
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-25-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.05.2023 00:00
Період моніторингу:
25.05.2023 14:48 - 16.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.05.2023 № 15-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.05.2023 № 15-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-02-09-006190-a 09.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу тендерної документації встановлено порушення вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого підрозділу «Атомпроектінжиніринг» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 09 лютого 2023 р. № 31/2023; тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «УКРГІДРОПРОЕКТ» (далі – ПРАТ «УКРГІДРОПРОЕКТ»); протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ПРАТ «УКРГІДРОПРОЕКТ» № 42/2023 від 01.03.2023; договір з ПРАТ «УКРГІДРОПРОЕКТ» від 16.03.2023 № 46-146-01-23-00353.
Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
Водночас, за результатами аналізу тендерної документації встановлено, що Замовником визначені такі кваліфікаційні критерії, як наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З урахуванням зазначеного, Замовник при складанні вимог тендерної документації повинен керуватися вимогами пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням вимог частини першої статті 16 Закону № 922-VIII, в частині визначення способу документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Згідно з пунктом 1 (пп. 1.1 та 1.2) частини ІІ (А) розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовник встановив вимогу щодо надання довідки учасника та співвиконавця (за наявності) встановленої форми Додатка 9 до ТД, щодо наявності обладання (власного та/або орендованого), матеріально-технічної бази та технологій, з переліком обладання (власного та/або орендованого), матеріально-технічної бази та технологій достатніх для виконання робіт, вказаних в Додатку 4 до ТД, із зазначенням дати складання документу та довідку учасника та співвиконавця (за наявності) встановленої форми Додатка 10 до ТД про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна містити перелік персоналу, який планується залучити до виконання робіт, вказаних в Додатку 4 до ТД, із зазначенням дати складання документу, які носять інформативний характер без документального підтвердження вказаної в них інформації.
Отже, самі по собі довідки, в яких учасники повідомляють про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не можуть вважатися документальним підтвердженням відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи зазначене, тендерна документація складена з порушенням вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, оскільки не містить вимог до учасників щодо надання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником згідно пунктів 1 та 2 частини другої статті 16 цього Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
06.06.2023 16:00 - 21.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2023 16:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу тендерної документації Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII.
Повідомляємо, що Замовником здійснені заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та дотримання вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, а саме, проведена роз’яснювальна робота з персоналом Замовника, відповідальним за визначення вимог тендерних документацій.
Дата публікації звіту:
08.06.2023 09:58