• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Vancomycin; Povidone-iodine; Multienzymes (lipase, protease etc.); Phenylephrine; Ceftriaxone, combinations; Ethanol; Ethanol; Urapidil; Aztreonam; Methylprednisolone; Oxybuprocaine; Piperacillin and beta-lactamase inhibitor; Thioctic acid; Dexamethasone; Enoxaparin; Bupivacaine; Vancomycin; Phytomenadione; Clindamycin; Oxytocin; Nifedipine; Amino acids; Hydroxyethylstarch; Hydroxyethylstarch; Potassium chloride; Levofloxacin; Pentoxifylline; Electrolytes with carbohydrates; Citicoline; Octreotide; Azithromycin; Iohexol

Завершена

3 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Номер: 05f51fa28fb14d1e845452732d22c538
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-09-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.05.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 09.05.2023 14:55 - 31.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.05.2023 №24-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 09.05.2023 №24-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-02-08-009594-a 08.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023 року). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 03.01.2023), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 в редакції 03.01.2023 (далі – Особливості (в редакції від 03.01.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.02.2023 (протокол № 95), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.02.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПОДОРОЖНИК ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» (далі – ТОВ «ПОДОРОЖНИК ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ»), вимогу про усунення невідповідностей до 21.02.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.02.2023 № 115, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2023, договір від 06.03.2023 № 39, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.05.2023, 18.05.2023 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у підпункті 3.1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановив вимогу, що документи, які складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. При цьому, учасником процедури закупівлі, якого визначено переможцем торгів, ТОВ «ПОДОРОЖНИК ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ», у складі тендерної пропозиції надано документи, що вимагалися пунктом 5 розділу І, підпунктом 3.1.1 пункту 1 розділу ІІІ, розділом «Загальні вимоги» додатку 2 тендерної документації Замовника, а саме: інформаційну довідку від 20.02.2023 № 1291 (файл «Довідка кінцевий бенефеціар.docx»), тендерну пропозицію від 15.02.2023 № 1134 (файл «1. Пропозиція.pdf»), гарантійні листи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону від 15.02.2023 № 1140, № 1141, № 1142 (файл «3. Стаття 17.pdf»), технічну специфікацію від 15.02.2023 № 1143, довідки від 15.02.2023 № 1144 про гарантії наявності сертифікатів якості та реєстраційних посвідчень на товар, № 1147 про детальний опис товару, № 1145 про гарантії належного терміну придатності на товари, № 1146 про можливість здійснення поставки товару не пізніше як протягом 5 календарних днів з моменту письмового замовлення товару (файл «4. МТВ.pdf») – без власноручного підпису уповноваженої особи, без печатки та без накладання електронного підпису уповноваженої особи, яка має право підпису документів тендерної пропозиції (директора - Дуди Сергія Анатолійовича) на кожен документ, тобто зазначені документи подані не у формі електронного документу, а отже їх оформлення не відповідає вимогам підпункту 3.1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Однак, на порушення абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ПОДОРОЖНИК ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір від 06.03.2023 № 39.
Період усунення порушень: 26.05.2023 10:18 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 10:18

Оскарження висновку в суді

Опис: Ухвалою від 12.06.2023 року № 560/10131/23 відкрити провадження в адміністративній справі за позовом комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради (вул. Пілотська, буд. №1,Хмельницький,Хмельницька область,29009) до Північно-східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (40000, Сумська область, Суми, Покровська площа, буд.11) про визнання протиправним та скасування висновку.
Дата публікації: 14.06.2023 11:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Грунтовні заперечення щодо Вашого висновку, більш детально в прикріпленому документі. Окрім того, замовником буде направлено позовну заяву до Хмельницького окружного адміністративного суду, щодо скасування Вашого Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації звіту: 31.05.2023 16:28

Запити/Пояснення