• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Азотні добрива, код за ДК 021:2015 - 24410000-1 Азотні добрива

Мультилотова закупівля

Завершена

5 278 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 10 230.00 UAH
Номер: 0cca9bd973e34c1ab6427b5df8328a82
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-26-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.06.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 26.06.2023 17:36 - 18.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 26.06.2023 № 17 -з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 26.06.2023 № 17 -з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Іллінецький аграрний фаховий коледж UA-2023-02-08-008624-a 08.02.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей № 1178, а також вимог наказу № 680. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо з метою недопущення у подальшому зазначених порушень законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості № 1178), своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Іллінецький аграрний фаховий коледж (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.02.2023 № 18, своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.02.2023 № 24 (лот № 1), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2023 № 27 (лот № 2), тендерні пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Віва Агробуд» (далі – ТОВ «Віва Агробуд») за лотом № 1 та лотом № 2, повідомлення про намір укласти договір, договір купівлі-продажу за лотом № 1 від 01.03.2023 № 01/03-3/2023 на загальну суму 3 851 328,00 грн з ПДВ, додаткову угоду від 27.04.2023 № 1 до договору № 01/03-3/2023, договір купівлі-продажу за лотом № 2 від 08.03.2023 № 08/03-2/2023 на загальну суму 1 021 680,00 з ПДВ. Моніторингом дотримання вимог законодавства з питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 24 Особливостей № 1178 (в редакції яка діяла на час проведення процедури закупівель), замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі - Порядок № 1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно вимог пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Однак, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Замовника КУЧЕР НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимогу пункту 3 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей № 1178. На порушення вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ №680), під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, додатки тендерної документації не оприлюднені в електронній системи закупівель окремими файлами.
Період усунення порушень: 28.06.2023 17:51 - 13.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.06.2023 17:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області 28 черв 17:51 2023 року, за результатами моніторингу закупівлі номер UA-2023-02-08-008624-a, уповноваженою особою Замовника КУЧЕР НАТАЛІЄЮ ПЕТРІВНОЮ було виготовлено через Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр сертифікації ключів «Україна» кваліфікований електронний підпис (особистий ключ, КЕП), який належить підписувачу. Він зберігається в апаратному пристрої (токені) та використовується, згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» уповноваженою особою з 03.07.2023.
Дата публікації звіту: 09.07.2023 16:48