• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лабораторні реактиви та діагностичні засоби (Діагностичні тест-смужки для визначення уробіліногену, глюкози, білірубіну, кетонів, крові, pH, білка, нітритів, питомої ваги, лейкоцитів, для аналізатора сечі READER 300 закритої системи; Розчинник 20л. Diluent 20 L; Розчин лізуючий 500мл Lyse Solution 500 mL; Набір реагентів для визначення активності аспартатамінотрансферази; Набір реагентів для визначення активності аланінамінотрансферази; Набір реагентів для визначення креатиніну; Біохімічний мультикалібратор; Контроль біохімічних показників, рівень норма; Контроль біохімічних показників, рівень патологія; Контрольний матеріал СВС-DН, 3.0 мл,норма; Набір реагентів для визначення активності гамма-глутамілтрансферази; Набір реагентів для визначення кальцію; Набір реагентів для визначення глюкози; Набір реагентів для визначення сечової кислоти; Набір реагентів для визначення холестерину; Набір реагентів для визначення активності амілази; Набір реагентів для визначення активності холінестерази; Набір реагентів для визначення натрію; Набір реагентів для визначення калію; Калібратор мультипараметровий; Набір контролів для визначення натрію; Калібрувальні смужки Для аналізатора сечі READER 300 закритої системи; Тест-система для визначення D-димеру для імунофлуоресцентного аналізатору LS-1100; Тест-система для визначення прокальцитоніну для імунофлуоресцентного аналізатору LS-1100; Тест-система для визначення тропоніну І для імунофлуоресцентного аналізатору LS-1100; Контроль для визначення D-димеру для імунофлуоресцентного аналізатору LS-1100; Контроль для визначення прокальцитоніну для імунофлуоресцентного аналізатору LS-1100; Контроль для визначення тропоніну I для імунофлуоресцентного аналізатору LS-1100 )

Завершена

791 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 746.00 UAH
Номер: 132978578a844b8a8c9609c828a754aa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-11-000106
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.04.2023 20:18 - 03.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.04.2023 №98 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 10.04.2023 року. Начальник Станіслав Косінов Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.04.2023 № 98 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 16 UA-2023-02-08-013902-a 08.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 607-69-00, hilena64@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 особливостей № 1178. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБДіагностика», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації замовника та тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та відсутність механізму їх усунення, враховуючи отриману від Замовника інформацію про звільнення особи, яка оголошувала закупівлю і є відповідальною за допущені порушення, Північно-східний офіс Держаудитслужби керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації замовника та тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію по процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю Комунальним некомерційним підприємством «КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» (далі – КНП «КРАСНОГРАДСЬКА ЦРЛ», Замовник) товару: лабораторні реактиви та діагностичні засоби, яка не містить інформації про її затвердження; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозиції від 17 лютого 2023 року; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АБДіагностика» (далі – ТОВ «АБДіагностика», Учасник, переможець); повідомлення про намір укласти договір від 20 лютого 2023 року; договір №138 від 03 березня 2023 року з ТОВ «АБДіагностика» (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 13.04.2023 року. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій . Моніторингом за результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що на порушення вимог пункту 14 наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція та за усіма визначеними в оголошенні лабораторними реактивами та діагностичними засобами уточнюючий код ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 749, містить позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 33696500-0 «Лабораторні реактиви», 33694000-1 «Діагностичні засоби». Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 12.04.2023 щодо надання інформації та пояснень, щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. У відповіді на запит щодо не визначення в оголошенні про закупівлю коду товару згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію наступного змісту «.. Доводимо до Вашого відома, що особа яка оголошувала дану закупівлю була звільнена 13.02.2023р. тому притягнення до відповідальності не є можливим, так як дана особа не працює в організації. Звертаємо Вашу увагу на те, що в зв'язку із воєнним станом досить складно відправити на навчання уповноважену особу, але у разі винекнення можливості уповноважена особа та особа яка може її заміняти бідуть відправленні на навчання згідно останніх змін для уникнення таких помилок в майбутньому. відома». Однак, зазначена відповідь не пояснює та не спростовує факт наявності порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.
Період усунення порушень: 21.04.2023 15:41 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2023 15:41

Запити/Пояснення