• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).

Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).

Завершена

43 683 601.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 218 418.00 UAH
Номер: 1735b5dd968f4edaae3c604fced53156
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-01-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.03.2023 11:03 - 23.03.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2023 № 61 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 26 UA-2023-02-08-014293-a 08.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 98) 677-57-27, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРОШЛЯХБУД», ТОВ «ВІНДОР», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.02.2023 № 25, протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 17.02.2023 (далі – Протокол) із інформацією про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНДОР» (далі – ТОВ «ВІНДОР») тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОШЛЯХБУД» (далі – ТОВ «АГРОШЛЯХБУД»), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 21.02.2023, повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2023, договір від 01.03.2023 № 88, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 09.03.2023. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Крім того, частиною восьмою статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до вимог пункту 6.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку № 2 до тендерної документації учасник для оцінки конкурсної пропозиції повинен надати у друкованому та електронному вигляді запропоновану вартість виконання наступних робіт з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним. До складу пропозиції додатково у друкованому та електронному вигляді додати розрахунки вартості з одиничними розцінками встановлених одиниць наступних видів робіт: - розбирання покриттів та основ; - холодне фрезерування асфальтобетонних покриттів за допомогою машин «Wirtgen 100» (ширина фрезерування 1,0 м) при глибині фрезерування 0 – 10,0 см; - поточний ремонт асфальтобетонного покриття доріг товщиною шару 70 мм, площею до 5,0 м2 та до 25,0 м2; - заміна та виправлення пошкоджених залізобетонних дорожніх плит відповідно Додатку 3 «Порядку…». Отже на порушення частини восьмої статті 12 Закону у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасником документів у друкованому вигляді. Відповідно до пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Замовник опублікував Протокол із інформацією про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІНДОР», проте на порушення пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції не містить підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність). Під час здійснення моніторингу Держаудитслужба 06.03.2021 звернулась до Замовника через електронну систему закупівель з метою отримання інформації щодо підстав такого відхилення, з посиланням на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації. Замовник у своїх поясненнях, розміщених в електронній системі закупівель 09.03.2023 вказав, що підставами для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віндор» були: відсутність її складі листа у довільній формі щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні; надана договірна ціна не містила інформацію щодо коштів на покриття ризиків, а також кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. За результатами аналізу підстав, що слугували для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віндор» порушень не установлено.
Період усунення порушень: 25.03.2023 04:45 - 08.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2023 04:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Директору департаменту моніторингу закупівель державної аудиторської служби України м. Київ ЧЕРНЕЗІ Сергію Відповідь департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № оголошення UA-2023-02-08-014293-a. Відповідно до наказу від 28.02.2023 № 61 Державної аудиторської служби України м. Київ «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», № оголошення UA-2023-02-08-014293-a. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2023-03-01-000005 від 25.03.2023. Керуючись вимогами абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає відповідь до висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України м. Київ. У констатуючій частині оприлюдненого висновку Державної аудиторської служби України м. Київ зазначено: за результатами відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення частини восьмої статті 12 Закону та установлено порушення пункту 43 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З метою виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2023-03-01-000005 від 25.03.2023 по процедурі закупівлі «Послуги з поточного ремонту покриття об’єктів благоустрою (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № оголошення UA-2023-02-08-014293-a. Замовник буде враховувати зауваження Державної аудиторської служби України м. Київ в подальшому щодо недопущення виявлених порушень. Додатково зазначаємо що жодним нормативним актом не визначено ані переліку, ані рекомендацій, ані вимог щодо виконання заходів зазначених у висновку Держаудитслужби, а також переліку та документів, що підтверджують їх виконання. У висновку від 25.03.2023, у якому вказано порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей не призводить до жодних негативних наслідків, містить опис похибок, які насправді не суперечать жодній нормі чинного законодавства. Недоліки тендерної документації не вплинули на проведення процедури торгів в цілому та не призвели до негативних наслідків. За таких обставин, Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради вважає, що підстав для притягнення до відповідальності службових осіб Департаменту не вбачається.
Дата публікації звіту: 31.03.2023 10:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: -
Дата публікації: 26.04.2023 16:09

Запити/Пояснення