-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (МНН: Levofloxacin and ornidazole, Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor, Levofloxacin, Linezolid, Moxifloxacin, Fluconazole, Cefepime, Ceftazidime, Ceftriaxone, Ciprofloxacin)
Завершена
5 134 202.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 671.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 671.01 UAH
Номер:
6087c030bba64c0fa3feef89de130f8b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-24-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2023 00:00
Період моніторингу:
24.05.2023 17:42 - 15.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
23.05.2023 № 122
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.05.2023 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2023-02-08-008244-a
08.02.2023 Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (ЄДРПОУ 01991406)
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (далі Замовник) UA-P-2023-02-08-002610-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Медичний центр «М.Т.К» (далі – ТОВ Медичний центр «М.Т.К»), повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 21.02.2023, договір від 27.02.2023 №139, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 01.06.2023, 12.06.2023.
За нормами пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари; назва предмета закупівлі Фармацевтична продукція та вказав код національного класифікатора України ДК 021:2015: - 33600000-6: Фармацевтична продукція.
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 33650000-1 Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори, 33651100-9 Протибактеріальні засоби для системного застосування.
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
13.06.2023 16:39 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2023 16:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-05-24-000041 від 13.06.2023 року щодо закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 - Фармацевтична продукція (МНН: Levofloxacin and ornidazole, Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor, Levofloxacin, Linezolid, Moxifloxacin, Fluconazole, Cefepime, Ceftazidime, Ceftriaxone, Ciprofloxacin), повідомляємо, що з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу та попереджено про недопущення подібних порушень в майбутньому.
Дата публікації звіту:
20.06.2023 13:13
Запити/Пояснення
Номер:
c939781fa2b7488f909dd7f4515debcd
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.05.2023 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.06.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
7c858ae0c7874fcfb3ff5e4ccf8da31a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
01.06.2023 15:34
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 2023-05-29 14:52:05 та повідомляє наступне.
І. Щодо того яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
При здійсненні закупівлі по предмету: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Levofloxacin and ornidazole, Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor, Levofloxacin, Linezolid, Moxifloxacin, Fluconazole, Cefepime, Ceftazidime, Ceftriaxone, Ciprofloxacin)» Уповноваженою особою було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та Спільним листом Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовано на основі заявки на закупівлю антибіотиків на 2023 рік. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів лікарні.
Комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Під час визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предметів закупівлі разом з Міжнародною непатентованою назвою (далі - МНН) зазначено інформацію про форму та дозування лікарського засобу, що визначаються з урахуванням галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я.
Під час визначення предмета закупівлі лікарського засобу та його характеристик Замовником вжито вичерпні заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог щодо лікарської форми, дозування та МНН лікарського засобу не призвели до можливості здійснення закупівлі лікарських засобів лише однієї торговельної назви.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент".
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» і т.д.
Окрім того, Замовником під час визначення очікуваної вартості фармацевтичної продукції було проаналізовано інформацію про ціни аналогічних лікарських засобів, яка містилась в наступних джерелах:
1) у відкритих інформаційних джерелах;
2) в електронній системі закупівель;
3) у рішеннях Міністерства охорони здоров'я України щодо цін на лікарські засоби, які закуплені із залученням міжнародних спеціалізованих організацій поточного року;
4) у договорах про закупівлю аналогічних лікарських засобів за поточний рік або у разі відсутності інформації про ціни поточного року - за останні два роки;
5) у Реєстрах оптово-відпускних цін на лікарські засоби.
Враховуючи вищевказане Замовником повністю виконано приписи положень наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
ІІ. Щодо зазначення інформації про код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі у відповідності до вимог пунктів 13 та 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082.
Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за №500/34783, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (далі - Порядок № 708).
Разом з тим, згідно пункту 2 Розділу ІІ «Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів
Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев`яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
перші п`ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Дев`ята цифра контрольна.
Пунктом 12 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року №1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок №1082) передбачено, що під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо:
- назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи);
- коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.
Згідно 13 Порядку № 1082 крім полів, визначених пунктом 12 Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо:
міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН), у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Згідно пункту 14 Порядку № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
- назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
- коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Листом від 03.09.2020 №3304-04/5372-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України направило органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб`єктам сфери публічних закупівель роз`яснення щодо визначення предмета закупівлі.
Згідно вказаного листа предмет закупівлі з лікарських засобів визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Також замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою (МНН) лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Водночас під час розміщення інформації, крім полів, визначених пунктом 12 Порядку № 1082, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, у разі визначення предмета закупівлі — «лікарський засіб». Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Тому, у разі закупівлі лікарських засобів без поділу на лоти замовник визначає предмет закупівлі за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням МНН під час розміщення інформації в ЕСЗ.
Окрім того, вказаним листом зазначено, що Замовником самостійно визначається предмет закупівлі з дотриманням Закону та Порядку.
В оголошені про проведення відкритих торгів UA-2023-02-08-008244-a Замовником вказано: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Levofloxacin and ornidazole, Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor, Levofloxacin, Linezolid, Moxifloxacin, Fluconazole, Cefepime, Ceftazidime, Ceftriaxone, Ciprofloxacin» тобто зазначено МНН кожного лікарського засобу, більш того зазначено назву товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та зазначено код товару у номенклатурній позиції - 33600000-6 — Фармацевтична продукція, який на думку Замовника найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Враховуючи все вищевказане Замовником повністю дотримано положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказів Мінекономрозвитку № 708 від 15.04.2020 року та № 1082 від 11.06.2020 року.
Підсумовуючи, Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради вважає, що при підготовці тендерної документації та проведенні процедури закупівлі нами було дотримано всі вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, в тому числі і принципи публічних закупівель, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Додатки до пояснення:
- Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» - 6 арк.
- Інформаційний лист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року b – 3 арк.
- Копія заявки на закупівлю антибіотиків на 2023 рік – 1 арк.
- Спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів» - 6 арк.
- Порядок визначення предмета закупівлі», затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 – 4 арк.
- Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року №1082, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 – 5 арк.
- Лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 №3304-04/5372-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» - 7 арк.
Номер:
892fc02e96d24e19b56c02809246ae33
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.06.2023 09:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
fa6b805422ea425c84efa9797803871f
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.06.2023 16:37
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради уважно вивчило Ваш запит на надання пояснень від 2023-06-08, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Постанова №1178), повідомляє наступне.
1. Відповідно до умов пункту 44 Особливостей (в редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі) Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Однак, у зв’язку із широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України, на період дії воєнного стану в Україні на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 №263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», вільний доступ до відомостей, що містяться в інформаційно – комунікаційних системах, електронних комунікаційних системах, публічних електронних реєстрах було тимчасово зупинено або обмежено. Згідно листа Національного агентства з питань запобігання корупції №23-06/12865-22 від 31.05.2022 року вказано: «Також інформуємо, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану з 24.02.2022, функції з перегляду відомостей стосовно фізичних та юридичних осіб, аналітичний блок Реєстру, а також формування та перевірка сформованих інформаційних довідок з Реєстру наразі тимчасово обмежена з метою забезпечення захисту інформації (пп. 4 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно- комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану»). Введення зазначених заходів зумовлено унеможливленням опосередкованої ідентифікації осіб, відомості стосовно яких внесено до Реєстру, а також їх родичів та близьких осіб, оскільки розміщення такої інформації в публічному просторі може бути використано ворогом, та зашкодити, зокрема громадянам України, які можуть перебувати на тимчасово окупованих територіях України. У зв’язку з цим зазначаємо, що ті можливості роботи з Реєстром, які пов’язані з пошуком та переглядом відомостей стосовно осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної та/або дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні. Міністерство економіки України листом від 23.06.2022 №3323-04/40967-06 «Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану» повідомлено органи державної влади, органи місцевого самоврядування, установи, організації, підприємства та інші суб’єкти сфери публічних закупівель що, під час проведення процедури закупівлі, за відсутності вільного доступу замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, перевірка замовником інформації щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону здійснюється з урахуванням особливостей законодавства правового режиму воєнного стану, зокрема наявних тимчасових обмежень у вільному доступі до такої інформації. Тому, під час проведення торгів, Замовник самостійно з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану та інформації, вказаної у вищеперелічених листах, визначає у тендерній документації у який спосіб підтверджується відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи той факт, що на момент оголошення процедури закупівлі на території України діє воєнний стан, а тому відсутній вільний доступ Замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель Комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради з метою перевірки відсутності підстав для відхилення, що вказані у пунктах 2, 7 та 9 частини першої статті 17 Закону було встановлено надання документального підтвердження відсутності вказаних обставин. Звертаємо увагу, що інформація, яку вимагає Замовник від переможця процедури закупівлі не перебуває у вільному доступі, а Особливостями передбачено заборону вимоги документів що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону тільки щодо учасника процедури закупівлі, а не до переможця процедури закупівлі, тому підстав вважати зазначення вищевказаного документального підтвердження протиправним немає.
2. Переможцем процедури закупівлі в складі власної комерційної пропозиції на виконання вимог пункту 10. Додатку 3 до тендерної документації надано зазначені листи-згоди за рекомендованими формами.
Так, зазначені документи переможцем закупівлі розміщені на стор.8-10 файлу «Кваліфікаційні критерії, згідно Додатку 3_Частина4.pdf». Вказані документи мають наступні вихідні номери, а саме №3182/11 від 13.02.2023 року, №3183/11 від 13.02.2023 року та №3184/11 від 13.02.2023 року.
Для спрощення ознайомлення з даними документами, в додатках надаємо завантажений файл Переможця закупівлі на відповідній сторінці закупівлі - «Кваліфікаційні критерії, згідно Додатку 3_Частина4.pdf».
Додатки до пояснення:
1) «Кваліфікаційні критерії, згідно Додатку 3_Частина4.pdf» - на 20 стор.