-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код 34120000-4 (ДК 021:2015) “Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб” (Низькопідлогові автобуси)
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3 тендерної документації
Завершена
125 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 625 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 625 000.00 UAH
Номер:
cf121e5a1f5348faaa6a755aa06047ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-20-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2023 00:00
Період моніторингу:
20.03.2023 17:06 - 11.04.2023 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2023-02-08-009823-a 08.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.02.2023 №77Ш, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОТРЕЙД» та товариства з обмеженою відповідальністю «СУЧАСНІ ВАНТАЖІВКИ», протокольні рішення уповноваженої особи від 03.03.2023
№ 119Ш та від 08.03.2023 № 123Ш, повідомлення про намір укласти договір від 08.03.2023, договір про закупівлю від 20.03.2023 № 93КП на суму 108 900 000,00 грн., повідомлення про внесення змін до договору від 27.03.2023, додаткову угоду від 24.03.2023 № 1, пояснення на запит Держаудитслужби, отримане 28.03.2023 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії Антимонопольного комітету України, не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.04.2023 16:39 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2023 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
1ce555e8b7274467b5d6e3bcce3fcb7e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.03.2023 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі низькопідлогових автобусів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-009823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
aa428f1ab7bc44c9b89878d76f7137b0
Назва:
Пояснення на запит в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-08-009823-a
Дата опублікування:
28.03.2023 14:43
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу Західного Офісу Держаудитслужби України від 20.03.2023 № 78 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Комунальне підприємство «Міський тролейбус» в рамках моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-02-08-009823-a) надає наступні пояснення (інфомацію, документи) на запитання щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахунків його очікуваної вартості
На Ваш запит стосовно надання інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахунку очікуваної вартості на закупівлю товару: код 34120000-4 (ДК 021:2015) “Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб” (Низькопідлогові автобуси) (UA-2023-02-08-009823-a) повідомляємо наступне:
Пасажирські перевезення в місті - це комплекс міських маршрутів, в які входить перевезення пасажирів автобусами, тролейбусами та трамваями за встановленими міськими маршрутами. Робота громадського транспорту загального користування у місті, в тому числі і міського комунального транспорту, організована та виконується відповідно до рішень виконкому міської ради. Придбання автобусів міського типу великої місткості та забезпечення їх роботи на міських маршрутах покращить якість послуг комунальним транспортом і надасть можливість місту швидко та оперативно реагувати на ситуацію у місті та створить резерв автобусів великої пасажиромісткості для забезпечення заходів з евакуації населення у безпечні місця.
Під час визначення очікуваної вартості на закупівлю 10 од. низькопідлогових автобусів, відповідно до рекомендацій «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товару», затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275 було використано:
1) загальнодоступну інформацію щодо цін на аналогічні товари — тобто на автобуси міського типу, довжиною 12м, яка є в наявності в електронній системі закупівель "Prozorro" , а саме:
- інформація про укладання договору на придбання автобуса OGHAB-SCANIA 4212 MARAL (код 34120000-4 (ДК 021:2015) “Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб”) , 2019 рік випуску, вартістю 12 975 000,00 грн, яке здійснено за результатами проведеної тендерної процедури - UA-2022-12-20-012336-а (копія договору № 19/12-22А від 19.12.2022, укладеного між Покупцем — Київська міська школа вищої спортивної майстерності та Постачальником — ТОВ «Авто-регіон» додається),
- інформація про укладання договору на придбання автобуса пасажирського VOLVO 9700 (код 34120000-4 (ДК 021:2015) “Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб”) 2020 рік випуску, вартістю 13 980 000,00 грн, яке здійснено за результатами проведеної тендерної процедури — UA-2022-11-03-013586-а (копія договору № 29/11-22АП від 29.11.2022, укладеного між Покупцем — Київська міська школа вищої спортивної майстерності та Постачальником — ТОВ «АКД ГМБХ Україна» додається),
2) аналіз отриманих комерційних пропозицій щодо вартості низькопідлогових автобусів міського типу, а саме:
- комерційна пропозиція на поставку автобуса міського типу AUTOSAN (Польша), модель SANCITY 12LF, вартістю 310 000 EUR без ПДВ ( копія додається)
Розрахункова вартість, з урахуванням ПДВ та даних НБУ щодо курсу валют станом на дату подачі оголошення (1 EUR = 39,34 грн), становить: 310 000 * 1,2 * 39,34 = 14 634 480 грн
- комерційна пропозиція на поставку автобуса міського типу SOR Libchavy spol (Чеська республіка) модель — SOR NB 12, вартістю 285 000 EUR без ПДВ ( копія додається)
Розрахункова вартість, з урахуванням ПДВ та даних НБУ щодо курсу валют станом на дату подачі оголошення (1 EUR = 39,34 грн), становить: 285 000 * 1,2 * 39,34 = 13 454 280 грн
- комерційна пропозиція на поставку автобуса міського типу Guleryuz (Туреччина) модель — ECOLINE 12, вартістю 12 500 000,00 грн з ПДВ ( копія додається)
На підставі вище зазначених даних, Замовником було визначено очікувану вартість на закупівлю 10 од. автобусів з урахуванням наявної інформації про найнижчу вартість а саме: 12 500 000,00 грн * 10 од = 125 000 000,00 грн
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Замовником були визначені з урахуванням чинних вимог “Правил ЕЄК ООН № 107. Единообразные предписания, касающиеся официального утверждения транспортных средств категории М 2 или М 3 в отношении их общей конструкции” та з зазначенням обладнання, вузлів, пристроїв, матеріалів, тощо, які застосовуються у сучасних моделях автобусів міського типу.