• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Фармацевтична продукція (Epinephrine, Azithromycin, Azithromycin, Amikacin, Amikacin, Amoxicillin, Amoxicillin, Metamizole sodium, Atropine, Benzylpenicillin, Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Sulfamethoxazole and trimethoprim, Vancomycin, Heparin, Glucose, Glucose, Glucose, Glucose, Glucose, Calcium gluconate, Calcium gluconate, Dexamethasone, Valproic acid, Acetazolamide, Drotaverine, Drotaverine, Enalapril, Theophylline, Ibuprofen, Ibuprofen, Loratadine, Multienzymes (lipase, protease etc.), Desloratadine, Interferon alfa-2b, Levofloxacin, Lidocaine, Linezolid, Magnesium sulfate, Mannitol, Meropenem, Meropenem, Metoclopramide, Metronidazole, Metronidazole, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Salbutamol, Ibuprofen, Omeprazole, Omeprazole, Ondansetron, Paracetamol, Paracetamol, Prednisolone, Prednisolone, Budesonide, Hydroxyethylstarch, Electrolytes, Electrolytes, Sodium bicarbonate, Ethanol, Piperacillin and beta-lactamase inhibitor, Iohexol, Iohexol, Tranexamic acid, Diatrizoic acid, Fluconazole, Fluconazole, Furosemide, Chlorhexidine, Cefepime, Ceftazidime, Ceftriaxone, Aztreonam, Ondansetron, Ciprofloxacin, Magnesium (different salts in combination)» код 33600000-6 за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник

Завершена

6 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 000.00 UAH
Номер: 87840ed11ee2487e8488c9b8d4f38363
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-12-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.06.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 12.06.2023 16:37 - 04.07.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.06.2023 № 35 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-02-08-015742-a 08.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, juliavanya16@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня» Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.02.2023 № 14, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МОДЕРН-ФАРМ» (далі – ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої замовником особи від 20.02.2023 № 23, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2023, договір про закупівлю товару від 27.02.2023 № 32, укладений Замовником з ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 28.02.2023.
Період усунення порушень: 28.06.2023 14:39 - 04.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.06.2023 14:39