-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу: лот №1 НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування, 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування, 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування, 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; лот №2 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу, 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування, 35849 - Концентрат гемодіалізу; лот № 3 12741- Гемодіалізна голка, 12741- Гемодіалізна голка, 12741- Гемодіалізна голка, 12741- Гемодіалізна голка; лот № 4 35849 - Концентрат гемодіалізу, 35849 - Концентрат гемодіалізу, 35849 - Концентрат гемодіалізу, 35849 - Концентрат гемодіалізу)
Завершена
11 492 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 460.00 UAH
мін. крок: 0% або 2 460.00 UAH
Номер:
cd22cc5184d74b76aa7e1bacbd4361e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-21-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2023 00:00
Період моніторингу:
21.06.2023 16:04 - 13.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2023 № 48
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2023 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-02-08-016582-a 08.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-02-08-005387-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ Д.КОМПАНІ (лот 1, 3, 4), тендерну пропозицію переможця торгів ПП «НЕФРОСЕРВІС»(лот 2), протоколи від 27.02.2024 №3 (лот 1), №4 (лот 3), №5 (лот 4), №6 (лот 2), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.02.2023№1921-р/пк-пз (далі – Орган оскарження), повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю №64-ВТ від 07.03.2023 (лот 1), додаткова угода №1 від 03.04.2023 до договору №64-ВТ від 07.03.2023, договір про закупівлю № 65-ВТ від 07.03.2023 (лот 2), договір про закупівлю № 66-ВТ від 07.03.2023 (лот 3), додаткова угода №1 від 06.04.2023 до договору №66-ВТ від 07.03.2023, договір про закупівлю № 67-ВТ від 07.03.2023 (лот 4), додаткова угода №1 від 06.04.2023 до договору №67-ВТ від 07.03.2023.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Фрезеніус Медикал Кер Україна» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Рішенням Органу оскарження від 13.04.2023№4753-р/пк-пз відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю «Фрезеніус Медикал Кер Україна» у задоволенні його скарги від 10 лютого 2023 № UA-2023-02-08-016582-a.c2.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Д.КОМПАНІ (лот 1, 3, 4) та ПП «НЕФРОСЕРВІС» (лот 2) Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даними учасниками. Між Замовником та переможцем торгів ТОВ Д.КОМПАНІ (лот 1, 3, 4) укладено договір про закупівлю №64-ВТ від 07.03.2023 (лот 1) на загальну суму 5601140,00 грн, договір про закупівлю № 66-ВТ від 07.03.2023 (лот 3) на загальну суму 386056,00 грн, договір про закупівлю № 67-ВТ від 07.03.2023 (лот 4) на загальну суму 800509,80 гривень.
Між Замовником та переможцем торгів ПП «НЕФРОСЕРВІС» укладено договір про закупівлю № 65-ВТ від 07.03.2023 (лот 2) на загальну суму 3785712,00 гривень.
Період усунення порушень:
23.06.2023 14:10 - 29.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2023 14:10