-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хліб та хлібобулочні вироби
Закупівля проводиться згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Завершена
799 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 999.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 999.50 UAH
Номер:
fcca5ea40b8c43208232c25e44559339
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 10:20 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2023 № 106
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-02-08-015666-a 08.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.02.2023 № 326, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДВА МЛИНА», повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2023, договір від 24.02.2023 № 33, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 01.05.2023.
Період усунення порушень:
12.05.2023 13:39 - 18.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2023 13:39
Запити/Пояснення
Номер:
0e95b2763c6945a38293626d75017aaf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2023 09:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Хліб та хлібобулочні вироби», за кодом ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-08-015666-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dc8c3591d8dc4d0ea0baa9bf83447e3d
Назва:
На Ваш запит надаємо наступні пояснення:
Дата опублікування:
01.05.2023 13:08
Опис:
До початку проведення закупівлі, Святошинським ДБІ на підставі «Порядку проведення моніторингу цін для здійснення закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти» затвердженого Наказом Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.01.2022 №14, згідно зазначеної методики (для визначення вартості товарів був проведений моніторинг цін у торгівельних мережах м. Києва, запит ціни у постачальників, запит до Державної служби статистики), проведено підсумковий моніторинг цін на наступні товари: Хліб та хлібобулочні вироби. За результатами проведеного моніторингу цін розраховано середню очікувану ціну за одиницю (кг.):
• Хліб житній «Подільський» або еквівалент в упаковці ДСТУ-П-4583:2006-36рн/кг;
• Хліб пшеничний «Білий» або еквівалент в упаковці ДСТУ 7517:2014-45грн/кг;
• Батон «Галицький» або еквівалент в упаковці ДСТУ-П-4587:2006-45грн/кг;
• Булочки для хот-дога 0,06г ТУУ 10.7-32628997-003:2020-16.44грн/кг;
• Ролліні з бринзою та шпинатом 0,12кг ТУ У 10.8-40292090-001:2016-24грн/кг;
Очікувана вартість закупівлі розрахована наступним чином: кількість згідно натуральних норм харчування помножена на середньостатистичні ціни . Виходячи з цього було розраховано очікувану вартість закупівлі, а саме – 799 900,00 (сімсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ.
Враховуючи обґрунтовані обсяги, закупівля товару здійснюється на підставі розрахунку за добовими нормами споживання згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 року № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики», де зазначено тип закладу: дитячий будинок-інтернат, а також в межах затвердженого кошторису витрат на 2023 рік по Святошинському ДБІ від 17.01.2023 року для харчування вихованців, які постійно проживають в інтернаті та потребують повного забезпечення продуктами харчування. Хліб та хлібобулочні вироби повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ та ГОСТ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (що додається) було опубліковано до подання оголошення (на виконання Розпорядження №1036) на порталі kyivaudit.gov.ua (власний веб-сайт відсутній).