-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Завершена
43 683 601.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 218 418.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 218 418.00 UAH
Номер:
1735b5dd968f4edaae3c604fced53156
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-01-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
01.03.2023 11:03 - 23.03.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-02-08-014293-a 08.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРОШЛЯХБУД», ТОВ «ВІНДОР», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.02.2023 № 25, протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 17.02.2023 (далі – Протокол) із інформацією про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНДОР» (далі – ТОВ «ВІНДОР») тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОШЛЯХБУД» (далі – ТОВ «АГРОШЛЯХБУД»), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 21.02.2023, повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2023, договір від 01.03.2023 № 88, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 09.03.2023.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Крім того, частиною восьмою статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до вимог пункту 6.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку № 2 до тендерної документації учасник для оцінки конкурсної пропозиції повинен надати у друкованому та електронному вигляді запропоновану вартість виконання наступних робіт з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним.
До складу пропозиції додатково у друкованому та електронному вигляді додати розрахунки вартості з одиничними розцінками встановлених одиниць наступних видів робіт:
- розбирання покриттів та основ;
- холодне фрезерування асфальтобетонних покриттів за допомогою машин «Wirtgen 100» (ширина фрезерування 1,0 м) при глибині фрезерування 0 – 10,0 см;
- поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг товщиною шару 70 мм, площею до 5,0 м2 та до 25,0 м2;
- заміна та виправлення пошкоджених залізобетонних дорожніх плит відповідно Додатку 3 «Порядку…».
Отже на порушення частини восьмої статті 12 Закону у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасником документів у друкованому вигляді.
Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Замовник опублікував Протокол із інформацією про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІНДОР», проте на порушення пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції не містить підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Під час здійснення моніторингу Держаудитслужба 06.03.2021 звернулась до Замовника через електронну систему закупівель з метою отримання інформації щодо підстав такого відхилення, з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації.
Замовник у своїх поясненнях, розміщених в електронній системі закупівель 09.03.2023 вказав, що підставами для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віндор» були: відсутність її складі листа у довільній формі щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні; надана договірна ціна не містила інформацію щодо коштів на покриття ризиків, а також кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
За результатами аналізу підстав, що слугували для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віндор» порушень не установлено.
Період усунення порушень:
25.03.2023 04:45 - 08.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2023 04:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Директору департаменту
моніторингу закупівель
державної аудиторської
служби України
м. Київ
ЧЕРНЕЗІ Сергію
Відповідь департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № оголошення UA-2023-02-08-014293-a.
Відповідно до наказу від 28.02.2023 № 61 Державної аудиторської служби України м. Київ «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», № оголошення UA-2023-02-08-014293-a.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2023-03-01-000005 від 25.03.2023. Керуючись вимогами абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає відповідь до висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України м. Київ.
У констатуючій частині оприлюдненого висновку Державної аудиторської служби України м. Київ зазначено: за результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення частини восьмої статті 12 Закону та установлено порушення пункту 43 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
З метою виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2023-03-01-000005 від 25.03.2023 по процедурі закупівлі «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № оголошення UA-2023-02-08-014293-a. Замовник буде враховувати зауваження Державної аудиторської служби України м. Київ в подальшому щодо недопущення виявлених порушень.
Додатково зазначаємо що жодним нормативним актом не визначено ані переліку, ані рекомендацій, ані вимог щодо виконання заходів зазначених у висновку Держаудитслужби, а також переліку та документів, що підтверджують їх виконання.
У висновку від 25.03.2023, у якому вказано порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей не призводить до жодних негативних наслідків, містить опис похибок, які насправді не суперечать жодній нормі чинного законодавства. Недоліки тендерної документації не вплинули на проведення процедури торгів в цілому та не призвели до негативних наслідків.
За таких обставин, Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради вважає, що підстав для притягнення до відповідальності службових осіб Департаменту не вбачається.
Дата публікації звіту:
31.03.2023 10:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Частково усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
-
Дата публікації:
26.04.2023 16:09
Запити/Пояснення
Номер:
a5d9d27e47e24a4e95a880851ac3471e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2023 18:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-014293-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та відповідні документи щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Віндор» відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.01.2023 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), а саме підстави відхилення з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d93c067d84fd4b688a72b08009ebbe9f
Назва:
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2023-03-01-000005
Дата опублікування:
09.03.2023 16:40
Опис:
Директору департаменту
моніторингу закупівель
державної аудиторської
служби України
м. Київ
ЧЕРНЕЗІ Сергію
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2023-03-01-000005 із закупівлі «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» від 06.03.2023 року.
Відповідно до наказу від 28.02.2023 № 61 Державної аудиторської служби України м. Київ «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», № оголошення UA-2023-02-08-014293-a.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 06.03.2023: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-014293-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та відповідні документи щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Віндор» відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.01.2023 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), а саме підстави відхилення з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України м. Київ.
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір бюджетного призначення Департаментом не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;
2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості закупівлі, також враховується інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зауважуємо наступне.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Дана постанова прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч. 5 ст. 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як приписи постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.vmr.gov.ua/departament-komunalnoho-hospodarstva-ta-blahoustroiu#parentHorizontalTab6.
Розробниками та відповідальними за роботу вищезазначеного сайту є Департамент інформаційних технологій міської ради м. Вінниця, тому будь які зауваження щодо роботи даного сайту та відображення інформації в період війни адресувати саме відповідальному Департаменту. Департамент комунального господарства та благоустрою не несе відповідальності за координацію діяльності та висвітлення інформації на веб-сайті міської ради м. Вінниця та його технічного супроводження.
Щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Віндор» (надалі – Учасник).
Відповідно до п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
При розгляді опублікованої пропозиції було враховано зміст усіх наданих Учасником довідок та документів. Документи відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації були оприлюднені з невідповідностями.
Разом із тим хочемо зазначити що відповідно до п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена в п. 6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, а саме згідно із вимогами вказаними в додатках до тендерної документації». Пунктом 2 додатку 2 тендерної документації зазначено Для оцінки конкурсної пропозиції надати у друкованому та електронному вигляді запропоновану вартість виконання наступних робіт з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним. Діюча версія АВК відповідає всім вимогам Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зі змінами. Крім того п. 2.2. Розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації передбачалось з метою уникнення необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції, учасник надає лист у довільній формі в якому інформує тендерний комітет щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні (відповідно до Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зі змінами).
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва визначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріальнотехнічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
При розгляді пропозиції Учасника було враховано всі завантажені файли. Інформація щодо вимоги п. 2.2. Розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації не було надано, а завантажена інформація:
- договірна ціна (файли «1. Пропозиція ДЦ Кошторис Розрах.pdf»), де зазначено, зокрема: «Кошти на покриття ризиків - -», «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами - -».
Враховуючи вище зазначене та практику постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення №5919-р/пк-пз від 20.09.2022), пропозиція ТОВ «Віндор» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За таких обставин, пропозиція Учасника ТОВ «Віндор» підлягала відхиленю про що зазначено у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2023 з урахуванням вимог Особливостей.