-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Світлі нафтопродукти для ВП РАЕС
Відповідно до "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зі змінами від 30.12.2022 проведення електронного аукціону не передбачається.
Завершена
7 937 379.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 686.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 686.90 UAH
Номер:
424bc7eaa902453b9032ca49b508a075
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-16-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2023 00:00
Період моніторингу:
16.05.2023 15:38 - 07.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2023 № 153
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.05.2023 № 153.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-08-012959-a, 08.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-07-003577-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП»; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» та опубліковані вказаним учасником документи на виконання вказаної вимоги; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №04/21 від 21.02.2023; опубліковані звернення з вимогою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» та відповідь Замовника на таке звернення; повідомлення про намір укласти договір; опублікованів ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» як переможцем закупівлі документи; договір від 06.03.2023 №53-129-01-23-02699; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 44 Особливостей №1178 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Одночасно, відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
При цьому, у пункті 44 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Водночас моніторингом встановлено, що у частині II (Б) розділу III тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а також встановлено вимогу та визначено спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що суперечить нормам пункту 44 Особливостей №1178.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано норми пункту 44 Особливостей №1178, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
01.06.2023 11:48 - 16.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.06.2023 11:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
01.06.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Світлі нафтопродукти для ВП РАЕС), URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-08-012959-a, відповідно до якого Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатами розгляду висновку органу державного фінансового контролю варто зазначити таке.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
В той же час переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Замовник у свою чергу не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Варто зауважити, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до веб-ресурсу – Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення залишався обмеженим, тому перевірити самостійно чи внесені відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до цього реєстру Замовник не мав функціональної можливості.
Тому з метою дотримання вимог законодавства і запобігання невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) до вимог тендерної документації на вищезазначену закупівлю Замовником включено вимогу та визначено спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону.
На виконання висновку ДАСУ Замовником вирішено питання стосовно вжиття заходів щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом посилення контролю за роботою відповідальних осіб та проходження додаткового навчання з питань публічних закупівель.
З цією метою уповноважена особа пройшла онлайн-курс з публічних закупівель на платформі Prometheus на тему: «Публічні закупівлі: від теорії до практики» за посиланням:
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+PPTP101+2023_T1/about, що розроблений Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Мінекономіки разом з проектом ЄС «Підтримка реформ публічних закупівель в Україні».
Оскільки дії Замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі та на її результати, не були оскаржені, не порушили принципи здійснення публічних закупівель, просимо орган державного фінансового контролю підтвердити факт усунення Замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, та зазначити про це в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
08.06.2023 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
a9710cec916f4657a1348b8fc45a2848
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.05.2023 09:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-08-012959-a, яка проводилась Державним підприємством «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
f836a3b67070427a81969a00cf4c278f
Назва:
процедура закупівлі UA-2023-02-08-012959-a № 19290859
Дата опублікування:
22.05.2023 11:54
Опис:
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 16.05.2023 № 153 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Світлі нафтопродукти для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-08-012959-a] через електронну систему закупівель 18.05.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
- надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Технічні та якісні характеристики світлих нафтопродуктів викладені на підставі «Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» затвердженого постановою КМУ від 01.08.2013р. №927, яким встановлюються вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (далі - палива), що вводяться в обіг та реалізуються на території України.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі підрозділом-ініціатором процедури ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- направленням запитів про надання комерційних пропозицій постачальникам, з якими були раніше укладені договори постачання та/або отримані оферти;
- проведено аналіз отриманої комерційної пропозиції та листа потенційного постачальника ТОВ «УКРТРАНЗИТ» з ціною та умовами постачання.
За результатами проведеного цінового аналізу з урахуванням наявного бюджету, очікувану вартість закупівлі встановлено на рівні комерційної пропозиції ТОВ «УКРТРАНЗИТ» (відповідна комерційна пропозиція додається).
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html#february 08.02.2023 ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Світлі нафтопродукти для ВП РАЕС) UA-2023-02-08-012959-a.
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «УКРТРАНЗИТ» від 13.01.2023 № 0113-01 на 1 арк.
2. Лист ТОВ «УКРТРАНЗИТ» від 24.01.2023 № 2023/01/24-02 на 1 арк.
Номер:
a21164f67f4c40deb1a567cdbe6ce505
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.05.2023 11:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-08-012959-a, яка проводилась Державним підприємством «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 4.4. розділу I тендерної документації Замовника та Додатку №3 до тендерної документації Замовника вказано, що поставка продукції здійснюється у строк – протягом 10 робочих днів з моменту укладання договору або до 31.03.2023.
Крім того, у специфікації №1 Додатку №1 до Договору №53-129-01-23-02699 від 06.03.2023 визначено, що поставка продукції здійснюється у строк – протягом 10 робочих днів з моменту укладання договору або до 31.03.2023.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи поставлений товар згідно Договору №53-129-01-23-02699 до 31.03.2023?
2. На підтвердження виконання Договору №53-129-01-23-02699 надати: видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати.
3. У разі несвоєчасності поставки товару чи нараховувалося Замовником штрафні санкції постачальнику передбачені договором?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
47e8b051dcf54709b52e99350eafac4e
Назва:
Процедура закупівлі UA-2023-02-08-012959-a № 19290859
Дата опублікування:
31.05.2023 16:37
Опис:
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 16.05.2023 № 153 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Світлі нафтопродукти для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-08-012959-a] через електронну систему закупівель 18.05.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 4.4. розділу I тендерної документації Замовника та Додатку №3 до тендерної документації Замовника вказано, що поставка продукції здійснюється у строк – протягом 10 робочих днів з моменту укладання договору або до 31.03.2023. Крім того, у специфікації №1 Додатку №1 до Договору № 53-129-01-23-02699 від 06.03.2023 визначено, що поставка продукції здійснюється у строк – протягом 10 робочих днів з моменту укладання договору або до 31.03.2023. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи поставлений товар згідно Договору №53-129-01-23-02699 до 31.03.2023?
2. На підтвердження виконання Договору №53-129-01-23-02699 надати: видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати.
3. У разі несвоєчасності поставки товару чи нараховувалося Замовником штрафні санкції постачальнику передбачені договором?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Постачання продукції згідно з умовами договору від 06.03.2023 № 53-129-01-23-02699 здійснено вчасно та у необхідній кількості;
2. Документи, що стосуються виконання договору наведено в додатку. Станом на 31.05.2023 оплата не здійснена.
Додатки: видаткові накладні та акти приймання передачі товару на 14 арк. в 1 прим.