-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Vancomycin; Povidone-iodine; Multienzymes (lipase, protease etc.); Phenylephrine; Ceftriaxone, combinations; Ethanol; Ethanol; Urapidil; Aztreonam; Methylprednisolone; Oxybuprocaine; Piperacillin and beta-lactamase inhibitor; Thioctic acid; Dexamethasone; Enoxaparin; Bupivacaine; Vancomycin; Phytomenadione; Clindamycin; Oxytocin; Nifedipine; Amino acids; Hydroxyethylstarch; Hydroxyethylstarch; Potassium chloride; Levofloxacin; Pentoxifylline; Electrolytes with carbohydrates; Citicoline; Octreotide; Azithromycin; Iohexol
Завершена
3 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Номер:
05f51fa28fb14d1e845452732d22c538
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-09-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 14:55 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.05.2023 №24-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 09.05.2023 №24-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-02-08-009594-a 08.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023 року).
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 03.01.2023), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 в редакції 03.01.2023 (далі – Особливості (в редакції від 03.01.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.02.2023 (протокол № 95), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.02.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПОДОРОЖНИК ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» (далі – ТОВ «ПОДОРОЖНИК ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ»), вимогу про усунення невідповідностей до 21.02.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.02.2023 № 115, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2023, договір від 06.03.2023 № 39, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.05.2023, 18.05.2023 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у підпункті 3.1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановив вимогу, що документи, які складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
При цьому, учасником процедури закупівлі, якого визначено переможцем торгів, ТОВ «ПОДОРОЖНИК ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ», у складі тендерної пропозиції надано документи, що вимагалися пунктом 5 розділу І, підпунктом 3.1.1 пункту 1 розділу ІІІ, розділом «Загальні вимоги» додатку 2 тендерної документації Замовника, а саме: інформаційну довідку від 20.02.2023 № 1291 (файл «Довідка кінцевий бенефеціар.docx»), тендерну пропозицію від 15.02.2023 № 1134 (файл «1. Пропозиція.pdf»), гарантійні листи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону від 15.02.2023 № 1140, № 1141, № 1142 (файл «3. Стаття 17.pdf»), технічну специфікацію від 15.02.2023 № 1143, довідки від 15.02.2023 № 1144 про гарантії наявності сертифікатів якості та реєстраційних посвідчень на товар, № 1147 про детальний опис товару, № 1145 про гарантії належного терміну придатності на товари, № 1146 про можливість здійснення поставки товару не пізніше як протягом 5 календарних днів з моменту письмового замовлення товару (файл «4. МТВ.pdf») – без власноручного підпису уповноваженої особи, без печатки та без накладання електронного підпису уповноваженої особи, яка має право підпису документів тендерної пропозиції (директора - Дуди Сергія Анатолійовича) на кожен документ, тобто зазначені документи подані не у формі електронного документу, а отже їх оформлення не відповідає вимогам підпункту 3.1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ПОДОРОЖНИК ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір від 06.03.2023 № 39.
Період усунення порушень:
26.05.2023 10:18 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 10:18
Оскарження висновку в суді
Опис:
Ухвалою від 12.06.2023 року № 560/10131/23 відкрити провадження в адміністративній справі за позовом комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради (вул. Пілотська, буд. №1,Хмельницький,Хмельницька область,29009) до Північно-східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (40000, Сумська область, Суми, Покровська площа, буд.11) про визнання протиправним та скасування висновку.
Дата публікації:
14.06.2023 11:33
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Грунтовні заперечення щодо Вашого висновку, більш детально в прикріпленому документі. Окрім того, замовником буде направлено позовну заяву до Хмельницького окружного адміністративного суду, щодо скасування Вашого Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації звіту:
31.05.2023 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
0439ad19d888427d891eaf0b405a5b12
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.05.2023 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Vancomycin; Povidone-iodine; Multienzymes (lipase, protease etc.); Phenylephrine; Ceftriaxone, combinations; Ethanol; Ethanol; Urapidil; Aztreonam; Methylprednisolone; Oxybuprocaine; Piperacillin and beta-lactamase inhibitor; Thioctic acid; Dexamethasone; Enoxaparin; Bupivacaine; Vancomycin; Phytomenadione; Clindamycin; Oxytocin; Nifedipine; Amino acids; Hydroxyethylstarch; Hydroxyethylstarch; Potassium chloride; Levofloxacin; Pentoxifylline; Electrolytes with carbohydrates; Citicoline; Octreotide; Azithromycin; Iohexol)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-009594-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c776731172444bcba434a3caed68928f
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.05.2023 14:35
Опис:
І. Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 06.05.2023 року, може повідомити наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Vancomycin; Povidone-iodine; Multienzymes (lipase, protease etc.); Phenylephrine; Ceftriaxone, combinations; Ethanol; Ethanol; Urapidil; Aztreonam; Methylprednisolone; Oxybuprocaine; Piperacillin and beta-lactamase inhibitor; Thioctic acid; Dexamethasone; Enoxaparin; Bupivacaine; Vancomycin; Phytomenadione; Clindamycin; Oxytocin; Nifedipine; Amino acids; Hydroxyethylstarch; Hydroxyethylstarch; Potassium chloride; Levofloxacin; Pentoxifylline; Electrolytes with carbohydrates; Citicoline; Octreotide; Azithromycin; Iohexol)» було залучено відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання лікарських засобів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки головного фармацевта Комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу в лікарських засобах.
Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» із врахуванням Особливостей та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 05.11.2019 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП).
Враховуючи вищевикладене починаючи з 05.11.2019 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано розпорядників бюджетних коштів про проведення закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Vancomycin; Povidone-iodine; Multienzymes (lipase, protease etc.); Phenylephrine; Ceftriaxone, combinations; Ethanol; Ethanol; Urapidil;Aztreonam; Methylprednisolone; Oxybuprocaine; Piperacillin and beta-lactamase inhibitor; Thioctic acid; Dexamethasone; Enoxaparin; Bupivacaine; Vancomycin; Phytomenadione; Clindamycin; Oxytocin; Nifedipine; Amino acids; Hydroxyethylstarch; Hydroxyethylstarch; Potassium chloride; Levofloxacin; Pentoxifylline; Electrolytes with carbohydrates; Citicoline; Octreotide; Azithromycin; Iohexol)». Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З вказаним питанням рекомендуємо звернутись безпосередньо до головного розпорядника бюджетних коштів.
Принагідно повідомляємо, що на офіційному сайті Комунального некомерційного підприємства "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради в розділі «НОВИНИ» (http://hol.com.ua/news/) наявна інформація про очікувану вартість, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі щодо процедур закупівлі які фінансуються за рахунок бюджетних коштів.
Номер:
32d2445213f8436da6c9cd9a34c79c19
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.05.2023 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Vancomycin; Povidone-iodine; Multienzymes (lipase, protease etc.); Phenylephrine; Ceftriaxone, combinations; Ethanol; Ethanol; Urapidil; Aztreonam; Methylprednisolone; Oxybuprocaine; Piperacillin and beta-lactamase inhibitor; Thioctic acid; Dexamethasone; Enoxaparin; Bupivacaine; Vancomycin; Phytomenadione; Clindamycin; Oxytocin; Nifedipine; Amino acids; Hydroxyethylstarch; Hydroxyethylstarch; Potassium chloride; Levofloxacin; Pentoxifylline; Electrolytes with carbohydrates; Citicoline; Octreotide; Azithromycin; Iohexol)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-009594-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОДОРОЖНИК ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ», а саме: вказати документи у складі його тендерної пропозиції (оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується можливість поставки учасником товарів, зазначених у пунктах 1, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 17, 18, 19, 22 таблиці «Медико технічні вимоги» (додаток 2 до тендерної документації).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a70810c329774cc39499b3472a4cda94
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
18.05.2023 16:05
Опис:
Відповідно до Загальних вимог Додатку 2 ТД встановлена наступна вимога «з метою отримання гарантій, що учасник спроможний своєчасно поставити запропонований товар та для запобігання отримання фальсифікованого товару, учасник повинен надати файл відсканований з оригіналу гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника, із зазначенням: повної назви учасника, номера оголошення, назви предмету закупівлі, назви товару, кількості; дана вимога стосується препаратів вітчизняного виробництва.
Хотілося б наголосити, що вказана вище вимога стосується лише препаратів вітчизняного виробництва, вказані у Вашому запиті позиції 1, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 17, 18, 19, 22 таблиці «Медико технічні вимоги» (додаток 2 до тендерної документації) відповідно до пропозиції Учасника є препаратами виробництва інших країн.
Вказану інформацію можете перевірити по торгівельній назві запропонованих Учасником препаратів за посиланням http://www.drlz.com.ua/ibp/ddsite.nsf/all/shlist?opendocument. Детально стосовно Вашого питання відповідь надана у документі текстового формату (Відповідь АУДИТ 2-гі)