• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лікарські засоби

Лікарські засоби

Завершена

828 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 144.50 UAH
Номер: 783ea792a95640519df30f2c2656f890
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-05-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.04.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.04.2023 17:50 - 27.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.04.2023 № 77 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.04.2023 № 77 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2023-02-08-009142-a 08.02.2023 Комунальне некомерційне підприємство "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради" код ЄДРПОУ 01987273 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТМ-Фарм», який визначений переможцем, встановлено недотримання норм пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради, (далі Замовник) UA-P-2023-02-08-002477-b. оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 15.02.2023 №2, тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТМ - Фарм», повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 24.02.2023, договір постачання від 08.03.2023 №70, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 12.04.2023. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо завантаження необхідних документів, зокрема: документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Окрім того, розділом ІІІ тендерної документації установлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону та пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Моніторингом установлено, що учасник ТОВ «СТМ-Фарм» надав відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, вих № "046/23/0004/232-Вих-Р" від 15.02.2023, а саме: 1. Штепа Володимир Анатолійович – директор ТОВ «СТМ-Фарм», 2. Орлов Максим Сергійович - представник ТОВ «СТМ-Фарм» та продекларував відсутність підстав, визначених пунктами 3 та 6 частини 1 статті 17 Закону №922. Разом з тим, моніторингом установлено, що відповідно до довідок вих № "046/23/0008/232-Вих-Р" від 15.02.2023 та вих № "046/23/0009/232-Вих-Р" від 15.02.2023 учасником ТОВ «СТМ-Фарм» надано інформацію про відсутність, визначених пунктами 3 та 6 частини 1 статті 17 Закону №922 підстав відносно Штепи В.А. та Овадюк Юлії Петрівни, яку не уповноважено діяти від імені учасника. Проте відомостей щодо відсутності підстав, визначених пунктами 3 та 6 частини 1 статті 17 Закону №922 відносно Орлова Максима Сергійовича ТОВ «СТМ-Фарм» не надано. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте Замовник не виявив вищезазначені невідповідності та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 13.04.2023 17:47 - 28.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.04.2023 17:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Накласти дисциплінарне стягнення на фахівця з публічних закупіель адміністративно-управлінськгого персоналу Суху Наталію Вікторівну.
Дата публікації звіту: 21.04.2023 08:31

Запити/Пояснення